eitaa logo
انتشارات پژوهشگران پارسه
2.7هزار دنبال‌کننده
208 عکس
23 ویدیو
2.6هزار فایل
انتشارات پژوهشگران پارسه یک کتابخانه آنلاین دارای جزوات،کتابهای الکترونیکی ونمونه سئوالات کنکور دکتری و کارشناسی ارشد سفارش پروژه ها و پایان نامه ها-چاپ و نشر کتاب با کمترین هزینه و بیشترین تخفیفات - شماره پروانه نشر 18525
مشاهده در ایتا
دانلود
Prznteshn-hvshmndanh_Ketabnak_109915.pdf
7.67M
پرزنتیشن هوشمندانه/نویسنده:استیو مقدم کتاب “پرزنتیشن هوشمندانه” اثری از استیو مقدم با همکاری سمیه امیری و تارا کمانگر می‌باشد. همه ما تاکنون ، به نوعی، نیاز پیدا کرده ایم موضوعی را ارائه دهیم یا مجبوریم در آینده این کار را انجام دهیم. ما در مجموعه کتاب‏های " بیزینس هوشمندانه"، سعی میکنیم به شما یاد بدهیم که از زوایای مختلف به یک موضوع و استانداردهای آن، نگاه کنید و بر اساس شرایط خود، بهترین روش را بتوانید انتخاب کنید و در بیزینس خود به کار گیرد. در این کتاب، به زبان ساده، جنبه‏ های مختلف یک پرزنتیشن را برای شما روشن می‏کنیم. آنچه می آموزید شامل انواع پرزنتیشن، مراحل آماده‏ سازی برنامه پرزنتیشن، امکاناتی که می‏توانید برای بهتر شدن پرزنتیشن استفاده کنید، اهمیت ارتباطات غیرکلامی در پرزنتیشن و در نهایت، نکاتی است که باید هنگام پرزنتیشن بدانید.
Nghsh-mdiryt-mnabe-ansany-va-kvching-dar-sazmanha_Ketabnak_117565.pdf
346.6K
نقش مدیریت منابع انسانی و کوچینگ در سازمانها/ نویسنده:سید امیر ارفعی زرندی امروزه به منابع انسانی سازمان بعنوان منابع ارزشمندی برای برتری در رقابت نگاه میکنند. بنابر این برنامه ریزی منابع انسانی در سازمانها از مهمترین کارهای دست اندرکاران هر سیستم ست. آموزش مهارتها، انگیزش پرسنل و چگونگی بکارگیری آنان را می توان عامل مهمی برای برتری در رقابت به حساب آورد. مدیریت منابع انسانی متولی تحلیل نیازهای انسانی سازمان را با توجه به شرایط متغیر و انجام اقدامات لازم برای پاسخگویی به این نیازهاست. انجام موفقیت آمیز هر کاری در سازمان، اعم از برنامه ریزی، اجرا و کنترل استراتژیهای کلان سازمان، پیاده سازی برنامههای متحوّل و پیشبرد اهداف سازمانی بدون مدیریت و توجه جدی به منابع انسانی، امکان پذیر نخواهد بود. واقعیت این است که اگر در سازمانها از وجود انسانهای خلاّق، دانشگر، فرصت شناس و تبیین گر مسائل بی بهره باشیم، بسیاری از فرصتها و موقعیتهای طلایی را از دست خواهیم داد. برای رسیدن به هدف که همان جهانی شدن و یا حتی ماندن در این سطح موجود، پرورش منابع انسانی، الزامی است و آینده صنعت پیشرفته متعلق به کسانی است که برای آن برنامه و هدف دارند. نگاهی کوتاه بر اعصار شکار، کشاورزی، صنعتی، فراصنعتی(اطلاعات)، خرد و فرزانگی و عصر مجازی مبین این موضوع است. که نقش نیروی انسانی و مدیریت کردن آن تا چه اندازه در پیشرفت و توسعه فعالیتهای حقیقی و حقوقی در بخشهای مختلف مؤثر بوده و خواهد بود. لذا برآن شدیم درکتاب حاضر نکاتی در راستای عملکرد ذاتی مدیریت منابع انسانی و نقش بسیار حیاتی و ضروری آن به تفکیک کارکردی در چهار عر
Hands-On Image Generation with TensorFlow by Soon Yau Cheong-Packt-9781838826789-EBooksWorld.ir.pdf
7.81M
ظهور حوزه شبکه‌های زایای دشمنگونه (GANs)، تولید تصاویر غیر قابل تشخیص از مجموعه داده‌های موجود را امکان پذیر کرده است. با استفاده از این کتاب عملی، شما نه تنها مهارت‌های تولید تصویر را پرورش خواهید داد، بلکه درک درستی از اصول اساسی نیز پیدا می‌کنید. کتاب Hands-On Image Generation with TensorFlow (راهنمای عملی تولید تصویر با تنسورفلو)، با مقدمه ای بر مبانی تولید تصویر با استفاده از TensorFlow شروع می‌شود و Variational Autoencoders (VAEs) و GANs را شامل می‌شود. با انجام تعویض چهره با استفاده از deepfakes، انتقال سبک عصبی، ترجمه تصویر به تصویر، تبدیل تصاویر ساده به عکس‌های واقع گرایانه و موارد دیگر، به چگونگی ساخت مدل برای کاربرد‌های مختلفی پی خواهید برد. شما همچنین می‌فهمید که چرا و چگونه می‌توان پیشرفته‌ترین شبکه‌های عصبی عمیق را با استفاده از تکنیک‌های پیشرفته مانند نرمال سازی طیفی و لایه توجه به خود، قبل از کار با مدل‌های پیشرفته برای تولید و ویرایش چهره ساخت. همچنین با بازسازی عکس، سنتز متن به تصویر، هدفگذاری مجدد ویدئو و رندر عصبی نیز آشنا خواهید شد. در طول کتاب، شما می‌آموزید که مدل‌ها را از ابتدا در TensorFlow 2.x پیاده سازی کنید، از جمله PixelCNN، VAE، DCGAN، WGAN، pix2pix، CycleGAN، StyleGAN، GauGAN و BigGAN. با به پایان رساندن این کتاب، شما در TensorFlow به خوبی تبحر پیدا خواهید کرد و می‌توانید فناوری‌های تولید تصویر را با اطمینان پیاده سازی کنید. کتاب Hands-On Image Generation with TensorFlow برای مهندسان، شاغلان و محققان یادگیری عمیق است که دانش اولیه ای در مورد شبکه‌های
Computer.Systems.A.Programmers.Perspective.3rd.Edition.Pearson.9780134092669.EBooksWorld.ir.epub
7.4M
کتاب Computer Systems: A Programmer's Perspective 3rd Edition (سیستم‌های کامپیوتری: از دید برنامه نویس، ویرایش سوم)، عناصر اساسی مشترک در بین تمام سیستم‌های کامپیوتری و نحوه تاثیر آنها بر عملکرد کلی برنامه را توضیح می‌دهد. این کتاب که از دیدگاه برنامه نویس نوشته شده است، تلاش می‌کند به خوانندگان بیاموزد که چگونه درک عناصر اساسی سیستم‌های کامپیوتری و اجرای تمرین واقعی می‌تواند آنها را به سمت ایجاد برنامه‌های بهتر سوق دهد. ویرایش سوم کتاب که در سراسر موضوعات علوم کامپیوتر مانند معماری سخت افزار، سیستم عامل و سیستم‌های نرم افزاری قرار دارد، به عنوان مقدمه ای جامع برای برنامه نویسی عمل می‌کند. این کتاب در تلاش است تا برنامه نویسانی تربیت کند که تمام عناصر سیستم‌های کامپیوتری را درک کنند و بتوانند در هر کاربرد این رشته، از رفع نرم افزار معیوب گرفته تا نوشتن برنامه‌های توانمندتر و اجتناب از ایرادات رایج مشارکت داشته باشند. این کتاب، زمینه را برای خوانندگان فراهم می‌کند تا به موضوعات متمرکز‌تر مانند معماری کامپیوتر، سیستم‌های تعبیه شده و امنیت سایبری بپردازند. این کتاب بر روی سیستم هایی تمرکز دارد که کد ماشین x86-64 را اجرا می‌کنند و به برنامه نویسان توصیه می‌کند که برای این دوره به یک سیستم لینوکس دسترسی داشته باشند. برنامه نویسان باید با C یا C++ آشنایی اولیه داشته باشند. Table of Contents: - Chapter 1 A Tour of Computer Systems - Part I Program Structure and Execution - Chapter 2 Representing and Manipulating Information - Chapter 3 Machine-Level Representation of Programs - Cha
Digital_Design_morris_mano-fifth_edition_www.ebooksworld.ir.pdf
3.44M
از زمان انتشار ویرایش چهارم کتاب طراحی دیجیتال، به نظر می‌رسد که در دسترس قرار گیری تجاری دستگاه هایی که از تکنولوژی دیجیتال برای دریافت، پردازش و انتقال اطلاعات استفاده می‌کنند؛ به سر حد انفجار رسیده است. تلفن‌های همراه و دستگاه‌های قابل حمل از انواع گوناگون، هر روزه ویژگی‌های جدید و رقابتی ارائه می‌کنند. در زیر رابط کاربری گرافیکی زیبا و جذاب همه‌ی این دستگاه ها، سیستم دیجیتالی ای وجود دارد که داده‌ها را به فرم دودویی پردازش می‌کند. پایه‌های تئوری این سیستم‌ها خیلی دگرگون نشده اند؛ در واقع، کسی می‌تواند این استدلال را بکند که ثبات تئوری اصلی، با ابزار‌های طراحی مدرن در هم تنیده شده است که باعث ترویج واکنش گسترده از تولید کنندگان به فرصت‌های بازار شده باشد. در نتیجه، متون این کتاب توسط ما به گونه ای نوشته شده است تا فارغ التحصیلان ما به درک کاملی از مکانیزم دیجیتال مجهز شوند و روش طراحی مدرن به آن‌ها معرفی شود. ویرایش چهارم طراحی دیجیتال بر اساس چهار ویرایش قبلی، و بازخورد‌های تیم بازبین که در جهت دهی به کار ما کمک کردند، نوشته شده است. تمرکز اصلی این کتاب، انعکاس دقیق مطالب دوره‌ی مقدماتی در طراحی دیجیتال و مسیر اصلی تکنولوژی سیستم‌های دیجیتال امروزی است: مدار‌های CMOS. وسعت مخاطبین در نظر گرفته شده برای این کتاب زیاد است و شامل دانشجویان علوم کامپیوتر، مهندسی کامپیوتر، و مهندسی الکترونیک می‌شود. مطالب کلیدی که بر آن‌ها تمرکز شده است شامل: منطق بولی، گیت‌های منطقی مورد استفاده طراحان، synchronous finite state machines، و datapath controller design است؛ همه این مطالب از دید
Programming.Languages.Gabaei.www.EBooksWorld.ir.pdf
2.51M
در این جزوه تلاش شده است تمام سرفصلهای درس پوشش داده شود. ذکر این نکته مهم، ضروری است که این جزوه جهت کمک به دانشجویان در جهت کاهش یادداشت برداری، ترسیم شکلها ، مثالها در هنگام تدریس بوده است. بنابر این در کنار این جزوه ،هر دانشجو مطابق با ذوق و سلیقه خود جزوه ای دست نویس، حاوی یادداشت -هایی به منظور تکمیل و تفهیم مطالب این جزوه ، خواهد داشت. این جزوه، ادعای جایگزینی مراجع اصلی این درس را ندارد بلکه تنها خلاصه ای از مطالب مهم از مراجع درس است. در گردآوری این جزوه از کتاب اصول طراحی و پیاده سازی زبانهای برنامه سازی تالیف ترنس دبلیو.پرات و مارون وای زیکوویتز استفاده شده است. در ضمن پس از ارائه شرح دروس در هر فصل نمونه سوالات امتحانی مربوط به آن فصل ارائه شده است. در پایان نیز بخشی به عنوان پیوست در مورد سوالات کارشناسی ارشد از سال 1382 به بعد به این مجموعه اضافه شده است. سرفصل جزوه طراحی و پیاده سازی زبان‌های برنامه سازی مهندس قبائی: 1. اصول طراحی زبانها 2. اثرات معماری ماشین 3. اصول ترجمه زبان 4.مراحل ترجمه 5. انواع داده اولیه 6.بسته بندی 7.رکوردها 8.کنترل ترتیب اجرا 9. کنترل ترتیب زیربرنامه
Introduction-To-Entity-Framework-Code-First-By-Mehdi-Kiani.www.EBooksWorld.ir.pdf
5.33M
کتاب مقدمه ای بر Microsoft Entity Framework Code-First مروری گذرا بر امکانات و تکنولوژی EF خواهد داشت. این کتاب مناسب برای برنامه نویسانی است که قبلا تجربه نوشتن برنامه‌های تجاری در بستر دات نت به همراه ADO.Net را داشته و حال می‌خواهند از تکنولوژی‌های جدید مدیریت داده‌ها نظیر EF در برنامه‌های خود استفاده کنند. این کتاب به جزئیات نمی‌پردازد و صرفا با هدف یک راهنما جهت مشخص کردن مسیر حرکت به سمت این تکنولوژی است. لذا توصیه نویسنده این است که چنانچه می‌خواهید از این تکنولوژی در برنامه‌های واقعی خود بهره ببرید به مطالب این کتاب بسنده نکرده و پس از مطالعه این کتاب جهت اطلاعات تکمیلی‌تر به منابع مرجعی که در این زمینه وجود دارد مراجعه نمائید. امید است که این کتاب بتواند راهنمای خوبی برای قدم نهادن در این مسیر برای شما خواننده گرامی باشد. سرفصل ها فصل اول : مقدمه ای بر Entity Framework فصل دوم : ایجاد اولین پروژه فصل سوم : طراحی ساختار پایگاه داده فصل چهارم : سایر مفاهیم Entity Framework Code-First
Pearson.Software.Engineering.10th.Edition.www.EBooksWorld.ir.pdf
8.05M
مخاطبان اصلی ویرایش دهم کتاب مهندسی نرم افزار سامرویل، دانشجویان دانشگاه‌ها هستند که دروس مهندسی نرم افزار مقدماتی و پیشرفته را گرفته اند. در کتاب Software Engineering فرض شده است که خوانندگان این کتاب با اصول و مبانی برنامه نویسی و ساختمان داده‌ها آشنا هستند. مهندسان نرم افزار در صنعت نیز ممکن است این کتاب را به عنوان یک مرجع برای به روزسانی دانششان در موضوعاتی چون استفاده مجدد نرم افزار، طراحی معماری، وابستگی و امنیت و مهندسی نرم افزار مفید یابند. Table of Contents Part 1 Introduction to Software Engineering Chapter 1 Introduction Chapter 2 Software processes Chapter 3 Agile software development Chapter 4 Requirements engineering Chapter 5 System modeling Chapter 6 Architectural design Chapter 7 Design and implementation Chapter 8 Software testing Chapter 9 Software evolution Part 2 System Dependability and Security Chapter 10 Dependable systems Chapter 11 Reliability engineering Chapter 12 Safety engineering Chapter 13 Security engineering Chapter 14 Resilience engineering Part 3 Advanced Software Engineering Chapter 15 Software reuse Chapter 16 Component-based software engineering Chapter 17 Distributed software engineering Chapter 18 Service-oriented software engineering Chapter 19 Systems engineering Chapter 20 Systems of systems Chapter 21 Real-time software engineering Part 4 Software Management Chapter 22 Project management Chapter 23 Project planning Chapter 24 Quality
Apress.Electron.From.Beginner.to.Pro.www.EBooksWorld.ir.epub
3.97M
فریمورک GitHub Electron (یا Electron خالی) به شما این اجازه را می‌دهد تا برنامه‌های دسکتاپ را با استفاده از HTML، CSS و JavaScript بسازید. به نظر حرف خیلی بلند پروازانه ای است ولی در واقع درست است همان طور که Apache Cordova ( به عنوان PhoneGap نیز شناخته می‌شود) شما را قادر می‌سازد تا برنامه‌های موبایل را فقط با HTML، CSS و JS بسازید، الکترون نیز همین کار را برای برنامه‌های دسکتاپ انجام می‌دهد. الکترون توسط مهندسی در گیتهاب به نام Cheng Zhao در جولای 2013 که بخشی از تلاش آن‌ها برای ساخت کد ادیتور جدیدی به نام Atomبود منتشر شد. در آغاز، پروژه به نام Atom Shell شناخته می‌شد ولی پس از مدت اندکی به Electron تغییر کرد. با اینکه راهکار‌های دیگری نیز برای این کار وجود داشت ولی پروژه الکترون به سرعت محبوبیت زیادی در جامعه توسعه دهندگان پیدا کرد. در حقیقت Adobe Air که زمان انتشارش به سال 2008 بر می‌گشت، اصالتا ساخت برنامه‌های دسکتاپ با HTML، CSS و جاوا اسکریپت به علاوه ActionScript را پشتیبانی می‌کرد. بنابر این گسترش استفاده از تکنولوژی‌های وب در خارج از مرورگر اصلا چیز جدیدی نیست. در این کتاب خواهید آموخت که چگونه از مهارت‌های توسعه وب خود با استفاده از GitHub’s Electron برای ساخت برنامه‌های دسکتاپ برای macOS، Windows و Linux استفاده کنید. یاد می‌گیرید که چگونه با ترکیب قدرت Node.js و Chromium، پلتفرم توسعه قدرمندی برای درست کردن برنامه‌های تحت وب پدید آورید که قادر به فرار کردن از مرورگر باشند! در کتاب Electron: From Beginner to Pro با استفاده از توانایی هایتان شما را برای ایجاد برنامه‌ها
OpenLayers.Cookbook.2012.www.EBooksWorld.ir.pdf
3.36M
این کتاب برای حرفه‌های مرتبط با سیستم‌های اطلاعات جغرافیایی و کسانی احتیاج به ساخت برنامه‌های نقشه تحت وب دارند مناسب است. از عناوین پایه ای تا پیشرفته،دستورالعمل هایی که در این کتاب آمده است مشکلاتی که کاربران در کارهای روزمره‌ی خود با آن‌ها سر و کله می‌زنند را به طور مستقیم حل می‌کند. در این کتاب 60 دستورالعمل برای ساخت برنامه‌های GIS تحت وب به وسیله‌ی کتاب خانه‌های جاوا اسکریپت متن باز قرار داده شده است. If you are a GIS-related professional with some basic knowledge of web technologies and want to start or gain in-depth knowledge of creating web mapping applications, this book is written for you The recipes are appropriately mixed to suit JavaScript newbies or experts and cover basic to advanced topics on OpenLayers. Chapter 1: Web Mapping Basics Chapter 2: Adding Raster Layers Chapter 3: Working with Vector Layers Chapter 4: Working with Events Chapter 5: Adding Controls Chapter 6: Theming Chapter 7: Styling Features Chapter 8: Beyond the Basics
Wrox.Csharp.5.0.Programmers.Reference.Apr.2014.www.EBooksWorld.ir.pdf
17.19M
نویسنده‌ی کتاب آقای Rod Stephens که یکی از برنامه نویسان شناخته شده در دنیای دات نت است در این کتاب نگاهی عمیق و پر از نکته به نسخه‌ی جدید سی شارپ و همچنین تغییرات موجود در ویژوال استدیو 2013 می‌اندازد تا برنامه نویسان با تجربه را از این ویژگی‌ها با خبر کند در صورتی که از توسعه دهندگان قدیمی در زمینه‌ی سی شارپ هستید و قصد دارید از نکات و قابلیت‌های جدید نیز بهره ببرید این کتاب یکی از گزینه‌های مفید محسوب می‌شود در ادامه می‌توانید سرفصل کتاب را مشاهده کنید Part I: The C# Ec osystem Chapter 1: The C# Environment 3 Chapter 2: Writing a First Program 11 Chapter 3: Program and Code File Structure 27 Part II: C# Language Elements Chapter 4: Data Types, Variables, and Constants 53 Chapter 5: Operators 99 Chapter 6: Methods 121 Chapter 7: Program Control Statements 151 Chapter 8: LINQ 169 Chapter 9: Error Handling 205 Chapter 10: Tracing and Debugging 231 Chapter 11: OO P Concepts 245 Chapter 12: Classes and Structures 269 Chapter 13: Namespaces 303 Chapter 14: Collection Classes 317 Chapter 15: Generics 343 Chapter 16: Printing 359 Chapter 17: Configuration and Resources 393 Chapter 18: Streams 411 Chapter 19: File System Objects 425 Chapter 20: Networking 445 Chapter 21: Regular Expressions 469 Chapter 22: Parallel Programming 485 Chapter 23: ADO .NET 509 Chapter 24: XML 533 Chapter 25: Serialization 563 Chapter 26: Reflection Chapter 27: Cryptography 60
the_book_of_css3.www.EBooksWorld.ir.pdf
16.48M
CSS3 تکنولوژی پشت بسیاری از وبسایت هایی است که امروزه دارای طراحی بسیار زیبا و چشم گیر دارند ولی مستندات برای یادگیری از وبسایت اصلی آن اغلب از مشکلات زیادی مانند عدم نوشتار مناسب برای افراد مبتدی و چه بسا افراد حرفه ای در این زمینه و .... رنج میبرد در این کتاب شما با قدرت CSS3 به زبان ساده آشنا می‌شوید و همراه با هر مبحث مثال هایی که در دنیای واقعی از آن استفاده می‌شود نیز آورده شده است با مطالعه‌ی این کتاب انواع ویژگی‌های جدیدی که در این نسخه از Css قرار داده شده را یک به یک و با جزییات فرا می‌گیرید که می‌توان از آن به ساخت سایه‌ها و .... تا طراحی ریسپانسیو و پویا را با استفاده از Css مثال زد در ادامه سرفصل کتاب را مشاهده می‌کنید : Chapter 1: An Overview of CSS3 Chapter 2: Media Queries Chapter 3: DOM and Attribute selectors Chapter 4: Pseudo Classes and Pseudo Elements Chapter 5: Web Fonts Chapter 6: Text Effects and Typographic Styles Chapter 7: Multiple Columns Chapter 8: Background Images and Other Decorative Properties Chapter 9: Border and Box Effects Chapter 10: Color and Opacity Chapter 11: Gradients Chapter 12: 2D Transformations Chapter 13: Transitions and Animations Chapter 14: 3D Transformations Chapter 15: Flexible Box Layout Chapter 16: Template Layout Chapter 17: The Future of CSS