🇮🇷↯palimpsest↯
احتمالا قراره ایگنور شم ولی... بیاین این چالشو بریم. _کتابایی که امسال خوندم: _بهترین کتابی که ا
_کتابایی که امسال خوندم:
ما تمامش میکنیم
ما شروعش میکنیم
مزایای منزوی بودن
کتابخانه نیمه شب
سفر به انتهای دنیا
دزیره ۲
باغبان شب
نهمین روز از ماه نوامبر
بیوتن
باز هم سفر
آلاسکا
تیمارستان متروکه
پادشاه پریان ۱
پادشاه پریان ۲
پادشاه پریان ۳
نه آدمی
سم هستم بفرمایید
انجمن شاعران مرده
_بهترین کتابی که امسال خوندم:
انجمن شاعران مرده
_بدترین کتابی که امسال خوندم:
نه آدمی
_بهترین کاپلِ کتابایی که امسال خوندم:
جود و کاردن
_بهترین فرندشیپ کتابایی که امسال خوندم:
اکیپ آلاسکا
_شخصیت موردعلاقم بین شخصیت های کتابایی که امسال خوندم:
نورا _کتابخانه نیمه شب_
لیلی _ما تمامش میکنم_
نیل _انجمن شاعران مرده_
_شخصیتی که ازش متنفرم بین کتابایی که امسال خوندم:
بابای نیل احتمالا
_بهترین جمله/جمله های کتابایی که امسال خوندم:
یادم نیست😭😂
🇮🇷↯palimpsest↯
بیاید روز آخر باهم یکاری انجام بدیم
امروز برای همه کسایی که دوسشون داریم و امسال برامون خاطران قشنگی ساختن نامه بنویسیم.
بچه ها من واقعا هیچ استعدادی در ادامه دادن مکالمه ندارم.
چه مکالمه رودرو چه حتی مجازی.
مثلا یکی بهم پیام داده و من واقعا خر ذوق شدم ولی واقعا نمیدونم چی باید بگم.
واقعا اگه گیف و استیکر نداشتم لال بودم، لال.