انقدر از این تو یه ظرف غذا خوردن صحبت کردید منم وسوسه شدم امروز ناهار رو با هم تو یه ظرف بخوریم البته با دختر۶ساله ام
همسرم چقدر خوشحال شد😂 حالا یه قاشق هم خودم گذاشتم دهنش البته با قاشق خودش
آخه من چندشم میشه
حس خاصی نداشتم خدایی توش عشق ندیدم
چند تا عیب داشت اول اینکه نمیبینی همسرت و بچت چقدر خوردن چون من برام مهمه ببینم همسرم خوب بخوره و هم چنین دخترم
دوم اینکه با وجود اینکه دیس آوردم ولی غذا میریخت باز بیرون😂 مجبوری اساسی سفره تمیز کنی
#مخاطب
من یه پسر خاله دارم با دختر خاله همدیگه را میخواستن ولی نشد ، بعد چون طلبه بود رفت سریع ازدواج کرد توی مهمونی ها برای زنش میوه پوست میگرفت میذاشت دهنش یا سر سفره غذا حالا سر سفره همه مردا نامحرم 🙄اینم طلبه بود یعنی ، مادربزرگم اینقدر بدش میومد که به دختر خالم میگفت همون بهتر مادر وصلت نکردی با این پسره ندید بدید 😄
#مخاطب
خاطرات متاهلها 🇮🇷
ما قانونمون اینه که ک تو یه ظرف غذا میخوریم، تو یه لیوان هم نوشیدنی میخوریم .اگه مثلا دوتا آبمیوه ب
یاااد پیش مرگ های دوران شاه افتادم😂
#مخاطب
ما یازده سال زندگی مشترک تو یه بشقاب غذا خوردیم
حتی اون آقا صبح قبل رفتن اگر میوه می خورد از هر میوه نصفش رو هم واسه من میزاشت که هر میوه ای اون خورده منم بخورم
از هیئت یا هرجایی میرفت هر چیزی می خورد برای منم میآورد حتی اگر خودم بودم ولی میدونست من دوست دارم نمی خورد واسه من نگه میداش
جدا شدیم با خیانت ایشون😊
اینا نشونه علاقه و تعهد نیست
#پیام_مخاطب
https://eitaa.com/rohesabegh/326
اینو برای داداشم فرستادم میگه؛
اینهمه بدبختی میکشم کار میکنم تا خانم تو آسایش باشه بعد بهش بگم وظیفه نداری غذا درست کنی؟😂😂
#مخاطب
خانمم اوایل ازدواجمون اصرار میکرد توی یه بشقاب غذا بخوریم. دو سه بار که گشنه موند و غذا تموم شد، توبه کرد و الان هرچی من بهش اصرار میکنم توی یه بشقاب غذا بخوریم قبول نمیکنه😂😂😂
حتی بعضی وقتها پسر کوچیکم که میگه بابایی بیا باهم توی یه بشقاب غذا بخوریم، خانمم بهش هشدار میده که اگه گشنه موندی به من ربطی نداره😂😂😂
#پیام_مخاطب
خاطرات متاهلها 🇮🇷
شوهر خیلی نمونه ✌️
یاد صحبت دکتر هلاکویی افتادم که می گفتن اگه شوهرت همه کار برات می کنه و خیلی عشقولانس هیچمشکلی ندارین،حتما داره یه غلطی می کنه😂
#مخاطب
خاطرات متاهلها 🇮🇷
ما یازده سال زندگی مشترک تو یه بشقاب غذا خوردیم حتی اون آقا صبح قبل رفتن اگر میوه می خورد از هر میوه
با خواندن خاطره اون دوستمون یاد خودم و همسرم افتادم ،همسر منم دقیقا این مدلیه حتی خیلی تو کار خونه و بچه ها کمک می کنه اما خیانت هم می کنه!!!
واقعا بعضی ها موندم چرا این مدلین
بنظرم مهمترین نشانه عشق تعهد و وفاداری هستش
#مخاطب