هدایت شده از [نهـانرویــا]🇮🇷
فردا عازم سفرم و وضعیت متزلزل اینجا داره منو میترسونه
نظرتون چیه تا فردا شما به اطرافیانتون اینجا رو معرفی کنید یا اگه کانال دارید بازارسال کنید (لطفا) که اینجا از لب مرز فاصله بگیره؟ 😔
pov: داری برای امتحان ادبیات میخونی و بعد از خوندن هر بیت از شاهنامه بیست دقیقه فردوسی رو تحسین میکنی.💆🏻♀
قم اینجوریه که امروز صبح زنگ اول قشنگ بهار بودد. هیچ ابری نبود خورشید میدرخشید باد بهاری میومد گنجیشکا هم آواز میخوندن.
زنگ بعد انقدر گرم شد که واقعا شبیه تابستون بود. الانم هوا کااااملا پاییزیه.
در ادامه روز منتظر زمستون هستیم.🙏🏻
🇮🇷↯palimpsest↯
قم اینجوریه که امروز صبح زنگ اول قشنگ بهار بودد. هیچ ابری نبود خورشید میدرخشید باد بهاری میومد گنجیش
در ادامه این ماجرا باید بگم که امروز صبح برف اومد🤣🤣
کلا شاید نیم ساعتم نشد ولی خب.
بعد از برف یجوریییی آفتاب شد که قشنگ انگار وسط مرداد بودی😭😂