من دیگه هیچ نقشی تو هیچ داستانی ندارم.
اونی که از اول اضافه بوده..
من بودم!
و خب..
الانم دارم خودمو حذف میکنم(:
- منِ واقعیتر .
سرعت فیلم دیدنم محشره🤣🤌🏻
البته قسمت ناراحتکنندهی ماجرا اینجاست که چندتا از فیلما قابلیت دانلود ندارن و باید داخل خود سایت و با سرعتِ عادی ببینم💔
به جز تخت و پتو و بالشتم، هیچکسی رو ندارم. اینا همدم تنهاییها و گریههام هستن:)
هزار بار بهم گفتی بگو کدوم رفتارم آزارت میده تا دیگه انجامش ندم، ولی هربار خواستم بگم پشیمون شدم. نمیخوام بگم این کارو نکن که اذیت بشی، راحت باش به همین روند ادامه بده، مهم نیست که من دارم زجر میکشم و مرگ تدریجی رو تجربه میکنم، آخه من هیچوقت مهم نبوده و نیستم و نخواهم بود. بالاخره یه موجود بیخاصیت و اضافی و مزاحم نبایدم مهم باشه. تو راحت باش به منم نمیخواد فکر کنی :]