اگه میخواید بهتون نگند عرزشی بهشون نگید برعنداز بی ادبا!(این لفظ و از کسایی که توقع نمیره ازشون هم دیدم..خجالت بکشید)
وقتی تو جملاتت من میدونم رو بکنی من احساس میکنم من مطمئنم رو بکنی من فکر میکنم ؛حتمااا این جوریه رو بکنی از نظر من اینجوریه ، خیلی از تنش ها و دعوا هارو کم میکنی.
ما خیلی چیز هارو نمیدونیم..از خیلی چیزا خبر نداریم.خیلیییییی چیزارو حس نکردیم درحالی که شخص دیگه حسش کرده
موقع عصبانیت ده ثانیه قبل از حرفی که میخوایم بزنیم فکر کنیم باعث میشه سعی کنیم جمله بندیمونو اصلاح کنیم...
سخته اما رشد دهنده است
تو ایتا هروز یکی از بزرگترین هنرمندان خوب کشورمونو از دست میدیم و جامعه هنری عزادار میشه..باور نمیکنی؟
لینک و بزن تا مراسم ختم شو ببینی
میزان وحشت آدم ها از مرگ به میزان کارهای نکرده افراد در زندگی بستگی دارد
👤اروین یالوم