"Kalbimin anlatımı"🌿
بعضی موقع ها هم باید گفت: خوبم🤍 :)
بعضی موقع ها هم باید گفت:
حالم خوش نیست 💔 :)
دردِ بیدرمان شنیدی؟
حال من یعنی همین!
بی تو بودن، درد دارد!
میزند من را زمین...🥲❤️🩹
عزیـزِ کـم حرف من!
اگر بگویمـت که کلامـَت آرام من است ،
بیشتـر برایـم حرف میزنۍ؟
"Kalbimin anlatımı"🌿
بعضی موقع ها هم باید گفت: حالم خوش نیست 💔 :)
بعضی موقع هاهم باید گفت:
صداتو دارم...
:)✨💔
به ماهِ من که رسانَد پیامِ من
که زِ هجران
به لب رسیده مرا جان،
خودی به من برساند...🤍✨️