پرستو ها بهم گفته بودن از خودت برامون عکس بفرست، منم گفتم براتون بفرستم؛
البتههه با رعایت حجاب و شئونات اسلامی"
چای و ایوون
هر روز دم ایوون میشینم
منتظر شما و حرفهاتون
آخه میدونید
آدما
خیلی قشنگن
همشون مخلوق خالقِجهانن
حقیقتش گاهی از دستشون کلافه میشم، گریه میکنم، عصبی میشم، اما بعد یه نگاه میکنم به خودم؛ شآید هم من، اونی بودم که باید از دستش عصبی میشدم..
آخه مگه میشه مخلوقی که ساختهٔدست پروردگاره شر باشه؟ اصلا...
اونها فقط کسایین که خودشونرو بردن زیرزمین، اعماق تاریکی، بدون نور، بدون شناخت... همین زشتشون میکنه..
ای کاش من غرق نشم.. ای کاش من زیرزمین نمونم، رشد کنم، درخت بشم، نور رو پیدا کنم:))))
چای و ایوون
هر روز دم ایوون میشینم منتظر شما و حرفهاتون آخه میدونید آدما خیلی قشنگن همشون مخلوق خالقِجهانن
درستِ گاهی دلم میخواد برم،
چون هیچوقت خوشرنگ نبودن آدما
ولی گآهی انقدر متفاوت بودن رنگهاشون برام قشنگمیشه که نمیتونم انکار کنم، دوست دارم باهاشون ارتباط بگیرم، دلداریشون بدم، باهاشوندوست بشم،چای بخوریم و ساعتها حرف بزنیم..
شآیدهم من عجیبم؟؟
چای و ایوون
درستِ گاهی دلم میخواد برم، چون هیچوقت خوشرنگ نبودن آدما ولی گآهی انقدر متفاوت بودن رنگهاشون برام
یعنی بعضی انسانها چی کار کردن که دیگه حتی شاپرک ها هم دور و بر شهر نمیان؟ چقدر سیاهی و موردتنفر؟
ای کاش بدونم چجوری باید شاپرک دور خودم جمع کنم، ای کاش بدونم چی کار نکنم تا ازم دور بشن..
«آخ- آخه من شاپرک هارو دوست دارم:)) »
توی این فکر بودم مثلا یه صفحه از کتاب انجمن شاعران مرده رو بخونم براتون؛ بعد داشتم فکر میکردم چطور «زیبا» و دلنشین دیالوگ چند نفر رو بخونم؟، که گفتم بیخیالش✓ همون عکس صفحه رو بذارم مفهوم رو میرسونه✨🙏🏼