خانمم اوایل ازدواجمون اصرار میکرد توی یه بشقاب غذا بخوریم. دو سه بار که گشنه موند و غذا تموم شد، توبه کرد و الان هرچی من بهش اصرار میکنم توی یه بشقاب غذا بخوریم قبول نمیکنه😂😂😂
حتی بعضی وقتها پسر کوچیکم که میگه بابایی بیا باهم توی یه بشقاب غذا بخوریم، خانمم بهش هشدار میده که اگه گشنه موندی به من ربطی نداره😂😂😂
#پیام_مخاطب
خاطرات متاهلها 🇮🇷
شوهر خیلی نمونه ✌️
یاد صحبت دکتر هلاکویی افتادم که می گفتن اگه شوهرت همه کار برات می کنه و خیلی عشقولانس هیچمشکلی ندارین،حتما داره یه غلطی می کنه😂
#مخاطب
خاطرات متاهلها 🇮🇷
ما یازده سال زندگی مشترک تو یه بشقاب غذا خوردیم حتی اون آقا صبح قبل رفتن اگر میوه می خورد از هر میوه
با خواندن خاطره اون دوستمون یاد خودم و همسرم افتادم ،همسر منم دقیقا این مدلیه حتی خیلی تو کار خونه و بچه ها کمک می کنه اما خیانت هم می کنه!!!
واقعا بعضی ها موندم چرا این مدلین
بنظرم مهمترین نشانه عشق تعهد و وفاداری هستش
#مخاطب
یکی از فانتزیام سیگاری بودن خواستگارم بود تا ترکش بدم
حالا
شوهرم سیگاری شده و از بوی بد سیگار حالم بد میشه
چیکار کنم؟
#مخاطب
یه کم دقت کنید واسه داشتن فانتزی یهو دیدی همونی شد که میخواستی اونوقت دیگه غلط کردم فایده نداره 😂
#مخاطب
راجع به تو یه بشقاب غذا خوردن خواستم بگم منو همسرم یازده ماهه ازدواج کردیم و یه ماه دیگه سالگرد عقدمونه
تا حالا توی یه بشقاب غذا نخوردیم نه بفکر من رسید نه همسرم
امشب پیام های کانالتونو خوندم گفتم یه امتحانی بکنم
حس خاصی نداشت به عنوان تجربه اول خوب بود
فقط خوبیش این بود ظرف کمتر کثیف میشه و نیازی به ظرف شستن نیست😁
+بعضیا یه جوری میگن لذت داره که واقعاً درکشون نمیکنم😁
1.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پودر شدن تصورم از زندگی متاهلی🙃
#پیام_مخاطب
وقتی فهمیدم همسرم سالاداش رو قاطیِ غذا میکنه چون خوشمزه تره ! دیگه هیچ وقت تو یه ظرف باهاش غذا نخوردم
#مخاطب
پیام مربوط به اوایل دوران نامزدی 😂
کانال متاهلها (روحهای ازدواجی سابق 👻)
@rohesabegh