eitaa logo
چای و ایوون
91 دنبال‌کننده
310 عکس
20 ویدیو
0 فایل
-What about some 🍵? اینجا یه ایوونِ که توش می‌شینم کتاب می‌خونم و به‌خودم و گل‌ها یه‌سری چیزارو یادآوری می‌کنم؛این میون گاهی غرمی‌زنم یا نفرین می‌فرستم بر خودم، گآهی هم به این فکر‌ می‌کنیم که کی هستیم و توی چه مسیری به سوی کجا می‌ریم.. 'Trust Allah'
مشاهده در ایتا
دانلود
چای و ایوون
باشد که علمدار کربلا دست همهٔ‌مارا بگیرد:))
یَل ام البنین..
چای و ایوون
بامداد عاشورا که می‌شه شاید نیم ساعت یا حتی یک ساعت فقط با ندای«مکن ای صبح طلوع» سینه می‌زنن، اشک می
من به این ذکر ارادتِ خیلی خاصی دارم، اذیت نمی‌کنم بابونه ها فقط می‌شه اگر یادتون بود، اگر به گوشِتون خورد شبِ‌عاشورا، یادم کنید و دعا؟ اجرتون با سیدالشهداء..
ماهِ امشب به دو نیم شد.
شَقُ‌القمر بار دیگر تکرار شد..
هدایت شده از گل کاشی
_
هدایت شده از گل کاشی
_
هدایت شده از سخنَان علَوی¹¹⁰
وسایل غارت شده‌ی کربلا را مقابل یزید بردند. در میان وسایل، پرچم بزرگی بود. دیدند همه جای پرچم سوراخ شده و آسیب دیده است؛ و فقط جای یک دست سالم است! یزید حیرت زده پرسید: چه کسی این پرچم را حمل میکرده؟! گفتند: یزید سه بار از روی تحیر ایستاد و نشست و گفت: این جای سالمِ دست نشان از این است که او تا لحظه‌ی آخر، علَم را رها نکرده است! این است معنای وفای عباسﷺ به برادرش حسین‌ﷺ @SayingsOfAlavi |
الخصائص‌العباسیه ص۱۳۸
هدایت شده از گل کاشی
چای و ایوون
خیلی شرحِ حالم بود، بهش فکر می‌کنم و چه بسا ای کاش عمل هم بکنم.. ممنونم لالهٔ‌ارغوانی:))