خدایا تو دنیایی که مذهبیاش صورتی شدن رنگ ما رو صبغت الله قراره بده که صِبْغَةَ اللّهِ وَ مَنْ أَحْسَنُ مِنَ اللّهِ صِبْغَةً وَ نَحْنُ لَهُ عَابِدونَ(۱۳۸.بقره)
هیچ جمله ای به اندازه جمله ی "به چی داری فکر میکنی" تجاوز به حریم شخصی ادم به حساب نمیاد..
هدایت شده از 'فضانوردِ ذهن'
حالا چون رونالدوعه اشکال نداره و خیلی هم لاکچریه، ولی اگه همین حرکت رو من زده بودم همه بهم میگفتن «آفتاب بدم خدمتتون؟»
حاضرم حتی الان تو صف دیدن رونالدو میبودم ولی اینجا با حجم انبوهی از درس بخاطر تغییرات جدید کنکور،حرص نمیخوردم💔
هربنایی رو حاضرم اجاره داده شه فروخته شه اصن با اسفالت خیابون یکی بشه جز خونه مامان بزرگ.. چرا ؟!معلومه چون هزارتا قصه داره