این چه حرکت مسخره ایه که تا یکی و میبینید خلوت کرده کنار دریا، روی کوه ،کنار درخت میپرسید عاشق شده؟
مطمئنا شما اگه آیزاک و زیر درخت میدید میگفتید عاشق شده درحالی که این داشت به قانون نیوتون فکر میکرد..
نقطه.
این چه حرکت مسخره ایه که تا یکی و میبینید خلوت کرده کنار دریا، روی کوه ،کنار درخت میپرسید عاشق شده؟
هرکی خیلی ناراحتم باشه همینو میگن..
بابا انقدررر درد و موضوعات عذاب دهنده تو این دنیا وجود داره که ادمِ شکست عشقی نخورده هم، حال و روزش کدر باشه..
بفرما..امروز یه روانشناسه هم تایید میکرد حرف منو.
میگفت اگه کسی گفت از شلخته گی اتاقم لذت میبرم داره درست میگه
منتها دلیلی که اورد منو با واقعیت تلخی روبه رو کرد..
میگفت میخوان ذهن و محیط شونو هماهنگ کنن