eitaa logo
نقطه.
116 دنبال‌کننده
138 عکس
41 ویدیو
2 فایل
مُحِب نقطه گاهی اوقات ویرگول قوم و خویش علامت سوال اگر کاری داشتی: @injanebb
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از امیرحسین ثابتی
تنها گناه ما طمع بخشش تو بود ما را کرامت تو گنه کار کرده است...
این روزا احساس میکنم باید این جمله رو زیاد باخودم تکرار کنم: تو نمیتونی همه رو راضی نگه داری..کسی که دشمن نداره منافقه
هوا هوای دار فانی را وداع گفتنه..
این یعنی خدایا چه بد باشم چه خوب مال توام مال بدم بیخ ریش صاحابش(:
استفاده کردن این ایموجی☺️ تو فاز گلم خطاب شدنه همونقدر فحش به حساب میاد
11M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مودددد یا امام زمان حضرت زینبببببببب
نقطه.
مودددد یا امام زمان حضرت زینبببببببب
اگه روسریشو نمیزاشت جای چشاش کمتر میترسید..
فازتون چیه تا یک آدم میبینید که مخالف عقیده تونه میخواید از کانالتون لف بده.. این یعنی "من یک انسان به شدتتتت ناتوان در ارتباط با انسان های مخالف خودم هستم"..ته راه حل تون اینه؟کناره گیری از کسایی که هم فکر شما نیستن؟بعد پس فردا همین آدما شدن فامیلتون شدن استادتون همکلاسیتون دوستتون و...از اوناهم میخواین از زندگیتون لف بدن؟باشه ولی بعد شما حق ندارید از شکافی که بین مردم ایجاد شده و صدمه ای که یک جامعه میتونه از این موضوع ببینه گله کنید وقتی خودتان هرچی راه گفتگوعه رو بستید
مصداق بارز سندرم استکهلم؟ اونایی که دلشون برا مدرسه تنگ میشه
من شبا : باید بخوابم ولی دلم نمیخواد بخوابم من روزا : باید بیدار شم ولی دلم نمیخواد بیدار شم