eitaa logo
خاطرات متاهل‌ها 🇮🇷
52.7هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
632 ویدیو
8 فایل
جمع خاطره بازای متاهل ناشناس👇 https://punz.ir/message/04bLroX پی ویمون:👇 @admin_moteahella کانال تبلیغات:👇 https://eitaa.com/naslalfaads کانال خاطرات ازدواج (ویژه مجردا)👇 https://eitaa.com/ezdevajihair
مشاهده در ایتا
دانلود
مجردا اصلاً فکر نکنن آدم همسری داشته باشه که آشپزی بلد باشه براش غذا درست میکنه میشینه یه گوشه فقط از آشپزیت ایراد میگیره🥲😂
حال میکنی حمد و توحید رو نمیخونی ها😂 https://eitaa.com/joinchat/1381433630C7808d42ebe
روح های ازدواجی پس از زندگی 😂😂
من آشپزیم ۲۰ بود یعنی حرفه ای ترین بودم میگفتم خوبه از نظر آشپزی مشکلی ندارم بعد ازدواج شوهرم ی آدم به شدتتتتتتت سخت گیر روی غذاس یعنی دارچین غذا مثلا اگه سر سوزن از یک پیمانه ادویه بیشتر بشه میگه بدرد نمیخوره باید کمتر بود سه ساله از دو وعده غذایی یک وعده شو ایراد میگیره و اون ی وعده ای هم ک ایراد نمیگیره میگه از وقتی من اومدم باهات یاد گرفتی 🙄🙄🙄 در واقع آشپزی منو از ریشه زد پوکوند الان از اول ساخته 😂😂
منم برای اولین بارخانواده شوهرم دعوت کردم و قیمه درست کردم نمیدونستم برای قیمه رب میخواد 🫣دوسه تا گوجه رنده کردم و قیمه رو با لپه زیادپختم گذاشتم سرسفره ،شوهرم از سرکار که اومد باتعجب گفت مگه نگفتی قیمه درست میکنم این دیگه چه غذاییه😶‍🌫️
چند دقیقه هست که دارم پیام های کانال متاهل ها رو میخونم و باید بگم که حالم بهم میخوره از ازدواج خیلی حالم گرفته شد همش سختی همش بدبختی همش درد یه نقطه قشنگم ندیدم همش منطق بود یک ذره احساس هم ندیدم زندگی مجردی سخته متاهلی دیگه بدتر نمیدونم این چه زندگی کوفتیه که دچارش شدیم کاش تمام می‌شد
خاطرات متاهل‌ها 🇮🇷
چند دقیقه هست که دارم پیام های کانال متاهل ها رو میخونم و باید بگم که حالم بهم میخوره از ازدواج خیل
در جواب دوستی که تو کانال متاهل ها الان پیام دادن باید بگم اتفاقا خوندن این پیام‌ها که از سختی زندگی مشترک میگه برای من امروز خییییلی خوب بود چون انقد حالم بد بود حس بدبختی داشتم، که داشتم به طلاق فکرمیکردم و کلی گریه کردم پیامای کانال متاهل هارو که خوندم دیدم نه بابا همه زندگیا همینه، همش سخته و خوشیاش کمتره، تو این دوره که همه خوشی‌هاشونو تو اینستا فرو میکنن تو چشممون این کانال خیلی خوب بود😁👌
زندگی متاهلی هم حتمااا لحظات خوب و خوشی داره درسته سختی هاش پررنگ تره اما لحظات خوبش هم به یادموندنیه😉 چون آدم توی سختی ها بزرگ میشه و رشد میکنه😊
در جواب پیام داخل کانال متاهل ها باید گفت که ما متاهل ها کلی لحظه های شاد داریم که برای خودمونه و صحبت کردن راجع بهش کمکی به زندگی مون نمی کنه. اون چیزی که برای ما کمک کننده است وجود محیطی است که بتونیم چالش هامون را با هم به اشتراک بگذاریم.
سلام لطفا به بعضی از دختر خانوم ها هم بفرمایید وقتی مزدوج میشن، غرور نگیرتشون و خانوادشونو کنار نذارن اون خانواده از کوچیک تا بزرگشون به بدبختی اونو رسوندن اینجا ، روا نیست اینطوری رفتار کنن مرسی اَه
تصورم از غذایی که قرار بعد ازدواج درست کنم همچین چیزی بود اما الان ....😂😂