eitaa logo
چای و ایوون
91 دنبال‌کننده
309 عکس
19 ویدیو
0 فایل
-What about some 🍵? اینجا یه ایوونِ که توش می‌شینم کتاب می‌خونم و به‌خودم و گل‌ها یه‌سری چیزارو یادآوری می‌کنم؛این میون گاهی غرمی‌زنم یا نفرین می‌فرستم بر خودم، گآهی هم به این فکر‌ می‌کنیم که کی هستیم و توی چه مسیری به سوی کجا می‌ریم.. 'Trust Allah'
مشاهده در ایتا
دانلود
و در این آمدن از تو در تو نشانی نیست..
یادم بندازید آدم خوبی باشم
غنچه های باغ هر روز یادم بندازید بیشتر خودمو کنترل کنم، بهتر زندگی کنم..
پروانه ها کنار گل ها پر زنید از اخم ها دوری کنید و زمان را برای آنچه که ماندنی‌ست صرف کنید..
و ای کاش بدانم چه می‌ماند به راستی برای من منِ فانی چه می‌ماند؟
فقط تصور کن بر چشمانت دستی کشد به تو گوید: همه چیز را به من بسپار ... آرامش وجودم را می‌گیرد گر چنین گوید پس چرا «من» کلامش را تسلی‌وجودم نمی‌بینم؟ مگر نمی‌دانم که او با من است؟ مگر باور نکرده ام که اکنون انقدر سردرگمم؟؟؟
چای و ایوون
و درمان می‌بخشد و ملجا می‌شود برای قلوب مؤمنانش..
چجور مؤمنی بودم که هیچگاه آرامشت بر من ننشست؟ ننگ بر من
+باشد که مؤمن باشم و باشد که همهٔ‌ما بینا شویم و نوازش دستان پروردگار را به وضوح ببینیم:))