سرد است، به گرمایت نیازمندم
آخر تو خود می، دانی که فانی ام
فآنی در این دنیا چه کسی جز تو دارد اصلا؟
دلم واقعا اون شبی رو میخواد که یه اتفاقی برام افتاد و میخواستم از بغض بترکم
راه افتادم به سمت حرم
با حال عحیب و خراب
رفتم رواق حضرت معصومه
روبه روی ضریح یه دنیا گریه کردم
یه دنیا غم گفتم
یه دنیا از زندگیم و بدی هام گفتم
ازپشیمونی هام
ذکر «أَغیثینی یا مولاتی فاطمة» زمزمه روی لب هام و دعای توبه امام سجاد..
آقا منظورتون چیه من واقعا نیاز دارم بدونم خدا الان راجبم چی فکر میکنهخشحمشمم
و نظرش درمورد فلان موقعیت چیه آخهشنشممشث