eitaa logo
چای و ایوون
91 دنبال‌کننده
302 عکس
19 ویدیو
0 فایل
-What about some 🍵? اینجا یه ایوونِ که توش می‌شینم کتاب می‌خونم و به‌خودم و گل‌ها یه‌سری چیزارو یادآوری می‌کنم؛این میون گاهی غرمی‌زنم یا نفرین می‌فرستم بر خودم، گآهی هم به این فکر‌ می‌کنیم که کی هستیم و توی چه مسیری به سوی کجا می‌ریم.. 'Trust Allah'
مشاهده در ایتا
دانلود
وای وای وای وای پرستش وای پرستش... خیلی ممنونم:)))
فردا شهادت امام محمد باقر «علیه السلام».. 💔
چای و ایوون
فردا شهادت امام محمد باقر «علیه السلام».. 💔
بگذارید اشک بریزم برای غریبانه‌های‌‌اهل‌بیت‌خدا دوست دارم بدانم‌، آنچه را کم‌تر گفته اند، دوست دارم ماتم بپوشم چرا که روسیاهی مرا اسیر کرده است..
مرا به فاطمیه باز گردانید..
آن‌طور که باید برای مادر اشک نریختم:))
-باشد که خالق‌یکتا‌ الله، بر سر ما مخلوقاتِ فانی رحمتِ وسیعش را بفرستد و همهٔ مارا در آغوش لطف گیرد؛ چرا که لطیفی جز او نیست..