من آشپزیم ۲۰ بود یعنی حرفه ای ترین بودم میگفتم خوبه از نظر آشپزی مشکلی ندارم بعد ازدواج
شوهرم ی آدم به شدتتتتتتت سخت گیر روی غذاس یعنی دارچین غذا مثلا اگه سر سوزن از یک پیمانه ادویه بیشتر بشه میگه بدرد نمیخوره باید کمتر بود
سه ساله از دو وعده غذایی یک وعده شو ایراد میگیره و اون ی وعده ای هم ک ایراد نمیگیره میگه از وقتی من اومدم باهات یاد گرفتی 🙄🙄🙄
در واقع آشپزی منو از ریشه زد پوکوند الان از اول ساخته 😂😂
#مخاطب
منم برای اولین بارخانواده شوهرم دعوت کردم و قیمه درست کردم نمیدونستم برای قیمه رب میخواد 🫣دوسه تا گوجه رنده کردم و قیمه رو با لپه زیادپختم گذاشتم سرسفره ،شوهرم از سرکار که اومد باتعجب گفت مگه نگفتی قیمه درست میکنم این دیگه چه غذاییه😶🌫️
#مخاطب
چند دقیقه هست که دارم پیام های کانال متاهل ها رو میخونم و باید بگم که حالم بهم میخوره از ازدواج
خیلی حالم گرفته شد
همش سختی همش بدبختی همش درد یه نقطه قشنگم ندیدم همش منطق بود یک ذره احساس هم ندیدم
زندگی مجردی سخته متاهلی دیگه بدتر
نمیدونم این چه زندگی کوفتیه که دچارش شدیم
کاش تمام میشد
#انسانخسته
#مخاطب
خاطرات متاهلها 🇮🇷
چند دقیقه هست که دارم پیام های کانال متاهل ها رو میخونم و باید بگم که حالم بهم میخوره از ازدواج خیل
در جواب دوستی که تو کانال متاهل ها الان پیام دادن باید بگم اتفاقا خوندن این پیامها که از سختی زندگی مشترک میگه برای من امروز خییییلی خوب بود چون انقد حالم بد بود حس بدبختی داشتم، که داشتم به طلاق فکرمیکردم و کلی گریه کردم
پیامای کانال متاهل هارو که خوندم دیدم نه بابا همه زندگیا همینه، همش سخته و خوشیاش کمتره، تو این دوره که همه خوشیهاشونو تو اینستا فرو میکنن تو چشممون این کانال خیلی خوب بود😁👌
#مخاطب
زندگی متاهلی هم حتمااا لحظات خوب و خوشی داره
درسته سختی هاش پررنگ تره اما لحظات خوبش هم به یادموندنیه😉 چون آدم توی سختی ها بزرگ میشه و رشد میکنه😊
#مخاطب
در جواب پیام داخل کانال متاهل ها باید گفت که ما متاهل ها کلی لحظه های شاد داریم که برای خودمونه و صحبت کردن راجع بهش کمکی به زندگی مون نمی کنه. اون چیزی که برای ما کمک کننده است وجود محیطی است که بتونیم چالش هامون را با هم به اشتراک بگذاریم.
#مخاطب
سلام لطفا به بعضی از دختر خانوم ها هم بفرمایید وقتی مزدوج میشن، غرور نگیرتشون و خانوادشونو کنار نذارن
اون خانواده از کوچیک تا بزرگشون به بدبختی اونو رسوندن اینجا ، روا نیست اینطوری رفتار کنن
مرسی اَه
#مخاطب
تصورم از غذایی که قرار بعد ازدواج درست کنم همچین چیزی بود
اما الان ....😂😂
#مخاطب
504.9K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
وضعیت من بعد اینکه با تمام توان رفتم رو اعصاب نامزدم چون حوصلهام سر رفته بود
خاطرات متاهلها 🇮🇷
چند دقیقه هست که دارم پیام های کانال متاهل ها رو میخونم و باید بگم که حالم بهم میخوره از ازدواج خیل
من با سابقه ۱۶ سال زندگی مشترک عرض میکنم که رشد معنوی که در زندگی مشترک هست بعیده جای دیگه باشه
با همسرت مهربونی میکنی انگار در مسجد الحرام معتکف شدی، سیب زمینی سرخ میکنی با یه نیت کوچولو که خدایا به خاطر شادی بنده های تو این کار رو میکنم کلی نور به دست میاری
حتماً زندگی مشترک از زندگی مجردی سخت تر و سنگین تره
ولی بسته به نگاه ما میتونه شیرین باشه یا تلخ
بیخودی نماز متأهل ها هفتاد برابر مجرد ها که ثواب نداره
#مخاطب