eitaa logo
خاطرات متاهل‌ها 🇮🇷
52.7هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
632 ویدیو
8 فایل
جمع خاطره بازای متاهل ناشناس👇 https://punz.ir/message/04bLroX پی ویمون:👇 @admin_moteahella کانال تبلیغات:👇 https://eitaa.com/naslalfaads کانال خاطرات ازدواج (ویژه مجردا)👇 https://eitaa.com/ezdevajihair
مشاهده در ایتا
دانلود
سال اول ازدواجمون توی ضرف غذا می‌خوردیم وقتی آبگوشت داشتیم دعوامون میشد،وقتی آب آبگوشت رو توی یک ضرب میخوردم شوهرم عصبانی میگفت نون زیاد ریختی منم ناراحت میشدم خلاصه دعوا میکردیم می‌خوردیم😶
من هم تو خونه نه بیرون با همسرم تو یه دیس غذا میخوریم اونم به این دلیل ظرف اضافه کثیف نشه و نصف هم میکنیم دعوامون نشه😂 شکمو
آقا چرا من فانتزی نداشتم 😱 چرا با اینکه عضو کانال‌هاتون هستم، هنوز هم فانتزی ندارم😱😱😱 چرا با شوهرم تو یه بشقاب غذا نمی‌خوردم؟😳 چرا با اینکه روحم ازدواجی بود ولی اینقدر متفاوتم😩😩😩😩😩
درباره تو ی ظرف غذا خوردن: تو خونواده ما خییییلی عادیو روتینه ولی تو خونواده همسرم هیچکس اینکارو نمیکنه! من بعد از ازدواجمون همیشه و همه جا با همسرم تو ی ظرف غذا خوردم و بهشون گفتم ک تو خونواده ما اگه زنو شوهری با هم تو ی ظرف غذا نخورن غیرعادیه و انگار با هم مشکلی دارن. جالبه که الان بعد از چند سال من خودم جرئت ندارم غذامونو تو ظرف جدا بکشم چون همسرم ناراحت میشن 😆
من تو گروه مجردا عضو بودم کانال متاهل ها رو زدید اومدم اینجا هم عضو شدم من چند سالی همسرم رو از دست دادم نمیتونم تو این کانال بمونم یاد همسر مرحومم میوفتم و اذیت میشم و به همه ی خواهرای عزیز میگم قدر زندکی متاهلی خودشون رو بدونن حتی اتفاقات بد و ناراحت کننده خیلی لذت داره با همسرت مشکلات رو حل کنی ما بهتر تو همون مجردا باشیم یه کانال هم برای زنا و مردای بیوه هم بزنید😂😂
من برای صرفه‌جویی تو مصرف برق، فردا ناهار و شام می‌رم خونه مادرزنم که یه کولر کمتر کار کنه، شما برای صرفه‌جویی چه کار کردین؟😅
چند سال پیش که تازه ازدواج کرده بودم خاله همسرم دعوتمون کرد خونشون،دختر و دامادشونم اونجا بودن موقع شام دختر خانم و همسرش توی یه بشقاب غذا خوردن🙂 وقتی اومدیم خونه به همسرم گفتم ببین چقد همدیگه رو دوست دارن که تو یه بشقاب غذا خوردن🥲 گذشت و چند ماه بعد فهمیدیم دخترخاله و همسرش از هم جدا شدن 😕همسرم بهم گفت معلوم شد چقد همدیگه رو دوست داشتن🤪😁 فکر میکردم همسرم من رو دوست نداره که باهام تو یه بشقاب غذا نمیخوره🤪😁
خاطرات متاهل‌ها 🇮🇷
فک کنم تازه با هم نامزد کردن #پیام_مخاطب
ما قانونمون اینه که ک تو یه ظرف غذا میخوریم، تو یه لیوان هم نوشیدنی میخوریم .اگه مثلا دوتا آبمیوه بخریم، اول یه آبمیوه رو باهم میخوریم این که تموم شد بعد میریم سراغ آبمیوه ی بعدی 😂یا اگه من یا شوهرم بخوایم برای مثال یه لیوان آب بخوریم، اول باید یکم اون یکی بخوره😁..
چند سال پیش یکی از اقواممون که تازه ازدواج کرده بود و دعوت کردیم خونمون با پدر و مادر همسرش کاش توی یه بشقاب غذا میخوردن دختره غذا می‌ذاشت دهن شوهرش😫😫😫 بنده خدا بابای پسره هم معذب شده بود خدایی این کارای سمی چیه 🤦‍♀🤦‍♀🤦‍♀
بنده خدا مامان منم یکی از فانتزی هاش این بوده که تو یه بشقاب غذا بخورند ولی بابام قبل از اینکه مامانم بیاد سر سفره بشینه و داشته وسایل سفره رو میوورده غذا رو تموم می‌کرده و چیزی برای مامان نمی مونده دیگه بشقابشو از همون اول جدا کردند الآنم قبل از اینکه مامانم بیاد سر سفره بابا غذاشو خورده.. خیلی زوج رمانتیکی اند😆😂🤦🏻‍♀️