من توی زندگیم فقط سر یک فیلم و دو تا انیمه گریه کردم؛
_میان ستاره ای
_فرزندان گرگ
_ماکیا: هنگامی که گل موعود شکوفه میدهد
اگر قرار بود در کهکشان ها بگردم
تنها به دنبال تو میگشتم
اگر زمین را هفت آسمانش میبخشیدند
باز به دنبال تو میگشتم..
گمت کردم.. دریابم..