https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_tz7yqpm&btn=Tell.me
Don't hide what is in your heart 🕯•°
من که میدونم هرچی ویدئو مسیج و ویس بدم ریحآبی همشون رو گوش میده و میبینه حتی اگه حوصله سربر باشن؛ پس اینکارو میکنم✓
چقدر لذت بخشن آدمایی که آدم میتونه کنارشون خودش باشه، راحت.. هیچوقت بهت حس اضافی بودن نمیدن..
چای و ایوون
چقدر لذت بخشن آدمایی که آدم میتونه کنارشون خودش باشه، راحت.. هیچوقت بهت حس اضافی بودن نمیدن..
+یعنی منم میتونم همچین آدمی باشم؟
انشآءالله:)))
چای و ایوون
اصلا نگم.. یک حال و هوایی بود امروز؛ بارون و باد همزمان باهم نازل شدن، بدو بدو فرشهای صحن رو جمع م
Take me back to Mashhad again:)))))
هدایت شده از شبهایحوّا.
درسته که من هنوز تقدیمی گذشته رو تموم نکردم، اما شما پیام موردعلاقهتون از اينجا رو فوروارد کنید و تگ رو بفرستید، منهم بهتون یک عکس و چند خط دعای خیر تقدیم میکنم. تا آخر امشب اگر خدا بخواد تحویل میدم (نگران نباشید)
چای و ایوون
درسته که من هنوز تقدیمی گذشته رو تموم نکردم، اما شما پیام موردعلاقهتون از اينجا رو فوروارد کنید و
اگر در قلعه هنوزم بازه، گفتم شاید منم راه بدین:))