#ناشناس
+نه دیر نیست، اگر اشتباه انتخاب رشته کردی نهایتا برمیگردی و انگار یک سال مثل خیلی ها موندی پشت کنکور اگر واقعا حس میکنی تو انسانی بهتری خیلی ها به این نتیجه رسیدن که یه رشته ی دیگه مناسبشونه و به جای بهونه اوردن فقط تغییر رشته دادن و تلاش کردن میتونی این کار رو بکنی، بهتره، نه؟ اگر هم نه که، خب رشته ی خودت رو میخوای لابد دیگه.. حرفی نمیمونه درباره سایر رشته ها
_میدونم خودم به اینا خیلی فکر کردم ولی خب هنوزم یسری دلایل شخصی دارم که آره دیگه نمیشه.
🇮🇷↯palimpsest↯
بهترین چیزی که این آخر هفته میتونید ببینید:
فوقالعاده بود فوقالعادههههه