ما هم تو یه بشقاب غذا میخوریم بدون اینکه دعوامون بشه. هیچی دیگه شوهرم چاق شده مثل چی و لاغر هم نمیکنه :( اما دلم نمیاد جدا کنیم یه بار جدا غذا خوردیم به شدت حس غربت داشت :۱ ولی تو مهمونی ها به احترام مجردای عزیز رعایت میکنیم :)
#مخاطب
بعداز ۱۳ سال تو یه بشقاب غذا میخورن؟ رمز موفقیتتان چیه؟ زاویه نشستن شما چطوره که اذیت نمیشید ؟ ابعاد بشقاب چقدره که۲ نفر سیر میشین؟هرکدوم چند لقمه میخورید و دعواتون نمیشه سر اینکه کی اضافه تر خورده؟ و بشقاب رو چند بار پر میکنید که سیر بشید و چندتا سوال دیگه که برای بررسی هاس بیشتر باز هم مراجعه میکنم 😁 ۱۳سااااال😫
#مخاطب
سال اول ازدواجمون توی ضرف غذا میخوردیم وقتی آبگوشت داشتیم دعوامون میشد،وقتی آب آبگوشت رو توی یک ضرب میخوردم شوهرم عصبانی میگفت نون زیاد ریختی منم ناراحت میشدم
خلاصه دعوا میکردیم میخوردیم😶
#مخاطب
آقا چرا من فانتزی نداشتم 😱
چرا با اینکه عضو کانالهاتون هستم، هنوز هم فانتزی ندارم😱😱😱
چرا با شوهرم تو یه بشقاب غذا نمیخوردم؟😳
چرا با اینکه روحم ازدواجی بود ولی اینقدر متفاوتم😩😩😩😩😩
#مخاطب
خاطرات متاهلها 🇮🇷
آقا چرا من فانتزی نداشتم 😱 چرا با اینکه عضو کانالهاتون هستم، هنوز هم فانتزی ندارم😱😱😱 چرا با شوهرم ت
فانتزی نداشتن خوبه و فانتزی داشتن بده 😒
درباره تو ی ظرف غذا خوردن:
تو خونواده ما خییییلی عادیو روتینه ولی تو خونواده همسرم هیچکس اینکارو نمیکنه! من بعد از ازدواجمون همیشه و همه جا با همسرم تو ی ظرف غذا خوردم و بهشون گفتم ک تو خونواده ما اگه زنو شوهری با هم تو ی ظرف غذا نخورن غیرعادیه و انگار با هم مشکلی دارن. جالبه که الان بعد از چند سال من خودم جرئت ندارم غذامونو تو ظرف جدا بکشم چون همسرم ناراحت میشن 😆
#مخاطب
من تو گروه مجردا عضو بودم
کانال متاهل ها رو زدید اومدم اینجا هم عضو شدم
من چند سالی همسرم رو از دست دادم
نمیتونم تو این کانال بمونم یاد همسر مرحومم میوفتم و اذیت میشم
و به همه ی خواهرای عزیز میگم قدر زندکی متاهلی خودشون رو بدونن حتی اتفاقات بد و ناراحت کننده
خیلی لذت داره با همسرت مشکلات رو حل کنی
ما بهتر تو همون مجردا باشیم
یه کانال هم برای زنا و مردای بیوه هم بزنید😂😂
#مخاطب
هدایت شده از خاطرات سمـّی ازدواج 🇮🇷
من برای صرفهجویی تو مصرف برق، فردا ناهار و شام میرم خونه مادرزنم که یه کولر کمتر کار کنه، شما برای صرفهجویی چه کار کردین؟😅
#مخاطب
چند سال پیش که تازه ازدواج کرده بودم خاله همسرم دعوتمون کرد خونشون،دختر و دامادشونم اونجا بودن موقع شام دختر خانم و همسرش توی یه بشقاب غذا خوردن🙂 وقتی اومدیم خونه به همسرم گفتم ببین چقد همدیگه رو دوست دارن که تو یه بشقاب غذا خوردن🥲
گذشت و چند ماه بعد فهمیدیم دخترخاله و همسرش از هم جدا شدن 😕همسرم بهم گفت معلوم شد چقد همدیگه رو دوست داشتن🤪😁
فکر میکردم همسرم من رو دوست نداره که باهام تو یه بشقاب غذا نمیخوره🤪😁
#پیام_مخاطب
2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فک کنم تازه با هم نامزد کردن
#پیام_مخاطب
خاطرات متاهلها 🇮🇷
فک کنم تازه با هم نامزد کردن #پیام_مخاطب
ما قانونمون اینه که ک تو یه ظرف غذا میخوریم، تو یه لیوان هم نوشیدنی میخوریم .اگه مثلا دوتا آبمیوه بخریم، اول یه آبمیوه رو باهم میخوریم این که تموم شد بعد میریم سراغ آبمیوه ی بعدی 😂یا اگه من یا شوهرم بخوایم برای مثال یه لیوان آب بخوریم، اول باید یکم اون یکی بخوره😁..
#پیام_مخاطب