وقتی طرف داره جزای دردی که میکشه رو پس میده و هیچی تقصیرش نبوده نمیتونید بگید من اونیم که داره اذیتش میکنه
وقتی خودم دارم تو این باتلاق غرق میشم!
📪 پیام جدید
https://eitaa.com/pishiterapi/21891
اشتباه متوجه شدی
منظورم با هم اون افرادی بود که اینو نوشتند:
https://eitaa.com/pishiterapi/21876
https://eitaa.com/pishiterapi/21874
#دایگو
📪 پیام جدید
وات د فا....ک
نکنه بعضیا گل میکشن میان اینجا؟
اصلا ربطی نداره که چرا میگه ناراحته ،چنله خودشه هر چی میخواد میگه،شاید میتونه اینجا خودشو خالی کنه،مشکلش چیه.؟چرا اینقدر این دنیا بیمار شده؟چرا دیگه هیچکس احساس همدردی نداره،؟نیومده که از تو بخواد بیای گوش کنی بدون کلی آدم دیگه هستن که به حرفاش گوش کنن،آدم توی زندگیش به دلایلی ناراحت میشه،و هرکی میتونه یه جوری برای یکی بگه یا خالی کنه خودشو،لطفا قدرت درکتون رو بالا ببرید!کسی ازتون چیزی نخواست که میآید گنده گو...زی میکنید،همونطور تو مشکل داری حتما بقیه هم دارن و دلیل نمیشه چون تو نمی تونی به کسی بگی یا حلش کنی بیای به یکی که چنل خودشه و اینجوری اعصابش آروم میشه بتوپی.
اینقدر🤏انسان باشید .درک داشته باشید،احمق نباشیم
#دایگو
📪 پیام جدید
ویشی تو خیلی ادم خوش قلبیی لطفا دعا کن فردا هم امتخانمو خوب بدم هم کسی اذیتم نکنه تو مدرسه چند نفر هستن قلدری میکنم برام قدشون بلننده دست بزن دارن مدریمونم طرف اونارو میگیره نمیتونم کاری کنم لطفا دعا کن فردا کاری نداشته باشن بجز فردا پنج روز دیگه هم باید برم با امید اینکه دوباره اذیتم نکنم😫😫😫😫😫
#دایگو
📪 پیام جدید
پیشی بازم بیا بگو هر چی دوست داری بگو اصلا همش بیا از ناراحتیات بگو به اینا ربطی نداره
#دایگو