🇮🇷↯palimpsest↯
ناراحتیام همش از کمبود هری پاتر در پاییزه.
تو مدرسه اینجوریم که
این آخر هفته میشینم هری پاتر میبینممم
آخر هفته:::
🇮🇷↯palimpsest↯
روز ۲۱: نمیدونم ولی روز خوبی بود.
روز ۲۲ دیروز:
-منظورت چیه؟
-راهپیمایی با مدرسه
-شاهی که چفیه پوشیده بود
-همکلاسی هام
🇮🇷↯palimpsest↯
روز ۲۲ دیروز: -منظورت چیه؟ -راهپیمایی با مدرسه -شاهی که چفیه پوشیده بود -همکلاسی هام
روز ۲۳:
-انشا خوندن بچه ها
-عروسکای صدف
-معلم زبانمون
-سرما
-کتاب خوندن
-دنیس
🇮🇷↯palimpsest↯
_
در جستجوی آلاسکا شاید یکی از زیبا ترین کتابایی بود که خوندم.✨
🇮🇷↯palimpsest↯
روز ۲۳: -انشا خوندن بچه ها -عروسکای صدف -معلم زبانمون -سرما -کتاب خوندن -دنیس
روز ۲۴:
-کتابخونه کلاسمون
-خلوت بودن مدرسه
-تو حیاط نشستن با بچه ها
-نوای مرغ یا حق سر دادن
-تموم کردن کتاب