eitaa logo
دانلود
🇮🇷↯palimpsest↯
احتمالا قراره ایگنور شم ولی... بیاین این چالشو بریم. _کتابایی که امسال خوندم: ‌ _بهترین کتابی که ا
_کتابایی که امسال خوندم: ‌ما تمامش میکنیم ما شروعش میکنیم مزایای منزوی بودن کتابخانه نیمه شب سفر به انتهای دنیا دزیره ۲ باغبان شب نهمین روز از ماه نوامبر بیوتن باز هم سفر آلاسکا تیمارستان متروکه پادشاه پریان ۱ پادشاه پریان ۲ پادشاه پریان ۳ نه آدمی سم هستم بفرمایید انجمن شاعران مرده _بهترین کتابی که امسال خوندم: انجمن شاعران مرده ‌ _بدترین کتابی که امسال خوندم: نه آدمی ‌ _بهترین کاپلِ کتابایی که امسال خوندم: جود و کاردن ‌ _بهترین فرندشیپ کتابایی که امسال خوندم: اکیپ آلاسکا ‌ _شخصیت موردعلاقم بین شخصیت های کتابایی که امسال خوندم: نورا _کتابخانه نیمه شب_ لیلی _ما تمامش میکنم_ نیل _انجمن شاعران مرده_ ‌ _شخصیتی که ازش متنفرم بین کتابایی که امسال خوندم: بابای نیل احتمالا _بهترین جمله/جمله های کتابایی که امسال خوندم: یادم نیست😭😂
اینم از آخرین روز ۱۴۰۲
بیاید روز آخر باهم یکاری انجام بدیم
🇮🇷↯palimpsest↯
بیاید روز آخر باهم یکاری انجام بدیم
امروز برای همه کسایی که دوسشون داریم و امسال برامون خاطران قشنگی ساختن نامه بنویسیم.
اگه اینو درست کردید عکسشو برام بفرستیددد.
هدایت شده از my name is samin :)
اهم باری دیگر سلاام
بچه ها من واقعا هیچ استعدادی در ادامه دادن مکالمه ندارم. چه مکالمه رودرو چه حتی مجازی. مثلا یکی بهم پیام داده و من واقعا خر ذوق شدم ولی واقعا نمیدونم چی باید بگم. واقعا اگه گیف و استیکر نداشتم لال بودم، لال.
۱۴۰۳ شدد😭🤏🏻
آخر سالی یه هری پاترمون نشه؟