" تنهایی " هم چیز جالبیههاا. نه خوبه نه بد. یعنی یه جاهایی دلت میخواد ضجه بزنی از شدت مزخرف بودنش، از اینکه هیچکسی رو نداری و داری توی خودت حل میشی و تموم میشی، از اینکه با کسی حرف نمیزنی، از اینکه از خیلی چیزا محروم میشی..
ولی یه آرامشی هم داره (((((:
در کل چیز عجیبیه، ولی من عادت دارم بهش.
- منِ واقعیتر .
حلالت نمیکنم سر پل صراط جلوتو میگیرم میگم به چه حقی کتابای نازنین منو پرت کردی.🙏🏻
کتابای زیاد معروفی نیستن شاید اگه اسمشونو بگم نشناسید؛ عکسشونو میفرستم:)
ممنونممم🤍