ما یازده سال زندگی مشترک تو یه بشقاب غذا خوردیم
حتی اون آقا صبح قبل رفتن اگر میوه می خورد از هر میوه نصفش رو هم واسه من میزاشت که هر میوه ای اون خورده منم بخورم
از هیئت یا هرجایی میرفت هر چیزی می خورد برای منم میآورد حتی اگر خودم بودم ولی میدونست من دوست دارم نمی خورد واسه من نگه میداش
جدا شدیم با خیانت ایشون😊
اینا نشونه علاقه و تعهد نیست
#پیام_مخاطب
https://eitaa.com/rohesabegh/326
اینو برای داداشم فرستادم میگه؛
اینهمه بدبختی میکشم کار میکنم تا خانم تو آسایش باشه بعد بهش بگم وظیفه نداری غذا درست کنی؟😂😂
#مخاطب
خانمم اوایل ازدواجمون اصرار میکرد توی یه بشقاب غذا بخوریم. دو سه بار که گشنه موند و غذا تموم شد، توبه کرد و الان هرچی من بهش اصرار میکنم توی یه بشقاب غذا بخوریم قبول نمیکنه😂😂😂
حتی بعضی وقتها پسر کوچیکم که میگه بابایی بیا باهم توی یه بشقاب غذا بخوریم، خانمم بهش هشدار میده که اگه گشنه موندی به من ربطی نداره😂😂😂
#پیام_مخاطب
خاطرات متاهلها 🇮🇷
شوهر خیلی نمونه ✌️
یاد صحبت دکتر هلاکویی افتادم که می گفتن اگه شوهرت همه کار برات می کنه و خیلی عشقولانس هیچمشکلی ندارین،حتما داره یه غلطی می کنه😂
#مخاطب
خاطرات متاهلها 🇮🇷
ما یازده سال زندگی مشترک تو یه بشقاب غذا خوردیم حتی اون آقا صبح قبل رفتن اگر میوه می خورد از هر میوه
با خواندن خاطره اون دوستمون یاد خودم و همسرم افتادم ،همسر منم دقیقا این مدلیه حتی خیلی تو کار خونه و بچه ها کمک می کنه اما خیانت هم می کنه!!!
واقعا بعضی ها موندم چرا این مدلین
بنظرم مهمترین نشانه عشق تعهد و وفاداری هستش
#مخاطب
یکی از فانتزیام سیگاری بودن خواستگارم بود تا ترکش بدم
حالا
شوهرم سیگاری شده و از بوی بد سیگار حالم بد میشه
چیکار کنم؟
#مخاطب
یه کم دقت کنید واسه داشتن فانتزی یهو دیدی همونی شد که میخواستی اونوقت دیگه غلط کردم فایده نداره 😂
#مخاطب
راجع به تو یه بشقاب غذا خوردن خواستم بگم منو همسرم یازده ماهه ازدواج کردیم و یه ماه دیگه سالگرد عقدمونه
تا حالا توی یه بشقاب غذا نخوردیم نه بفکر من رسید نه همسرم
امشب پیام های کانالتونو خوندم گفتم یه امتحانی بکنم
حس خاصی نداشت به عنوان تجربه اول خوب بود
فقط خوبیش این بود ظرف کمتر کثیف میشه و نیازی به ظرف شستن نیست😁
+بعضیا یه جوری میگن لذت داره که واقعاً درکشون نمیکنم😁