eitaa logo
چای و ایوون
91 دنبال‌کننده
299 عکس
19 ویدیو
0 فایل
-What about some 🍵? اینجا یه ایوونِ که توش می‌شینم کتاب می‌خونم و به‌خودم و گل‌ها یه‌سری چیزارو یادآوری می‌کنم؛این میون گاهی غرمی‌زنم یا نفرین می‌فرستم بر خودم، گآهی هم به این فکر‌ می‌کنیم که کی هستیم و توی چه مسیری به سوی کجا می‌ریم.. 'Trust Allah'
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از شب‌های‌حوّا.
500 miles.mp3
زمان: حجم: 6.7M
If you miss the train I’m on, you will know that I am gone.
چای و ایوون
تو چشم هایی که در دل ما پلک باز کرده اند، با نور نگاه به خودت همراه کن..
چقدر ماه قشنگه.. نه؟
مهتاب‌های‌‌ساحلی چطوره امشب براتون چای با طعم به‌لیمو دم کنم؟ چطوره؟
تا چای دم بکشه، بشینید روی میز نفس عمیق بکشید امروز هم پر از فکرهای‌مختلف بود؛ تاحالا شده احساس ضعف توی‌یه چیزی بکنید؟ مثلا این‌که «انجام دادنش برام سخته، نمی‌تونم، ضربه‌میبینم، نه ‌نمی‌شه»
چای و ایوون
تا چای دم بکشه، بشینید روی میز نفس عمیق بکشید امروز هم پر از فکرهای‌مختلف بود؛ تاحالا شده احساس ضع
من الان توی این برههٔ از سفرم به این دنیا دارم تلاش می‌کنم آگاهی‌ام رو نسبت به مسائل تغییر بدم، شاید دیدگاهمه که نمی‌ذاره راه جلو بره، همم؟ باید درمورد این‌که من واقعا کی هستم، به چی نیاز دارم و چی واقعا باید برام مهم باشه، بیش‌تر بها بدم..
اوو مثل اینکه چای‌به‌لیمو مون دم کشید! ^^ خب غنچه‌ها ، کی دلش کلوچه می‌خواد؟