نقطه.
بعضی فیلما رو بخاطرِ تیتراژِ تهش میبینم
دلیلم واسه دیدن فیلم دلدار شاهرگ سایه بان:
وقتی بتونم در جواب چه خبرایِ افراد نچندان نزدیک جمله ای جز "خبر سلامتی" بگم اون موقع است که سطح اجتماعی بودنم ارتقا پیدا کرده..
بیاید تمرین کنیم حرکت عجیب و بامزه بچه ها رو که این بچه در اون لحظه با کمال جدیت اون رفتار و از خودش بروز داده و ازنظرخودش درست ترین واکنش بوده رو ،توروشون به بقیه نگیم و بعدش بخندیم ..
اون بچه درسته داره همراه شما میخنده ولی داره خجالت میکشه.
و اعتماد به نفسش خورد میشه.
این چه حرکت مسخره ایه که تا یکی و میبینید خلوت کرده کنار دریا، روی کوه ،کنار درخت میپرسید عاشق شده؟
مطمئنا شما اگه آیزاک و زیر درخت میدید میگفتید عاشق شده درحالی که این داشت به قانون نیوتون فکر میکرد..
نقطه.
این چه حرکت مسخره ایه که تا یکی و میبینید خلوت کرده کنار دریا، روی کوه ،کنار درخت میپرسید عاشق شده؟
هرکی خیلی ناراحتم باشه همینو میگن..
بابا انقدررر درد و موضوعات عذاب دهنده تو این دنیا وجود داره که ادمِ شکست عشقی نخورده هم، حال و روزش کدر باشه..