eitaa logo
نقطه.
116 دنبال‌کننده
138 عکس
41 ویدیو
2 فایل
مُحِب نقطه گاهی اوقات ویرگول قوم و خویش علامت سوال اگر کاری داشتی: @injanebb
مشاهده در ایتا
دانلود
من بعد از گوش دادن آهنگای شروین: امیدوارم اونم پیشت چشاشو ببنده و فکر کنه اونه..تازه اسم اونو صدا بزنه برگرده پسرت تازه موهای بچت لخت باشه اونم نگه چرا..
خیلی سخته تشخیص اینکه تو درونگرا بودی که ارتباط اجتماعی ات ضعیف شد و این باعث کمبود اعتماد به نفست شد یا یک انسانِ دچارِ کمبود اعتماد به نفسی بودی که همین موضوع ارتباط اجتماعی تو ضعیف کرد و باعث شد منزوی بشی و بقیه صدات کنن درونگرا.. حالا فعلا شما دقت کنید به کی میگید درونگرا تاببینیم چی میشه..
نقطه.
هیچی به اندازه قانون گریزی منو به وجد نمیاره و #اینبده
امروز معاونمون وقت کلاسو گرفت و اومد درمورد قوانین مدرسه صحبت کرد؛ در حال تهدید کردن بود که.. بله گوشیم شروع کرد به زنگ خوردن.... وسیله های منم تمایل زیادی به قانون گریزی دارن
نقطه.
چونکه انگیزشی بود:
کاش هروقت خواستم برم اینستا یکی بیاد هشدار بده بم که آقااا در کمین است
واقعا بعضی روزا نیازمند باشگاه مشت زنی زیرزمینی تو شهرمون میشم
امروز با اینکه حال روحیِ مساعدی نداشتم نخوابیدم و درکمال تعجب درس خوندم خیلی دلم میخواد بخونم: دیگه نمیزارم بازم بگذره چک میزنم خوابم بپره عجیب اینکه هرچقدر حالم بدتره کارم بهتره اونی که تا طلوع آفتاب بیداره کم میخوابم چون خواب خواب میاره و... ولی یکی درونم میگه اینقدر جوگیر نباش و خب من مجبورم به حرفش گوش بدم
از لحاظ روحی نیاز دارم برم مشهد بعدش برای نوه هام سوغاتی بخرم.. بعد تو جیبم نخود کیشمیشو شکلات بریزم و هروقت یکی شون بهم بوس داد از اونا بریزم تو دستش
غالبا اتفاقایی که نمی افتند بیشتر از اتفاقایی که میافتند ناراحتم میکنن..
_به نظرم تو زندگیت رو محور "کی ها" میچرخه من رو محور "چی ها" _آره دقیقاا...البته "چی ها"" کی ها"رو میسازن _ وهمینطور "چی ها" رو "کی ها"