eitaa logo
روشنگر مدیا
956 دنبال‌کننده
3.6هزار عکس
557 ویدیو
68 فایل
ارتباط با ادمین: @RmediaAdmin خرید نسخه فیزیکی روشنا: 09199163684 خرید نسخه دیجیتال روشنا: https://b2n.ir/x56424 وب سایت: www.RoshangarMedia.com آپارات: aparat.com/Roshangarmedia یوتیوب: @roshangarmedia" rel="nofollow" target="_blank">youtube.com/@roshangarmedia اینستاگرام: Roshangar.Media@
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❇️ «آلبرت کوچوئی»، گوینده رادیو و فعال اجتماعی جامعه #مسیحیان_آشوری از عشق و علقه جوانان آشوری به میهن می‌گوید @feraghvaadyan
💢اقلیت ها دینی در نگاه قانون اساسی 📗در قانون اساسي جمهوري اسلامي به صراحت به حقوق اقليت ها اشاره شده، اصل 13 #قانون_اساسي ضمن برشمردن اقليت هاي ديني شناخته شده (زرتشتي، كليمي و مسيحي)، به حقوق و اختيارات آنها و لزوم مراعات اين حقوق تأکيد دارد. ♦️در قانون اساسي علاوه بر ديد كلي مبني بر تساوي و عدم تبعيض، در زمينه حفظ موجوديت و هويت و بقاي #اقليت_ها نيز توجه شده است. تبلور اين امر در جهات زير مشهود است: «#آزادي انجام مراسم ديني، اجراي مقررات مذهبي خويش در احوال شخصيه، تشكيل انجمن و جمعيت و داشتن نماينده در مجلس شورای اسلامی" @feraghvaadyan
🔴 رهزنان طریق حق(2) 🔺با شکل گيري دين در جوامع بشري، رفته رفته بارقه نحله ها و فرقه هاي انحرافي نيز به چشم خورد. براي مثال، در بين قرون چهارم و ششم قبل از ميلاد، شخصي به نام "سيدارتاگوتاما" با رَدِّ اصول آيين هندو و ايجاد اصولي تازه (برآمده از عقايد خود) آيين بودا را پايه گذاري کرد. 🔻در گذشته اغلب، حول محور دين يا فروعات دين مطرح بوده است که از اين نوع فرقه گرايي به "انشعاب" نيز ميتوان تعبير نمود اما از حدود قرن بيستم، شاهد ظهور فرقه ها و نحله هايي هستيم که از جهت مباني فکري و فعاليت، با فرقه هاي انشعابي، متفاوت هستند. برخي از اين فرقه ها و نحله ها که از آن به "" تعبير ميشود، قدري به برخي اديان –آنهم به دلايلي خاص- وابستگي داشته و گاهي نيز کاملاً مستقل مي باشند. 🔺در غرب براي نامگذاري اين فرق از واژه هاي "CULT" و "SECT"" استفاده مي نمايند که هرچند اين دو واژه، تفاوت هايي در حوزه معنا با يکديگر دارند اما در نهايت، از هر دو براي نام گذاري اينگونه بهره گرفته مي شود. https://t.me/feraghvaadyan/5242 @feraghvaadyan
🔳 مباني فکري و اعتقادي #انجمن_حجتیه امروز 🔸اول، مخالفت با تشکيل #حکومت_اسلامي در عصر غيبت. يعني انجمن هنوز که هنوز است، نيروهايي را که از خانواده هاي مذهبي جذب ميکند و به طرزي کاملاً علمي، با خواندن آيات و روايات اثبات مي کنند که تا پيش از ظهور امام زمان(ع) نبايد قيام کرد. 🔹محور دوم، مخالفت انجمن با وحدت شيعه و سني است. در اين زمينه هم به صورت کاملاً عالمانه و دقيق فعاليت مي کنند. جالب است بدانيد که اينها حتي در زاهدان هم مدرسه زده اند و فعاليت دارند. در بسياري از شهرها مدارس غيرانتفاعي تأسيس کرده و مشغول فعاليت اند. 🔸 محور سوم، مخالفت #افراطي با فلسفه و عرفان است. يعني حالا که مخالف فلسفه و عرفان شديد، بياييد به فلاسفه و عرفا #توهين کنید که اين بد است. ↩️اگر بخواهم حاصل انجمن حجتيه را در يک جمله خلاصه کنم، مي شود: تربيت نيروهاي متدين #ضد_انقلاب. يعني شما مي بينيد که طرف بسيار مذهبي است اما از نظر سياسي، يا مخالف است يا حداقل بي تفاوت! 🎙سخنراني حجت الاسلام اکبري آهنگر در همايش «پيدا و پنهان» @feraghvaadyan
♨️آموزه های انحرافی کليساي جماعت ربانی ✝آموزه "پري از روح القدس"، از جمله آموزه‌هاي مشترک جنبش #پنطيکاستي است. کليساي جماعت رباني نيز به تأسي از اين جنبش، معتقد است فرد مسيحي، بعد از ايمان و غسل تعميد اوليه، بايد تعميد به روح‌القدس را نيز تجربه کند. اين تعميد دوم که به پري از روح‌القدس نيز تعبير مي شود، از جمله عطيه‌هاي روح‌القدس شمرده شده و خود به اشکال مختلف ظهور و بروز دارد. بر مبناي اعتقاد #کليساي_جماعت_رباني، اين پديده در قالب "عطيه تکلم به زبان‌ها"، "عطيه خنده"، "عطيه گريه" و ديگر عطايا، بر پيروان خودنمايي مي‌کند. ✝در کليساهاي جماعت رباني، چنان به بروز اين به اصطلاح عطايا تأکيد شده و بر آن ارزش‌گذاري مي‌گردد که افراد حاضر در مراسم کليسايي، سعي مي‌کنند به هر قيمتي از خود عطايايي بروز دهند. به همين دليل است که رفتار پيروان کليساي جماعت رباني در مراسم کليسايي، بسيار تعجب آور است. آن ها صداهايي بي معني درمي آورند، در اثر اين‌گونه ارتباط ها مي‌رقصند، خنده‌هاي بسيار بلند و رعب‌آور سر مي‌دهند يا بي‌اختيار گريه مي‌کنند و همه اين‌ها را نشانهاي بر پر شدن از #روح‌القدس مي‌شمارند. @feraghvaadyan
⭕️تحول ساختاري فرقه "گنابادي" 👈شعار توخالی «عدم دخالت درویشی‌گری در سیاست» 🔘يکي از اصول اعتقادي #دراويش_گنابادي که تأکيد بسياري نيز بر آن دارند، مسئله "عدم دخالت در سياست" است و اغلب اقطاب و سران اين فرقه در سخنان و نوشته هاي خود به کرات به اين موضوع اشاره مي کنند که درويشي، ربطي به سياست ندارد. ♦️اين در حالي است که عملکرد اقطاب و پيروان فرقه، کاملاً خلاف ادعاي فوق است. مصاديق متعددي از رفتارهاي سياسي-تشکيلاتي #فرقه گنابادي از گذشته تا به امروز وجود دارد که به ويژه در طول سال‌هاي اخير بر شدت آن افزوده شده و از حالت پنهاني و غيرمستقيم خارج گرديده است. @feraghvaadyan
💢برخورد اسلام با 🔶اسلام با تأکيد بر اتخاذ ، اجازه ميدهد که اقليت هاي مذهبي و حتي مخالفان اسلام در جامعه اسلامي زندگي کنند و از حقوق انساني برخوردار گردند؛ مشروط بر اينکه اقدامي جدي عليه اسلام و صورت ندهند. 🔷سيره نبوي و ائمه معصومين(ع) در برخورد با اقليت هاي ديني، مصداق بارز اين امر و الگويي براي تمامي اعصار است. رويکرد دين مبين نسبت به اقليت ها و در بعدي گسترده تر «انسانيت» بود؛ ديني که پايه و اساس مباني نظام جمهوري اسلامي ايران بر آن استوار است و تمام تلاش ها بر اجرايي ساختن اصول بي بديل اين آيين در تمامي زوايا و ابعاد زندگاني قرار گرفته است. @feraghvaadyan
⭕️شهید بهشتی و انجمن حجتیه 🔻علاوه بر تهمت و افتراي منافق بودن، تندروها و #انجمني_ها، به دليل برخي سخنان ايشان در مورد وحدت، وي را «سني» خوانده و حتي لعنشان مي کردند. 🔻در واقع، هنگامي که شهيد بهشتي در سال 1349 به ايران آمد، ساواک به او اجازه بازگشت به آلمان را نداد. هرچند ايشان را دستگير نکرد ولي توطئه بزرگي برايشان تدارک ديد تا شخصيت اين مرد بزرگوار را براي هميشه خرد کند؛ عوامل #ساواک همه جا شايع کردند که بهشتي، «وهابي» است و اهل ولايت نمي باشد. تعدادي از روحانيون غافل نيز آلت دست شدند و به بهانه دفاع از ولايت، بهترين چهره مدافع ولايت را آماج تهمت هاي ناروا قرار دادند و بعد از پيروزي انقلاب تا شهادتش اين خط از سوي آمريکايي ها دنبال شد. 🔻پس از پيروزي انقلاب هم، اين شهيد مظلوم توسط گروهک #منافقين، هواداران بني صدر، عناصر ليبرال و جريان وابسته به گروهک هاي مارکسيستي مورد هجمه قرار گرفت. 📚خاطرات محمدرضا پيشگاهي فرد، تهران: مرکز اسناد انقلاب اسلامي، 1385. @feraghvaadyan
روشنگر مدیا
💢استاندار سمنان در نشست تخصصی آسیب‌شناسی جریان‌های فرقه‌ای: ، هدف فرقه‌ها و نحله های انحرافی 👈🏻«آشناگر»، هدف از ایجاد فرقه‌ها و نحله‌های انحرافی را دین‌ستیزی عنوان کرد. ✅روشنگر به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری سمنان/ «علیرضا آشناگر» در نشست تخصصی «رنگ‌ها و نیرنگ‌ها»، با حضور جمعی از مدیران کل، کارشناسان حراست و فعالان اجتماعی استان سمنان با اشاره به تلاش استعمار در به انحراف کشاندن قشر جوان و پویای جامعه گفت: با جعل باورهای جدید به مقابله با دین به عنوان یک برنامه و روش کامل زندگی سالم برخاسته و سعی دارد با ایجاد فرق و شکاف قومی، جغرافیایی و مذهبی، وحدت و انسجام ملی را هدف قرار دهد. 🔹استاندارسمنان، دین‌ستیزی و عقل گریزی را وجه مشترک فرقه‌ها و عنوان کرد و افزود: عرفان‌های اصیل و واقعی، انسان را به سمت خدامحوری سوق می‌دهد، در حالی‌که عرفان‌های کاذب به سمت خودمحوری حرکت نموده و با هدف برجسته‌سازی رهبر تشکیلات فعالیت می کنند. 🔸رئیس شورای تأمین استان سمنان، آگاهی‌بخشی، روشنگری و اطلاع‌رسانی را از اقدامات مطلوب و مؤثر در شکست برنامه‌های سردمداران استعماری عنوان و تأکیدکرد: تضعیف آموزه‌های دینی و فراموشی امر به معروف و نهی از منکر، از عوامل اصلی در جهت رشد عرفان‌های کاذب به شمار می‌رود. 🔹آشناگر همچنین در ادامه سخنان خود با تأکید بر ضرورت بهره‌مندی از توان علمی، تخصصی و پژوهشی سازمان‌های مردم‌نهاد در تولید بسته‌های مناسب فرهنگی، اخلاقی و سیاسی گفت: تسلط بر سازمان‌های مردم‌نهاد از اهداف و برنامه‌های مؤسسان و برنامه‌ریزان فرقه‌های است، لذا باید تلاش کرد با توجه بیشتر به این‌گونه مؤسسات و مراکز، از توانمندی آنان در بسط و گسترش تفکر ناب اسلامی بهره برد. 🔸وی با انتقاد از حضور کمرنگ متخصصان و کارشناسان فرهنگ و تعالیم اسلامی در بستر فضای مجازی گفت: جوانان، تنها هستند و همه ما و به‌خصوص اهالی اندیشه و قلم و عالمان، وظیفه داریم تا با ورود مؤثر در این بستر، نسبت به معرفی اسلام ناب و و حقیقی تلاش کنیم. 🔹آشناگر در پایان سخنان خود با قدردانی از برگزارکنندگان این نشست و نمایشگاه تخصصی، بر ضرورت حساسیت نسبت به قشر جوان تأکید کرد و گفت: اگر دغدغه جوانان را نداشته باشیم، موجب آلوده شدن آنان به فضای مسموم و جدایی‌افکن شده و در این صورت، همه گرفتار خواهیم شد. ❗️شایان ذکر است، مجموعه نشست‌ها و نمایشگاه تخصصی آسیب‌شناسی با عنوان «رنگ‌ها و نیرنگ‌ها»(درنگی بر فرق انحرافی و عرفان‌واره‌های نوظهور) از 20 دی‌ماه با همکاری استادنداری سمنان و نهادهای فرهنگی-مطالعاتی در حال برگزاری ‌است. @feraghvaadyan
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
«هارون یشایایی»، فعال رسانه‌ای : «امام‌خمینی(ره)، یک تئوریسین واقعی بود. » @Feraghvaadyan
🔴 توهین سران بهائی به مردم ایران ♨️سرکرده‌های بهائی، همواره در آثار خویش با کینه بسیاری از ایرانیان یاد کرده‌اند. حتی ، با اينکه شناختي از ايران نداشت و آداب و رسوم ايراني را هرگز نديده و نمي‌دانست، فردي کاملاً ضدايراني بود. ابعاد توهین‌های این گروه بسیار گسترده و زننده است که در ادامه با پوزش از مخاطبین محترم، تنها به نقل چند جمله از آن بسنده می‌نماییم. 🔸سران بهائی مردم ایران را «ملت جاهل و متعصب و متوحش (وحشی)»(1)، «ملت متعصب جاهل ستمکار، مردم جاهل و خونخوار، ناس نسناس»(2) یا شوقی با بی‌شرمی می‌گوید: «این امر مبارک در کشوری تولد یافت که مردمش به داشتن تعصب مفرط و و غفلت و ظلم و ستم مشهور آفاقند! لازم نیست به ستایش قدر و منزلت و استقامت نفوس مقدسی پردازم که در مقابل آن مردم خون‌خوار ایستادگی نمودند...»(3) 🔺این در حالی است که سردمداران ، کوچک‌ترین اشاره‌ای به توحش و آشوب‌گری بابیان و بهائیان در طول تاریخ نکرده و ضمناً بهائیت را سرشار از دوستی و صلح معرفی می‌کنند! پی‌نوشت: 1-افندی، شوقی، توقیعات مبارکه حضرت ولی امرالله، لوح قرن احباء شرق (نوروز 101 بدیع)، مؤسسه ملّی مطبوعات امری، 123 بدیع، ص 17. 2-ایقان، ص196. 3-هوشمند فتح اعظم، نظم جهانی بهائی (منتخب توقیعات مبارکه شوقی افندی) @feraghvaadyan
روشنگر مدیا
📅روزشمار ایام اغتشاشگری فرقه گنابادی(قسمت سوم) 🔻دراویش افراطی که دی‌ماه 1396 را با –غیرقانونی- 10روزه در مقابل ندامتگاه اوین و گرفتن ژست پیروزی –پس از رأفت مسئولان و آزادی بازداشت‌شدگان- پشت‌سر گذاشتند، به این حد از تخلفات و عرض‌اندام، بسنده نکرده و به‌واقع، آن را گامی برای پیشبرد سناریوی خود قلمداد کردند. 🔻به‌این‌ترتیب در فاز دوم این حرکت، تیم مدیریتی گروهک «» -همچون گذشته- گام بعدی طرح خود را در ابتدا با تبلیغات رسانه‌ای و در مرحله بعد، اقدامات میدانی پیش گرفتند. بدین‌سان، روزهای نخست بهمن‌ماه 1396، سرآغاز برچیده شدن آرامش از منطقه پاسداران تهران شد تا در اسفندماه به فاجعه‌ای بزرگ (غائله گلستان هفتم) مبدل گردد. 🔻بدین‌سان، در چهارم‌ بهمن‌ماه سال گذشته، افراطیون به بهانه حضور نیروهای امنیتی در مقابل خانه (موسوم به دولتسرا در پاسداران تهران)، اقدام به لشکرکشی خیابانی کرده و تهدید به انجام تجمعی 300 نفره در مکان(گلستان هفتم) را در رسانه‌های خود منتشر ساختند که با استقبال و حمایت جریان‌های برانداز و معاند همراه شد. 🔻پس از آن، دراویش در یک بازی رسانه‌ای با ادعای پراکنده شده نیروهای امنیتی به سبب تهدید فوق‌الذکر، خود را پیروز میدان نشان دادند تا ضمن قدرت‌نمایی، به تشجیع و تحریک احساسات مریدان بپردازند. 🔻نکته قابل‌تأمل در این برهه از اغتشاش‌گری‌های دراویش، بزرگ‌نمایی تحرکات آن‌ها توسط سایر جریان‌های معاند –در فضای حساس پس ازاغشاشات دی‌ماه- بود که با انعکاس اخبار اقدامات دراویش، آن‌ها را به عنوان الگوی اعتراضگری و مبارزه خیابانی، مطرح ساختند؛ امری که به مذاق افراطیون خوش آمد و چه‌بسا آن‌ها را یک گام در پیشبرد نقشه‌شان به جلو راند. هرچند طمع سهم‌خواهی و مطالبه‌گری، چشمشان را بر حقایق بسته و غافل از این بودند که خود به بازیچه‌ و ابزاری برای دیگر جریان‌های برانداز مبدل شده‌اند. ↩️به هر روی، ایام ابتدایی بهمن‌ماه، نخستین جرقه تجمع دراویش مقابل منزل قطب فرقه و رقم خوردن گام به گام اغتشاشات و در نهایت، فاجعه بود. ادامه دارد... بخش تحلیلی روشنگر @feraghvaadyan
✍️شبکه های اجتماعی، جولانگاه عرفان های نوپدید(2) ♦️یکی از شیوه های ترویج "جادوگری" است. ریشه‌های شکل گیری و جادوگری نوین و مدرن به سده‌های 16 و 17 میلادی برمی‌گردد که نشان می‌دهد مدیریت صهیونیستی و کابالایی نقش مهمی در ترویج جادوگری و سحر تابه حال داشته است. 🔹ترویج سحر و از راهکارهای جذب افراد است که امروز توسط رهبران این فرقه‌ها انجام می‌گیرد. آنان همواره کوشیده‌اند با چشم‌بندی، تردستی و جادوگری علاوه برساختن یک چهره مقدس و خداپرستانه برای خود، پیروانی را جذب و به سمت سوق دهند که در بین این مباحث جایی برای تعالیم آسمانی وجود ندارد. ♦️این روزها شبکه های اجتماعی محلی برای بروز و ظهور چنین تفکری شده است. گرفتن انواع فال و درخواست از مدعیان ارتباط با ماورالطبیعه حتی برای مشکلات بزرگ زندگی فراگیر شده و در این بین بیشتر مشتری این افراد خانم هایی هستند که راحت تر تحت تاثیر این فال‌گیرهای سخنور قرار می‌گیرند. https://t.me/feraghvaadyan/5298 @feraghvaadyan
⭕️انجمن به دنبال زندگي سازش کارانه و بي دردسر ! ♨️خصلت اصلي انجمن اين بود که دنبال ديني مي گشت که خطري نداشته باشد. با ذهنيت ساده و عوامانه اش سازگار باشد و نياز به جستجوهاي عميق و دقيق نداشته باشد. هميشه وقتي اسم #انجمن_حجتيه را مي شنوم، ياد «پوپر» در جامعه انگليسي ها و غربي ها مي افتم. ♨️پوپر دنبال زندگي سازش کارانه، بي دردسر و بدون مناقشه مي گشت. اين‌ها براي ما پوپر ديني بودند، با يک تفاوت اساسي و آن اينکه #پوپر ، فيلسوف بود و سواد داشت! 📚 جريان شناسي فکري-فرهنگي انجمن خيريه حجتيه در ايران معاصر، قم: زمزم هدايت، بهار 1395، ص 255 @feraghvaadyan
👤شرلي آوديان مدير پايگاه جهاني کليساهاي تاريخي ايران 🇮🇷 ايران تنها کشور در منطقه است که از لحاظ اعتبارات ثابت دولتي، اعم از سازمان ميراث فرهنگي، فرمانداري و استانداري همواره ما را مورد حمايت قرار داده است. حتي در چند سال اخير ما با مناطق آزاد ارس، ماکو و ديگر مناطقي که در آن وجود دارد، در ارتباط هستيم. 🔹نهادهاي دولتي هم از لحاظ مالي و هم معنوي، ما را حمايت مي کنند و در کنار ما هستند. 📎متن کامل این گفتگو را در INSTANT VIEW بخوانید @feraghvaadyan http://yon.ir/NcTfk
روشنگر مدیا
👈از شایعه تا واقعیت ❌تکذیب شکنجه در زندان زنان تهران/ رئیس دادگستری: احمدی حاضر به ملاقات و بررسی پرونده‌اش نیست ✅روشنگر به نقل از فارس/ رئیس دادگستری شهرستان قرچک با اشاره به ادعای در زندان استان تهران گفت: برای بررسی موضوع، برای ملاقات با خانم احمدی شخصا به زندان رفتم و اعلام کردم در صورتی‌که حق از ایشان ضایع‌شده باشد، قطعا بررسی، پیگیری و برخورد می‌شود که وی از ملاقات با بنده سر باز زد و رسیدگی به مشکل خود را نپذیرفت. 🔻محمدجعفر مرتضائیان رئیس دادگستری شهرستان قرچک در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قرچک در خصوص ادعای خانم الهام احمدی زندانی دستگیرشده در حوادث خیابان پاسداران اظهار داشت: پس از پیگیری‌های خبرگزاری فارس و اطلاع از ادعای شکنجه نامبرده در زندان زنان قرچک شخصا جهت بررسی در زندان حضور پیدا کرده و از نزدیک در جریان پرونده نامبرده قرار گرفتم و موارد لازم را با رئیس زندان مورد بررسی قرار دادیم. 🔻مرتضائیان بیان داشت: خانم احمدی در ماجرای خیابان پاسداران به جرم اقدام علیه به دوسال حبس محکوم شد که هم‌ اکنون دوران محکومیت را در ندامتگاه زنان استان تهران(قرچک) سپری می‌کند و در این مدت نامبرده دچار کسالت شده و پس از مراجعه به درمانگاه ندامتگاه، پزشک برای وی دارو تجویز می‌کند. 🔻این مسؤول با بیان اینکه پزشک زندان به دلیل و ضرب و جرح از احمدی شکایت کرده است، ادامه داد: زندانی به جرم درگیری با مأموران، پزشک و پرستار، همچنین وجود شاکی خصوصی و برهم زدن نظم زندان و ایجاد تشنج به ۷۴ ضربه شلاق تعزیری محکوم می‌شود که هنوز هیچ ضربه شلاقی نخورده و حکم اجرا نشده است. 🔻رئیس دادگستری قرچک در خصوص جوسازی خاطرنشان کرد: تماس خانم احمدی با رسانه‌های معاند و انتقال فایل صوتی از داخل زندان بوده و در صحبت‌هایی که انجام داده، نسبت به نظام و دستگاه قضایی توهین انجام داده است که خود جرم است اما با رأفت دستگاه قضایی فعلا با وی برخوردی صورت نگرفته است. @feraghvaadyan
‌ 📻راديوهای ماهواره‌ای و اينترنتی #تبشيری ‌ 🔺يکی از روش‌های نسبتاً قديمی و کارآمد تبشيری، استفاده از راديو بوده است. سياست و هدف #سازمانهای_تبشيری، از تأسيس راديوها، تنها ارائه محتوای تبشيری نيست بلکه يکی از کاربردهای مهم آنها، ايجاد کانال ارتباطی دو سويه با مخاطبان است. ‌ 🔻شبکه‌های راديويی از طريق اعلام شماره تلفن‌های تماس، با مخاطبان ارتباط گرفته و برای آنها مرسولات مختلف تبشيری می‌فرستند. هدف اين راديوها، رساندن امواج به دوردست‌ترين مناطق است. گستره پخش اين قبيل راديوها در دهه‌های اخير، رشد قابل توجهی داشته و راديوهای تخصصی با گويش‌های محلی نيز به اين عرصه اضافه شده‌اند. ‌ 📻✝️برخی از راديوهای اينترنتی تبشيری #مسيحيان نيز اقدام به بارگذاری دوره‌هایی تحت عنوان «شاگردسازی» کرده‌اند. در حال حاضر، 9 شبكه راديویی به زبان فارسی وجود دارد که از ميان آنها، دو شبكه به گويش لری و گيلكی به تبليغ #مسيحيت مشغول هستند. ‌ @feraghvaadyan
♨️خط ‌دهی بیت‌العدل برای فریب عام(1) 👈🏻آموزش تبلیغات فردی در پیام‌های مرکز جهانی بهائیت ❌ هرگز نمی‌تواند ردای مقدس دیانت را برخود بپوشاند و دیر یا زود حقیقتِ منحصراً تشکیلاتی‌اش بر عموم آشکار می‌‌شود. یکی از مصادیق تشکیلاتیِ صرف بودن این فرقه، تأکید مفرط سردمداران است به است در حالی که در حضور افراد ناآگاه، بهائیت را به عنوان یک باور قلبی معرفی می‌کنندکه لزومی ندارد هیچ نمود بیرونی خاصی در بر گیرد، آن هم برای اینکه اول فرد را درگیر کنند و بعد با شست‌و‌شوی مغزی، خواسته‌های خود را به او القا نمایند. ❇️ مرکز جهانی تشکیلات ، به دلیل ناکامی نفوذ شبکه‌های تشکیلاتی در ایران، طی پیام‌هایی اعضا را به تبلیغات دعوت کرده و راه و رسم آن را آموزش می‌دهد. ضمناً تمام این مراحل به توصیه‌ی پیام‌های مکرر مرکز اصلی تشکیلات، باید به رعایت "حکمت" و "بدون جلب توجه" صورت گیرد. مفهوم حکمت در این پیام‌ها توضیحاتی داده شده که عمدتاً حول پنهانی بودن نفس تبلیغ و شخص تبلیغ شونده، شناخت مخالفان(!) و توجه به شرایط محل تبلیغ می‌باشد.(1) پی نوشت: 1-پیام بیت‌العدل، 4 سپتامبر @feraghvaadyan
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
موبد «پدرام سروش پور»، مدیر اجرایی آتشکده تهران: شعار ، احترام به تمام پیروان و وحدانیت است @Feraghvaadyan
#بسته_خبري_اديان 🔸گردآفرید مرادیان پرستار #زرتشتی بیمارستان مسیح دانشوری تهران به عنوان مسئول آموزش نمونه برگزیده شد 🔹آلبرت محمودیان ایثارگر #مسیحی در برنامه تلوزیونی عصرخانواده،از خاطرات دفاع مقدس سخن گفت 🔸با اعلام انجمن زرتشتیان،همزمان با #جشن_سده، آتش سده در مارکار تهران فروزان خواهد شد. @feraghvaadyan
♨️خط‌دهی بیت‌العدل برای فریب عام(2) 👈🏻آموزش تبلیغات فردی در پیام‌های مرکز جهانی بهائیت ✔️در روش فردی ابتدا #مستعد شناسایی می‌شود، سپس در شش گام بهائیت را به او معرفی می‌کنند: 1. تماس اجتماعی. 2. معاشرت صمیمانه. 3. آشنایی. 4. حصول اعتماد. 5. گفتگوهای هدفمند. 6. دعوت. با توجه به پیام‌های تشکیلات منظور از مخاطب مستعد، گروه‌هایی چون همسایگان، خویشاوندان، آشنایان، همکاران، دوستان، همسالان و به طور کلی افرادیاست که هر بهائی در مجاورت خود به سادگی به آنان دسترسی دارد، به عنوان هدف، مورد اشاره قرار گرفته است. توضیح شش مرحله فاز عملیاتی تبلیغ فردی: 🗣 در مرحله‌‌ی "تماس اجتماعی" به بهائیان توصیه می‌شود دایره ارتباطاتشان را تا جای ممکن گسترش دهد. «لجنه نهایتاً خواهان آن است که دامنه مجهودات جامعه را دائماً گسترش دهد تا نفوس بیشتری با پیام حضرت آشنا شوند.»(1) 💢در برخی پیام‌ها دستورالعمل‌هایی مبتنی بر ورود چند تن از بهائیان، به اجتماعات کوچک یا جوامع قومی قبیله‌ای وجود دارد، تا بدین وسیله و طی گام‌هایی که در ادامه به آن خواهیم پرداخت، با سران آن جامعه ارتباطی سودجویانه برقرار کرده و از آنجا که در چنین جوامعی به میزان زیادی احتمال پیروی باقی افراد از بزرگ قبیله یا سرپرست، وجود دارد.(2) شیوه برخورد بهائیت با چنین مواردی مصداق این ضرب‌المثل است که: «کدخدا را ببین، ده را بچاب» پی‌نوشت: 1-پیام بیت‌العدل، 29 دسامبر 2015. 2-همان. @feraghvaadyan
💢اصول آتئيست‌ها ▪️«جوليان بگينی»، فيلسوف شهير بريتانيايی، درباره آتئيسم می‌نويسد: «هيچ ايدئولوژی يا چارچوب رفتاری وجود ندارد که همه آتئيست‌ها از آن پيروی کنند.» ▫️ لذا بسياری از آتئيست‌ها #سکولار هستند و به عقايدی چون انسانگرایی، عقلگرایی و طبيعت‌گرایی گرايش دارند اما هيچ ايدئولوژی يا چارچوب فکری و رفتاری وجود ندارد که آتئيست‌ها بر آن متفق بوده يا بدان پايبند باشند. گرچه انتهای #آتئيسم، پسوند «ايسم» آمده اما اين پسوند، به معنی و مفهوم ايدئولوژی نيست. @feraghvaadyan