eitaa logo
کانال سردار سپهبد شهید 🌷حاج قاسم سلیمانی شهرستان نجف اباد
70 دنبال‌کننده
8.7هزار عکس
4.8هزار ویدیو
39 فایل
این کانال اطلاع رسانی وترویج گفتمان انقلاب اسلامی واسلام ناب است و زمینه سازان ظهور حضرت 💐❤️مهدی❤️ یاوران رهبر انقلاب این زمان هستند 🌷❤️خون که درتن ماست هدیه به رهبر ماست 🌷❤️ #لبیک یاحسین #لبیک یا صاحب الزمان #لبیک یا خامنه ای بهترین ره
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از الله اکبر
. 🔴 الله اکبر و العزه لله 🇮🇷✌ 👈حالا که قرآن آتش زدید و به نبی ص و ائمه ص توهین کردید، پس از خط قرمز مسلمین خارج شدید... 👈ان شاءالله به یاری الله تعالی در سرکوب این فتنه ضد توحیدی و قرآنی، هموطنان عزیز همه اقوام ایران عزیز، همه ادیان و در صفی قرآنی و الهی به جنگ ضد توحیدان می روند... ✅ اتحاد فرزندان قرآنی ایران زمین 🤝🇮🇷✌️👈 تا یک بار برای همیشه این خائنین جمع بشوند 🔺غربال آخرالزمان .
هدایت شده از شهید حاج حسین خرازی
پوستر | وحشیگری با شعار زن و آزادی ! ◾️ همین کسانی که به بهانه مرگ مهسا امینی ، شعار آزادی زنان را فریاد زدند در اقدامی شنیع و بی‌سابقه چادر از سر یک خانم محجبه کشیدند و در عمل خلاف آن را ثابت کردند و نقـاب تزویر و نفاق‌شان در همین ابتدای کار افتاد و خوی حیوانی و پست خود را به نمایش گذاشتند.
هدایت شده از شهید حاج حسین خرازی
☑️قتل جنین در شکم مادر توسط آشوبگران لعنت به اول و آخرتون داعشی‌های وحشی.
هدایت شده از شهید حاج حسین خرازی
🔴غضنفرآبادی: در صورت نیاز از خانواده دعوت می کنیم تا در مجلس حضور پیدا کنند 🔹موسی غضنفرآبادی رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس: کمیسیون قضایی مجلس پیگیر موضوع خانم امینی نیز است و از نیروی انتظامی و پزشکی قانونی درخواست داشتیم تا حضور در کمیسیون توضیحات مربوطه را ارائه دهند. 🔹در صورت نیاز از خانواده مهسا امینی دعوت می کنیم تا در کمیسیون قضایی مجلس حضور پیدا کنند و اسناد فوت خانم امینی را در حضور خانواده وی بررسی شود.
هدایت شده از شهید حاج حسین خرازی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥پیامی به آشوبگران ▪️آسیاب به نوبت... این پسر شجاع را نگاه کنید... ایشان جوگیر شده و برای آنکه خودی نشان دهد اقدام به توهین به قرآن مجید کرده بود، حالا نگاه کنید وقتی گیر می‌افتد چگونه به غلط کردن میوفتد! ▪️خودتان را به خاطر کومله و دمکرات، منافقین و به خاطر دشمنان ایران، به خاطر هیچ و پوچ به دردسر نیندازید، این روزها می‌گذرد و بعد پدر و مادر شما باید دم این دادگاه و آن بازداشتگاه التماس کنند. نکنید، به خاطر جوانی خودتان این کارها را نکنید. اعتراض کردن با توهین کردن، تخریب کردن، فحش دادن فرق می‌کند. ▪️حکومت مستحکم‌تر و قوی‌تر و قدرتمندتر از آن چیزی است که بخواهد با این تحرکات سرنگون شود، فقط خودتان را نابود می‌کنید. فکر می‌کنید اگر قانون بخواهد با این برخورد کند، چه حکمی برایش خواهد برید؟ حتی شش سال زندان هم او را برای همیشه نابود می‌کند و آیا سرکرده‌های گروهک‌های خارج‌نشین یا رسانه‌های ضدایرانی که او را تحریک کردند تا اینگونه خودش را تباه کند، می‌آیند و برایش ضمانت خواهند گذاشت؟ خواهیم دید.
هدایت شده از شهید حاج حسین خرازی
8.25M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
☑️هر موقع دلگیر بودید و‌ غم دنیا به دلتون سنگینی کرد، این صوت ملکوتی رو گوش کنید...
هدایت شده از شهید حاج حسین خرازی
8.45M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✅ صحبت های امام راحل(ره) درباره‌ی اتصال انقلاب با مهدویت...
هدایت شده از شهید حاج حسین خرازی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 سرلشکر باقری: به آذربایجان و ارمنستان توصیه می‌کنیم مشکلات‌شان را با گفت‌و‌گو حل کنند. ما تغییر مرز با زور و جنگ را برنمی‌تابیم. اگر تهدیدی علیه ایران احساس کنیم، برخورد خواهیم کرد
هدایت شده از شهید حاج حسین خرازی
🔴چه شد که چادر کشیدند... 🔹گفتند حجاب اختیاری و چادر از سر ناموس مردم کشیدند. 🔸گفتند حجاب کجای قرآن است و وقتی خبردار شدند، آیات زن و حجاب را ورق ورق کرده و به آتش کشیدند. 🔹شعار آزادی و زندگی دادند و جوان غریب بسیجی را در خیابان زیر مشت و لگد گرفتند. از حقوق بشر گفتند و مسلم ترین حق گروه های امدادی را در همه جنگ ها با به آتش کشیدن 18 آمبولانس به نمایش گذاشتند. 🔸از احترام و مدارای پلیس گفتند و دهها ماشین و موتور ناجا را آتش زدند و سرباز بی نوا را زیر ضرب وحشیانه مصدوم و به آتش کشیدند. 🔹از حقوق مردم گفتند و اموال عمومی و خودروهای شخصی را تخریب کردند. 👈اینها مردم نیستند؛ اینها اراذل و اوباشند و تکلیف شان روشن؛ اما سخن جای دیگر است. توصیف امیرالمومنین از اوباش در جملات قصار 199 نهج البلاغه چنین است: اینان پراکنده اند و شناخته نمی شوند تا وقتی مجتمع شوند و غلبه کنند. ✅سوال اینجاست؛ چه زمان اراذل و اوباش از پراکندگی درآمده و جمع می شوند؟ فیلم چادر کشیدن از سر ناموس مردم، بچه شیعه را به دردی عمیق در کوچه های بنی هاشم می برد. چند روزی از رحلت پیامبر نگذشته بود که اراذل و اوباش پراکنده آنروز، گرد هم جمع شدند و شد آنچه نباید می شد. چرا؟ چه چیز آنها را جمع کرد؟ اراذل و اوباش حزب نیستند، سر ندارند، رهبر ندارند، شناسنامه ندارند. اینها در شرایطی مجتمع می شوند که حق پوشانده شود و حق پوشانده نمی شود مگر به سکوت خواص. حضرت زهرا در خطبه معروف فدکیه از سکوت انصار گلایه می کند و می فرماید: "آیا ارث من باید پایمال گردد و اخبارش به خوبى به شما مى رسد و باز هم خاموش نشسته اید؟" کربلا نیز با سکوت خواص کوفه چنان مصیبت بار شد. در تاریخ معاصر نیز کودتای 28 مرداد با غیبت روحانیون منجر به میدان داری اوباش و حذف مصدق شد. اگر سکوت خواص نبود شیخ فضل الله بر دار نمی رفت و مشروطه شکست نمی خورد. سال 88 نیز سکوت خواص منجر به ندای این عمار شد. با این تفاوت که آنروز سکوت خواص مربوط به ژنرال های سیاسی بود و امروز خواص تکثیر شده در فضای مجازی. هرکس هرجا موثر بر ممبرها و فالورها و جماعتی است و خواص آن جمع. 👈لب کلام؛ هرجا حق را ببینیم و سکوت کنیم فرصت را برای اجتماع اراذل و اوباش فراهم کرده ایم. چه سکوت کنیم و چه به تعبیر رهبری انقلاب حرف حق را زمانی بزنیم که پازل و نقشه دشمن تکمیل شود؛ در هر دو صورت موجب کتمان حق شدیم و اینجاست که نشستن غبار بر حق موجب اجتماع اوباش می شود. ✅اسم رمز گشت ارشاد و حجاب اجباری و حادثه مهسا و غیره امتحانی بزرگ در میان خواص بود که درس ها داشت؛ باقی بماند بعد... همشهری
هدایت شده از تبیین
⭕️انتظار فرج، انتظار قدرت اسلام است 🔹از خداوند تعالی مسالت می‌کنم که ظهور ولی عصر - سلام الله علیه - را نزدیک فرماید و چشم های ما را به جمال مقدسش روشن؛ ما همه داریم، و باید در این انتظار خدمت بکنیم. انتظار فرج، است، و ما باید کوشش کنیم تا قدرت اسلام در عالم تحقق پیدا بکند، و مقدمات ظهور ان شاء الله تهیه بشود. بیانات‌ حضرت‌ امام ۵۸/۰۴/۱۲ منبع: سایت جامع امام خمینی (ره) @tabyinchannel
هدایت شده از تبیین
💥☄💥☄💥☄💥☄💥 ☄ ⭕️طبق بیان امام علی (ع)، پیامبر اکرم (ص) چه فتنه‌ای را برای امت اسلامی بعد از خودش پیش بینی کرده بود؟ 🔹 (ع) در بخشی از خطبه ۱۵۶ «نهج البلاغه» به سؤال خود از (ص) در خصوص و که بعد از آن حضرت رخ می دهد اشاره نموده و می فرماید: «آن حضرت [به من] فرمود: اى علی، مردم بعد از من با ثروتشان آزمايش مى شوند؛ دين‌دار بودن را منّتى بر خدا قرار مى دهند و [با اين كه مرتكب گناهان بزرگى مى شوند] انتظار رحمت از خدا دارند و خود را از خشمش در امان مى بينند، خدا را با شبهات دروغين و هوس هاى غفلت زا حلال مى شمرند، را به نام «نبيذ»، و را به نام «هديه» و را به اسم «تجارت»، حلال مى پندارند!». (ص) در اين بخش از فرمایشش بر جزئياتى از اين و انگشت مى نهد و به پنج وصف از اوصاف گروهى كه امتحان مى شوند اشاره مى كند. قبل از هر چيز تصريح مى كند كه آنها به اموال شان امتحان مى شوند؛ اشاره به اينكه ، عمده ترين وسيله امتحان آنهاست؛ همانگونه كه در هر عصر و زمانى چنين است، و ديگر اينكه آنها گرفتار غرور بى دليلى اند؛ چرا كه مسلمان بودنِ خود را به رخ مردم مى كشند و گويا منّتى بر خدا دارند؛ با تمام آلودگى هايى كه مرتكب ميشوند خود را مشمول رحمت خدا و در امان از عذاب او مى پندارند و چنين است حال تمام گنهكارانِ مغرور و از خود راضى. 🔹«قرآن مجيد» درباره گروهى از اعرابِ تازه مسلمان كه داراى همين صفات بودند، مى فرمايد: «آنها بر تو مى نهند كه اسلام آورده اند؛ بگو: اسلام آوردنِ خود را بر من منّت نگذاريد؛ بلكه خدا بر شما منّت مى نهد كه شما را به سوى ايمان هدايت كرده است، اگر [در ادعاى ايمان] راستگوييد». [ترجمه‌ی آيه ۱۷ سوره حجرات] و از ويژگى هاى ديگر آنها اين است كه را كه مورد علاقه آنهاست، زير قرار مى دهند، يا براى اينكه مردم را بفريبند و يا حتى وجدان خود را نيز فريب دهند، به سراغ مى روند. وقتى به آنها گفته شود: شراب از مُحرّمات مُسلّم است مى گويند: اين همان نبيذى است كه پيامبر اكرم (ص) و اصحابش از آن مى نوشيدند؛ در حالى كه آن نبيذ نه مُسكر بود و نه حرام؛ بلكه پيامبر اکرم (ص) هنگامى كه يارانش بعد از ورود به مدينه از سرد بودن طبيعتِ آب مدينه و ناراحتی‌ هاى گوارشى شكايت كردند، به آنها فرمود: چند دانه اى خرما درون خمره آب بريزيد تا مشكل شما برطرف گردد. اين آب نه مضاف مى شد و نه خرما در حدّى بود كه مُسكر شود. از آن مى نوشيدند و وضو مى گرفتند؛ ولى بعضى از گمراهان آن را بهانه كردند؛ مقدار زيادى خرما در آب مى ريختند و در جاى گرمى قرار مى دادند تا تخمير و به مُسكر تبديل شود و آن را به نام نبيذ مى نوشيدند. همچنين بسيارى از افرادِ گناهكار و ضعيف الايمان در گذشته و حال، نام را بر هديه مى گذاشتند و نيز در پوشش معاملاتِ صورى به مشغول شده و میشوند. 🔹بديهى است در محيط هاى مذهبى كه گناهِ آشكار، مشكلات زيادى دارد، ترجيح مى دهند كه اعمال خود را در پوشش عناوين فريبنده اى انجام دهند. اين همان است كه به نام و از آن خبر داده اند. به يقين، اين نوع مخالفت با قوانين الهى از مخالفتِ صريح و آشكار بدتر و خطرناكتر است؛ زيرا ممكن است به سرعت در جامعه فراگير شود، بى آنكه به مانعى برخورد كند؛ در حالى كه گناهانِ آشكار چنين نيست و در يك جامعه مذهبى با موانع زيادى برخورد مى كند. افزون بر اين، اينگونه فرار از قانون، گناه مضاعفى است؛ هم گناه رباخوارى است و هم رياكارى و بازى با احكام دين. به تعبير ديگر، در اين نوع فرار از قانون، تنها صورتى از قانون و حكم الهى باقى مى ماند، بى آن كه محتوا و فلسفه آن وجود داشته باشد؛ مثلا تحريم رباخوارى به دليل مفاسد زيادى است كه در نظام اقتصادى جامعه به وجود مى آيد و سبب فاصله طبقاتى و ثروتمندتر شدن ثروتمندان و فقيرتر شدن فقيران مى گردد؛ به همين جهت زشتى آن از زناى با محارم بيشتر شمرده شده و به جنگ با خدا رفتن معرفى شده است و در احاديث اسلامى، هفت نوع مفسده مختلف براى آن ذكر شده كه در بحث ربا شرح آن را داده ايم. آيا با يك صورت سازى و مثلا اضافه كردن يك سير نبات يا يك قوطى كبريت با يك معامله سنگين ربوى، همه اين مفاسد حل مى شود؟!! هرگز! آيا به گفته مرحوم وحيد بهبهانى تمام مشكل در كلمه سُحت و رباست؟ و تمام گناه ربا فقط به اين الفاظ بر مى گردد يا حكمتى در اين حكم بوده، كه بايد مورد توجه قرار گیرد؟! • مآخذ در منبع موجود است منبع: وبسایت آیت الله العظمی مکارم شیرازی (بخش آئین رحمت) @tabyinchannel
هدایت شده از شهید حاج حسین خرازی
🔥واقعا حیرت برانگیز است؛ 🔻فقط در تهران؛ تعداد شرکت کنندگان در پیاده روی جاماندگان حدود «سه میلیون و هشتصد هزار» نفر برآورد شده است!! 🔻اما رسانه ها در زمینه انعکاس شایسته این جمعیت عظیم کوتاهی عظیمی کردند... 🔻از طرف دیگر، رسانه‌های استعمارگران خارجی و غربگرایان داخلی، جمعیت‌های چند ده‌نفری که بر علیه نظام، اغتشاش راه می اندازند را میلیونها بار بزرگتر از واقعیت نشان می‌دهند و فتنه آفرینی می‌کنند. ✅