eitaa logo
پــــیـــشـــیــــتــــراپـــــی
978 دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
402 ویدیو
5 فایل
گفته شده گربه یه پا روانشناسه‌❩ ˖‌‌ 〈🌨〉 محل آرامش اشباح دوستدار گربه_🌱 کی میدونه؟شاید تو زندگی بعدی هممون گوربه شدیم،، [daigo.ir/secret/3812164308] صندق پستی اماده دریافت تمامی پیام های شماست𖥔
مشاهده در ایتا
دانلود
📪 پیام جدید شما ها البته ببخشیدا چقدر زر میزنید و دری وری میگین تو داری میگی من حالم بده تو بدرتش نکن چیزی به نام احساس یا درک و فهم تو توی اون وجودت داری؟ یه چیزی که میخوام بگم اینکه دردای آدما فرق میکنند چون ادما زندگی های مختلفی دارن منظورم اینکه مثلا خودم از حس اینکه منو مسخره کنن فوبیا دارم و حتی یه مسخره بازی باعث میشه من شب ها اون حرف دوباره دوباره تو ذهنم پلی بشه و این درد داره یا یکی از این میترسه که رومخ بقیه باشه یا اینکه یه نفر اصلا نشون نده چقدر درد کشیده تا اینکه نمی‌تونه دردا رو تحمل کنه همه‌ی ادما با چیزایی که ممکنه اصلا بقیه براشون اهمیت نداره ناراحت بشن و اون درده شاید خیلی بیشتر از اون چیزی که بقیه فکر میکنند به اون ادما اسیب بزنه بخوام خلاصه بگم چرت و پرت و مزخرفات ننویسید
پــــیـــشـــیــــتــــراپـــــی
📪 پیام جدید شما ها البته ببخشیدا چقدر زر میزنید و دری وری میگین تو داری میگی من حالم بده تو بدرتش
اولا وقتی نمیدونی چیشده قضاوت نکن خب؟ من خوب نبودم و اون خواست بهترش کنه و کرد اما یهو ی چیزی پیش اومد و بدترش کرد من فقط ازش خواستم انقد به خودش درد نده وقتی خودم مقصر بودم! چرت و پرت هم ننوشتم .برای اونایی بود ک میگفتن آره مالک اینجا همش حالش بده !!!!
وقتی طرف داره جزای دردی که میکشه رو پس میده و هیچی تقصیرش نبوده نمی‌تونید بگید من اونیم که داره اذیتش میکنه وقتی خودم دارم تو این باتلاق غرق میشم!
📪 پیام جدید https://eitaa.com/pishiterapi/21891 اشتباه متوجه شدی منظورم با هم اون افرادی بود که اینو نوشتند: https://eitaa.com/pishiterapi/21876 https://eitaa.com/pishiterapi/21874
📪 پیام جدید وات د فا....ک نکنه بعضیا گل میکشن میان اینجا؟ اصلا ربطی نداره که چرا میگه ناراحته ،چنله خودشه هر چی میخواد میگه،شاید میتونه اینجا خودشو خالی کنه،مشکلش چیه.؟چرا اینقدر این دنیا بیمار شده؟چرا دیگه هیچکس احساس همدردی نداره،؟نیومده که از تو بخواد بیای گوش کنی بدون کلی آدم دیگه هستن که به حرفاش گوش کنن،آدم توی زندگیش به دلایلی ناراحت میشه،و هرکی میتونه یه جوری برای یکی بگه یا خالی کنه خودشو،لطفا قدرت درکتون رو بالا ببرید!کسی ازتون چیزی نخواست که می‌آید گنده گو...زی میکنید،همونطور تو مشکل داری حتما بقیه هم دارن و دلیل نمیشه چون تو نمی تونی به کسی بگی یا حلش کنی بیای به یکی که چنل خودشه و اینجوری اعصابش آروم میشه بتوپی. اینقدر🤏انسان باشید .درک داشته باشید،احمق نباشیم
📪 پیام جدید ویشی تو خیلی ادم خوش قلبیی لطفا دعا کن فردا هم امتخانمو خوب بدم هم کسی اذیتم نکنه تو مدرسه چند نفر هستن قلدری میکنم برام قدشون بلننده دست بزن دارن مدریمونم طرف اونارو میگیره نمیتونم کاری کنم لطفا دعا کن فردا کاری نداشته باشن بجز فردا پنج روز دیگه هم باید برم با امید اینکه دوباره اذیتم نکنم😫😫😫😫😫
📪 پیام جدید پیشی بازم بیا بگو هر چی دوست داری بگو اصلا همش بیا از ناراحتیات بگو به اینا ربطی نداره