eitaa logo
چای و ایوون
91 دنبال‌کننده
310 عکس
19 ویدیو
0 فایل
-What about some 🍵? اینجا یه ایوونِ که توش می‌شینم کتاب می‌خونم و به‌خودم و گل‌ها یه‌سری چیزارو یادآوری می‌کنم؛این میون گاهی غرمی‌زنم یا نفرین می‌فرستم بر خودم، گآهی هم به این فکر‌ می‌کنیم که کی هستیم و توی چه مسیری به سوی کجا می‌ریم.. 'Trust Allah'
مشاهده در ایتا
دانلود
از چی هراسانم؟ از غرق شدن در دریای سیاه می‌ترسم.. خدایا می‌ترسم
سرد است، به گرمایت نیازمندم آخر تو خود می، دانی که فانی ام فآنی در این دنیا چه کسی جز تو دارد اصلا؟
دلم واقعا اون شبی رو می‌خواد که یه اتفاقی برام افتاد و می‌خواستم از بغض بترکم راه افتادم به سمت حرم با حال عحیب و خراب رفتم رواق حضرت معصومه روبه روی ضریح یه دنیا گریه کردم یه دنیا غم گفتم یه دنیا از زندگیم و بدی هام گفتم ازپشیمونی هام ذکر «أَغیثینی یا مولاتی فاطمة» زمزمه روی لب هام و دعای توبه امام سجاد..
Only مشهد can fix me..💔
+کربلا
+سامرا
+نجف
هی come on God ما که لیاقت اونجاهارو نداریم.. 💔🙏🏼
آقا منظورتون چیه من واقعا نیاز دارم بدونم خدا الان راجبم چی فکر می‌کنهخشحمشمم و نظرش درمورد فلان موقعیت چیه آخهشنشممشث