eitaa logo
چای و ایوون
91 دنبال‌کننده
310 عکس
19 ویدیو
0 فایل
-What about some 🍵? اینجا یه ایوونِ که توش می‌شینم کتاب می‌خونم و به‌خودم و گل‌ها یه‌سری چیزارو یادآوری می‌کنم؛این میون گاهی غرمی‌زنم یا نفرین می‌فرستم بر خودم، گآهی هم به این فکر‌ می‌کنیم که کی هستیم و توی چه مسیری به سوی کجا می‌ریم.. 'Trust Allah'
مشاهده در ایتا
دانلود
اگر قرار بود در کهکشان ها بگردم تنها به دنبال تو می‌گشتم اگر زمین را هفت آسمانش می‌بخشیدند باز به دنبال تو می‌گشتم.. گمت کردم.. دریابم..
بذار ببینم توی پوشه تیک تاک چی دارم-
خب از صبح امروز پرستو های درخت‌های انگور شروع کردن به خوندن.. وقتی اومدم توی ایوون انگار داشتن صدام می‌کردن، به صداشون گوش کردین؟ *ریختن چای توی فنجون یا فقط درگیر افکارِ‌بی‌مورد بودین؟ *نشستن روی صندلی چوبی می‌دونین آلاله ها، منم خیلی غرق می‌شم توی این دریا، افکار عمیقِ و بی‌حد و مرز انسان نمی‌ذاره نور رو پیدا کنه یا نفس بکشه؛ چطوره فعلا یه چای بخوریم و بعدش سعی کنیم این زندگی‌نکردن هارو جبران کنیم.. نه؟
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
چای و ایوون
اینو گفتم بلند شید کاراتون رو انجام بدید یاعلی:)
اون رنگ سبز تیرهٔ‌آبرنگ رو که می‌بینم یاد اینجا میفتم..
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا