1.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
واکنشم به همسرم وقتی میگه هم خونه رو مرتب کن و هم بچهها رو نگه دار و هم غذای من و سر ساعت درست کن
@rohesabegh
خاطرات متاهلها 🇮🇷
سلام من وقتی قصد ازدواج داشتم همه چیز برام ملاک بود جز اخلاق! همسرم زیبایی داشتند از نگاهم و بیشتر ب
دقیقا چهره اصلا خوشبختی نمیاره
همسر من از نظر خیلی ها اصلا خوشگل نیست و حتی شب خواستگاری رسمی خاله ام بهم گفت تو خیلی خوشگل تری از آقا انشاءالله بچه هاتون مثل تو بشن ولی من در جواب گفتم لیلی هم خیلی زشته بوده ولی مجنون عاشقش شده
و الان به خاطر ایمان و اخلاق خوبی که داره اصلا زیباییش به چشمم نمیاد و برای من ایشون خوش چهره ترین و خوش تیپ ترین (خیلی لاغراندام و قد بلند هستند) مرد جهان هستند
همین اخلاق خوب ایشون باعث شده که بهترین چهره رو نزد من داشته باشند
#مخاطب
مجردا اصلاً فکر نکنن آدم همسری داشته باشه که آشپزی بلد باشه براش غذا درست میکنه
میشینه یه گوشه فقط از آشپزیت ایراد میگیره🥲😂
#مخاطب
حال میکنی حمد و توحید رو نمیخونی ها😂
https://eitaa.com/joinchat/1381433630C7808d42ebe
من آشپزیم ۲۰ بود یعنی حرفه ای ترین بودم میگفتم خوبه از نظر آشپزی مشکلی ندارم بعد ازدواج
شوهرم ی آدم به شدتتتتتتت سخت گیر روی غذاس یعنی دارچین غذا مثلا اگه سر سوزن از یک پیمانه ادویه بیشتر بشه میگه بدرد نمیخوره باید کمتر بود
سه ساله از دو وعده غذایی یک وعده شو ایراد میگیره و اون ی وعده ای هم ک ایراد نمیگیره میگه از وقتی من اومدم باهات یاد گرفتی 🙄🙄🙄
در واقع آشپزی منو از ریشه زد پوکوند الان از اول ساخته 😂😂
#مخاطب
منم برای اولین بارخانواده شوهرم دعوت کردم و قیمه درست کردم نمیدونستم برای قیمه رب میخواد 🫣دوسه تا گوجه رنده کردم و قیمه رو با لپه زیادپختم گذاشتم سرسفره ،شوهرم از سرکار که اومد باتعجب گفت مگه نگفتی قیمه درست میکنم این دیگه چه غذاییه😶🌫️
#مخاطب
چند دقیقه هست که دارم پیام های کانال متاهل ها رو میخونم و باید بگم که حالم بهم میخوره از ازدواج
خیلی حالم گرفته شد
همش سختی همش بدبختی همش درد یه نقطه قشنگم ندیدم همش منطق بود یک ذره احساس هم ندیدم
زندگی مجردی سخته متاهلی دیگه بدتر
نمیدونم این چه زندگی کوفتیه که دچارش شدیم
کاش تمام میشد
#انسانخسته
#مخاطب
خاطرات متاهلها 🇮🇷
چند دقیقه هست که دارم پیام های کانال متاهل ها رو میخونم و باید بگم که حالم بهم میخوره از ازدواج خیل
در جواب دوستی که تو کانال متاهل ها الان پیام دادن باید بگم اتفاقا خوندن این پیامها که از سختی زندگی مشترک میگه برای من امروز خییییلی خوب بود چون انقد حالم بد بود حس بدبختی داشتم، که داشتم به طلاق فکرمیکردم و کلی گریه کردم
پیامای کانال متاهل هارو که خوندم دیدم نه بابا همه زندگیا همینه، همش سخته و خوشیاش کمتره، تو این دوره که همه خوشیهاشونو تو اینستا فرو میکنن تو چشممون این کانال خیلی خوب بود😁👌
#مخاطب
زندگی متاهلی هم حتمااا لحظات خوب و خوشی داره
درسته سختی هاش پررنگ تره اما لحظات خوبش هم به یادموندنیه😉 چون آدم توی سختی ها بزرگ میشه و رشد میکنه😊
#مخاطب
در جواب پیام داخل کانال متاهل ها باید گفت که ما متاهل ها کلی لحظه های شاد داریم که برای خودمونه و صحبت کردن راجع بهش کمکی به زندگی مون نمی کنه. اون چیزی که برای ما کمک کننده است وجود محیطی است که بتونیم چالش هامون را با هم به اشتراک بگذاریم.
#مخاطب