این روزا احساس میکنم باید این جمله رو زیاد باخودم تکرار کنم:
تو نمیتونی همه رو راضی نگه داری..کسی که دشمن نداره منافقه
نقطه.
مودددد یا امام زمان حضرت زینبببببببب
اگه روسریشو نمیزاشت جای چشاش کمتر میترسید..
فازتون چیه تا یک آدم میبینید که مخالف عقیده تونه میخواید از کانالتون لف بده..
این یعنی "من یک انسان به شدتتتت ناتوان در ارتباط با انسان های مخالف خودم هستم"..ته راه حل تون اینه؟کناره گیری از کسایی که هم فکر شما نیستن؟بعد پس فردا همین آدما شدن فامیلتون شدن استادتون همکلاسیتون دوستتون و...از اوناهم میخواین از زندگیتون لف بدن؟باشه
ولی بعد شما حق ندارید از شکافی که بین مردم ایجاد شده و صدمه ای که یک جامعه میتونه از این موضوع ببینه گله کنید وقتی خودتان هرچی راه گفتگوعه رو بستید
من شبا :
باید بخوابم ولی دلم نمیخواد بخوابم
من روزا :
باید بیدار شم ولی دلم نمیخواد بیدار شم
هر پلک زدن مرگ یک لحظه است و مژگان سوگوارانی سیه پوش در ماتم قتلعام لحظه ها
✍سید مهدی شجاعی