eitaa logo
کانال سردار سپهبد شهید 🌷حاج قاسم سلیمانی شهرستان نجف اباد
71 دنبال‌کننده
8.7هزار عکس
4.8هزار ویدیو
39 فایل
این کانال اطلاع رسانی وترویج گفتمان انقلاب اسلامی واسلام ناب است و زمینه سازان ظهور حضرت 💐❤️مهدی❤️ یاوران رهبر انقلاب این زمان هستند 🌷❤️خون که درتن ماست هدیه به رهبر ماست 🌷❤️ #لبیک یاحسین #لبیک یا صاحب الزمان #لبیک یا خامنه ای بهترین ره
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از تبیین
⭕️پيامبر اکرم صلی الله عليه و آله:  🔸يا علِيُّ! لَو لا أنتَ وَ شيعَتُكَ ما قامَ للهِ دِيِنٌ؛  🔹اى ! اگر تو و شيعيانت نبوديد، دينى براى خدا پا برجا نمى ماند. 📕بحارالأنوار، ج ۳۹، ص ۳۰۷ @tabyinchannel
🔴فرمانده کل ارتش: خط قرمز ارتش است 🔹رهبر انقلاب و حفظ تمامیت ارضی خط قرمز ماست و در این مسئله هرگز کوتاه نیامده و نخواهیم آمد؛ نیروهای ارتش تا پای جان روی این ۲ موضوع تاکید خواهند داشت. 🔹اجازه نخواهیم داد هیچ دشمنی و سنگ‌اندازی مانع پیشرفت جمهوری اسلامی ایران باشد. 🔹بسیاری سوال می‌کنند در حوادثی که داخل اتفاق می‌افتد جایگاه ارتش کجاست. رهبر انقلاب بارها پاسخی ارائه داده‌اند؛ یکی از آن‌ها این است که حریف شما آمریکاست و باید خود را برای نبرد با او آماده کنید/فارس 🦋کانال الله اکبر @allahoak_bar
🔴اگر باکو به تحریک ایران ادامه بده تبدیل به آذربایجان شمالیمون میشه😉👆😁🇮🇷✌️ 🦋کانال الله اکبر @allahoak_bar
🔴خب اگه سفارتخونه اَمن نیست، پس چجوری کنسولگری اَمنه؟ پس چرا اونو بست، ولی اینو نبست؟🧐 نکنه کارمندای کنسولگریش، گری گوریَن؟😁😂 🦋کانال الله اکبر @allahoak_bar
هدایت شده از تبیین
✨🔹✨🔹✨🔹✨🔹✨ ✨ ⭕️شیطان چگونه باطل را برای انسان تزیین می کند؟ (بخش پنجم و پایانی) 🔹در سوره محمّد (ص) نیز به حجاب هاى متعدّدى از حجاب‌ هاى معرفت، اشاره شده است؛ گاهى فساد در ارض و قطع رحم را سبب كورى و كرى باطنى آنها مى شمرد (آيه ۲۳)، و گاه ترك تدبر در قرآن را هم رديف قفل بر دل ها (آیه ۲۴). در آیه ۲۵ این سوره، وسوسه ها و تزيينات و تسويلات‌ (فريب، مکر و اغوا) را سبب ارتداد گمراهان مى شمرد. به اين معنا كه در آغاز راه حق را پيدا مى كنند و بعد بر اثر تسويلات شيطانى منحرف مى شوند؛ تا آنجا كه انحراف را براى خود افتخار مى شمرند.‌ در این آیه چنین آمده است: «إِنَّ الَّذِينَ ارْتَدُّوا عَلَىٰ أَدْبَارِهِم مِن بَعْدِ مَا تَبَيَّنَ لَهُمُ الْهُدَى الشَّيْطَانُ سَوَّلَ لَهُمْ وَ أَمْلَىٰ لَهُمْ؛ به یقین کسانى که بعد از روشن شدن راه هدایت براى آنها، پشت به آن کردند، اعمال زشتشان را در نظرشان زینت داده و آنان را با آرزوهاى طولانى فریفته است». 🔹در اينكه اين آيه اشاره به قوم يهود است كه قبل از قيام پيامبر (ص) به واسطه نشانه هايى كه از آن حضرت در كتب خود ديده بودند به او ايمان آوردند، امّا به هنگام ظهورش راه مخالفت پيش گرفتند و اين خود نوعى ارتداد محسوب مى شود، و يا اشاره به منافقانى است كه حق را در آغاز پذيرا شدند و بعد پشت كردند، يا در ظاهر پذيرفتند و در باطن مخالفت كردند، در ميان مفسّران گفتگو است. ولى با توجّه به اين كه آيات قبل و بعد بيشتر ناظر به منافقين است به نظر مى رسد كه اين آيه هم اشاره به منافقان باشد، منافقانى كه در آغاز حق را شناختند و بعد به آن پشت كردند. «اُمْلى لَهُم» از مادّه «املأ» به معناى طولانى كردن و مهلت دادن است [۱] و در اينجا منظور ايجاد طول امل و آرزوهاى دور و دراز از ناحيه شيطان است. آرزوهايى كه انسان را به خود مشغول مى دارد و باطل را در نظرش زينت مى دهد و از حق باز مى دارد. 🔹در آیه ۵ سوره فاطر نیز با آهنگى رسا به همه مردم هشدار مى دهد كه وعده خداوند حق است؛ سپس دو عامل براى انحراف از حق و فريب خوردن و بازماندن از معرفت ذكر مى كند. نخست دنيا است. مى فرمايد: «مبادا زندگى دنيا شما را بفريبد» و ديگر شيطان است، مى فرمايد: «مبادا شيطان فريبكار شما را نسبت به [كرم] خدا فريب دهد [و مغرور سازد!]»؛ «يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّ وَعْدَ اللهِ حَقٌّ فَلَا تَغُرَّنَّكُمُ الْحَيَاةُ الدُّنْيَا وَ لَا يَغُرَّنَّكُم بِاللهِ الْغَرُورُ». گاهى شما را به كرم او اميدوار سازد و از خشم او بى خبر كند، و گاه آنچنان سرگرمتان سازد كه اصلا به خدا و فرمان او نينديشيد، يا دستورهاى او را دگرگون در نظرتان جلوه دهد. «غَرور» (بر وزن شرور) به هر چيز فريبنده، خواه مال و مقام و شهوات باشد، يا انسان فريبكار و شيطان اطلاق مى شود؛ ولى از آنجا كه فرد واضح آن است غالباً به او تفسير مى شود. [۲] 🔹تعبير به «لاَ يَغُرَّنَّكُمْ بِاللهِ الْغَرُورُ» به اعتقاد بسيارى از مفسّران اشاره به مغرور ساختن انسان از سوى شيطان نسبت به عفو و كرم الهى است. آنچنان او را به عفو خداوند مغرور مى سازد كه آلوده هر گناهى مى شود، و عجب اين كه خيال مى كند اين دليل كمال ايمان و معرفت او است كه خدا را با اين صفات شناخته! اين درست به آن مى ماند كه انسانى را به اميد اين كه مزاج قوى دارد و انواع سم را دفع مى كند و يا ضد سم را در اختيار دارد بفريب اند و مسموم و هلاك سازند. اين نيز يكى از حجاب هاى معرفت است. پی نوشت ها؛ [۱] بايد توجّه داشت كه اين ماده از ريشه «مَلو» (بر وزن سرو) مى باشد نه از ريشه «مَلأ» (با همزه) [۲] «غرور» صيغه مبالغه است. 📕پیام قرآن، مکارم شیرازی، ناصر، دارالکتب الاسلامیه، چ نهم، ج ۱، ص ۴۰۴ منبع: وبسایت آیت الله العظمی مکارم شیرازی (بخش آئین رحمت) @tabyinchannel
هدایت شده از تبیین
✨🔹✨🔹✨🔹✨🔹✨ ✨ ⭕️«ابن ابی الحدید» در كتاب شرح نهج البلاغه خود به چه احادیثی در فضیلت امام علی (ع) از منابع اهل سنت اشاره كرده است؟ 🔹 (ع) در بخشی از خطبه ۱۵۴ «نهج البلاغه» به بيان بخشى از فضايل اهل بيت (عليهم السلام) پرداخته، چنين مى فرمايد: «نَحْنُ الشِّعَارُ وَ الْأَصْحَابُ، وَ الْخَزَنَةُ وَ الْأَبْوَابُ، وَ لَا تُؤْتَى الْبُيُوتُ إِلَّا مِنْ أَبْوَابِهَا، فَمَنْ أَتَاهَا مِنْ غَيْرِ أَبْوَابِهَا سُمِّيَ سَارِقاً؛ ما مَحرم اسرار [پيامبر خدا] و ياران راستين او و گنجينه داران و درهاى علوم وى هستيم؛ و به خانه ها تنها بايد از درهاى آن وارد شد، و هر كس كه از غير در وارد شود سارقش مى نامند!». اشاره به اين كه ما از همه به پيامبر (ص) نزديكتريم و علم و دانش آن حضرت به ما رسيده است و هركس مى خواهد به تعليمات آن وجود مقدّس و هدايت هاى او راه يابد بايد از طريق ما وارد شود. اين تعبيرات در واقع برگرفته از روايات خود (ص) درباره (عليهم السلام) عموماً و (ع) خصوصاً مى باشد. 🔹احاديثى مانند كه تمام مسلمين را تا روز قيامت به و (عليهم السلام) ارجاع مى دهد و حديث «اَنَا مَدِينَةُ الْعِلْمِ وَ عَلِىٌّ بَابُهَا فَمَنْ اَرَادَ الْعِلْمَ فَلْيَأْتِ الْبَابَ؛ [۱] من شهر علمم و درِ آن است، هر كس علم مى خواهد بايد از در آن وارد شود». جالب اينكه ابن ابى الحديد هنگامى كه به تفسير اين بخش از خطبه مى پردازد، مى گويد: «آنچه (ع) در اين خطبه به آن اشاره كرده، تنها عشرى از اعشار فضايلى است كه پيامبر اكرم (ص) در روايات بسيار درباره آن حضرت بيان فرموده است». سپس مى افزايد: «منظور من در اينجا رواياتى كه اماميه در زمينه امامت علی (ع) به آن استدلال كرده اند، نيست؛ بلكه منظور رواياتى است كه بزرگان حديث اهل سنت در كتاب هاى خود از (ع) آورده اند و من مختصرى از آن را در اينجا مى آورم». و به دنبال آن بيست و چهار روايت ناب در فضايل آن حضرت نقل مى كند. 🔹مناسب است در اينجا به بعضی از این روایات بسيار پرمحتوا اشاره کنیم. (ص) به (ع) فرمود: «يَا عَلِيُّ إِنَّ اللهَ قَدْ زَيَّنَكَ بِزِينَةٍ لَمْ يُزَيِّنِ الْعِبَادَ بِزِينَةٍ أَحَبَّ إِلَيْهِ مِنْهَا هِيَ زِينَةُ الْأَبْرَارِ عِنْدَ اللهِ تَعَالَى: الزُّهْدُ فِي الدُّنْيَا جَعَلَكَ لَا تَرْزَأُ مِنَ الدُّنْيَا شَيْئاً وَ لَا تَرْزَأُ الدُّنْيَا مِنْكَ شَيْئاً وَ وَهَبَ لَكَ حُبَّ الْمَسَاكِينِ فَجَعَلَكَ تَرْضَى بِهِمْ أَتْبَاعاً وَ يَرْضَوْنَ بِكَ إِمَاماً؛ [۲] اى ! خداوند تو را به زينتى آراسته است كه بندگانش را به زينتى بهتر از آن نياراسته است و آن، زينت نيكان در نزد خداست كه همان زهد در دنياست. خداوند تو را چنان قرار داده كه چيزى از دنيا گردآورى نمى كنى و دنيا نيز چيزى از تو بر نمى گيرد و نمى كاهد. خداوند به تو محبّت مستمندان را بخشيده و تو را آنگونه قرار داده كه از چنين پيروانى خشنود شوى؛ آنها نيز به پيشوايى همچون تو خشنود باشند». 🔹در روایت دیگری (ص) فرمود:  «خداوند با من درباره (ع) عهدى فرمود [و اشاره به مقامات و فضايل علی كرد] عرض كردم: پروردگارا، آن را براى من بيان فرما؛ فرمود: بشنو! ، و پيشواى دوستان من و نور كسانى است كه اطاعتم كنند، و او كلمه اى است كه پرهيزكاران را به آن ملزم ساختم، كسى كه او را دوست دارد، مرا دوست داشته و كسى كه از وى اطاعت كند، مرا اطاعت نموده است. او را به اين فضايل بشارت ده». [۳] در حدیثی دیگر (ص) فرمود: «هر آن کس که دوست دارد همچون من زندگى كند، و همچون من از دنيا برود، و ساكن بهشت جاويدانى شود كه خداوند آن را غرس كرده، پس بايد (ع) را بعد از من دوست دارد و دوست او را نيز دوست داشته باشد و به امامان پس از من اقتدا كند كه آنها از عترت من اند؛ از باقيمانده گِل من سرشته شدند و خداوند فهم و دانش به آنان داده است. واى بر كسانى از امت من كه آنها را تكذيب كنند و نسبت به من قطع رحم كنند! خداوند هرگز آنها را مشمول شفاعت من نكند!» [۴] پی نوشت‌ها؛ [۱] اين حديث مشهورى است كه در كتب معروف اهل سنت مانند المستدرك على الصحيحين، أبو عبدالله حاكم نیشابوری؛ المعجم الكبير، الطبرانی و غير آنها نقل شده است. [۲] ابن ابى الحديد در شرح نهج البلاغه خود اين حديث را از «ابونعيم اصفهانى» در حلية الأولياء و طبقات الأصفياء، نقل كرده است. [۳] متن عربی روايت در منبع موجود است [۴] متن عربی روايت در منبع موجود است 📕پيام امام اميرالمؤمنين (ع)‏، مكارم شيرازى، ناصر، دار الكتب الاسلاميه‏، چ اول‏، ج ۶، ص ۸۹ منبع: وبسایت آیت الله العظمی مکارم شیرازی (بخش آئین رحمت) @tabyinchannel
هدایت شده از تبیین
✨🔹✨🔹✨🔹✨🔹✨ ✨ ⭕️مردم سالاری از ديدگاه امام خمينی (بخش اول) 🔹 به عنوان يكی از بحث انگيز ترين پديده های سياسی جهان معاصر محسوب می‌شود، هر چند اختلاف آرا و ديدگاه در خصوص اين پديده، منجر به بروز اختلافات و مجادلات علمی فراوان (خصوصاً در زادگاه آن) شده، ارايه‌ی يك تعريف جامع و معين از اين مفهوم را، به امری شبيه به محال بدل كرده است؛ اما امروز همانند ساير جوامع در حال گذار و واقع در برزخ سنت و مدرنيته، بركنار از بحث‌ها و فعاليتهای علمی پيرامون دموكراسی نبوده، و خصوصاً به دنبال وقوع سال ۱۳۵۷ و ايجاد فضای مساعد انديشه ورزی، شاهد چنين تلاشهايی بوده است. 🔹از سوی ديگر و را ميتوان حاصل انديشه های (ره) دانست و هم از اين رو، رجوع به آن انديشه ها (به عنوان يكی از منابع انديشه سياسی اسلام) می‌تواند پاسخگوی بسياری از مسائل و معضلاتی باشد كه جامعه ما در حوزه‌ی انديشه سياسی با آن مواجه شده است. با توجه به مقدمات فوق، نوشتار حاضر بر آن است تا به بررسی ديدگاه های حضرت امام در خصوص بپردازد. طبيعی است كه گام نخست در اين راه، گردآوری سخنان ايشان است كه درباره‌ی مردم‌سالاری بيان شده است و به دنبال آن، پردازش و طبقه بندی ديدگاه ها و طرح استنتاجات مفهومی از مجموعه اطلاعات پردازش شده، كامل كننده اين مقاله خواهد بود. 💠مردم سالاری مطلوب از ديدگاه امام خمينی (ره) 🔹نخستين نكته ای كه در بررسی ديدگاه حضرت امام در خصوص جلب توجه می‌كند، آن است كه ايشان در مقطع زمانی خاص نسبت به اين مقوله اظهار نظر كرده اند. عمده ديدگاه های ايشان درباره‌ی و در سال های ۱۳۵۶ تا ۱۳۵۸ ابراز شده است. بديهی است كه ايجاد هرگونه رابطه معنی دار ميان مقطع زمانی فوق و ابراز ديدگاه های حضرت امام درباره دموكراسی و مردم سالاری نيازمند اطلاعات و پژوهش های گسترده ای است كه در اين پژوهش به واسطه‌ی عدم تناسب موضوعی به آن پرداخته نخواهد شد. 🔹مفهوم‌ دموكراسی و مردم‌ سالاری در بيانات امام خمینی (ره) به دو شكل به كار گرفته شده است: نخست، و مثبت و ديگر، و به تعبير امام، غيرحقيقی‌ و جعلی كه در مغرب زمين بنا نهاده شده و طبق نظر ايشان اساساً دموكراسی نيست. در اين ميان، نكته آن است كه امام خمینی (ره) طرح خود از دموكراسی مطلوب را بر تعريف و قرائت ويژه ای از مفهوم دموكراسی بنا گذشته اند. حضرت امام برای دموكراسی مطلوب خود ويژگی ها و مشخصاتی بيان كرده اند كه طرح آن می‌تواند به شكل گرفتن تصوير نسبتاً واضحی از دموكراسی و مردم سالاری مطلوب ايشان بینجامد. ... نویسنده: محمدصادق‌ کوشکی (تأملاتی در انديشه سياسی امام خمينی ره) ص۷۱ منبع: وبسایت‌ مرکز مطالعات و پاسخگویی‌ به‌ شبهات حوزه علمیه @tabyinchannel
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♥️روح اله عین الله اسدالله ولی الله حیدر😍 🌺میلاد پر نور حضرت مولی الموحدین مظهر العجائب اسدالله الغالب امیرالمؤمنین حضرت علی علیه‌السلام مبارک باد🌸 🦋کانال الله اکبر @allahoak_bar
. 🔴وزیر راه و شهرسازی: امروز با حضور رئیس جمهور ۱۰ هزار مهر به مردم تحویل داده می‌شود. ۶۸۳۸ واحد از این خانه‌ها در شهر پرند است. 🦋کانال الله اکبر @allahoak_bar
🔴دکتر رئیسی وارد شهر پرند استان تهران شد تحویل ۶۸۳۸ مهر به مردم 🔹رئیس‌جمهور برای افتتاح و تحویل ۶۸۳۸ واحد مسکونی به متقاضیان به شهر پرند شهرستان رباط کریم در جنوب غربی استان تهران وارد شد. 🦋کانال الله اکبر @allahoak_bar
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴حضور دکتر رئیسی در خانه یکی از مردم در شهر جدید پرند و تحویل کلید خانه 🔻رئیس جمهور: ان شالله این 10 هزار واحدی که امروز در و تحویل داده می شود مقدمه ای باشد برای تحویل بقیه خانه ها به مردم 🦋کانال الله اکبر @allahoak_bar
1_2831684803.mp3
2.27M
🔴 که این چنـد وقـت آقـای رئیسـی از آقـازاده هـا درآورده ✅1200 واحد بیت المال رو از یک خانم پس گرفتن ✅2500 معدن بیت المال رو از حلق اینها کشیدن بیرون ✅بالای 3000 حساب بانکی بسته شد، که با این پولها قیمت ارز و سکه رو بالا و پایین می کردند ✅برای اولین بار بانکهای خصوصی در ایران ضرر ده شدند تخریب آقای رئیسی یک خیانت بزرگ است⛔ 🦋کانال الله اکبر @allahoak_bar
هدایت شده از تبیین
⭕️امان علی علیه السلام امام و پیشوای همه در تمام مسائل است 🔹از خلیل‌ بن‌ احمد [۱] که نزد شیعه و سنی مقبول است ـ و از مخلصین شیعیان امیرالمؤمنین علیه‌ السلام است، و بنده یقین دارم که شیعه است، رضوان الله تعالی علیه ـ سؤال شد: «مَا الدلیلُ عَلی أن عَلِیاً ـ علیه‌السلام ـ إِمامُ الْکل فِی الْکل؟؛ دلیل بر اینکه - علیه السلام - پیشوای همگان در تمام مسائل است، چیست؟»؛ ایشان پاسخ دادند: «إِفْتِقارُ الْکل، إِلَیهِ فِی الْکل وَ اسْتِغْناؤُهُ عَنِ الْکل فِی الْکل، دَلیلٌ عَلی أَنَهُ اِمامُ الْکل فِی الْکل؛ احتیاج همه [صحابه] به او در تمام مسائل، و بی‌نیازی او از همگان در همه مسائل، دلیل بر این است که او امام و پیشوای همه در تمام مسائل است». [۲] پی نوشت‌ها؛ [۱] ابو عبدالرحمان خلیل‌ بن‌ احمد فراهیدی، قرن دوم، از پیشوایان لغت و نحو، و صاحب کتاب «العین». [۱] با اندکی تفاوت: مقدمه کتاب ترتیب العین، ص۲۸ 📕در محضر بهجت، ج۱، ص ۱۱۶ منبع: وبسایت مرکز تنظیم و نشر آثار آیت‌ الله العظمی بهجت (ره) @tabyinchannel
💎حفظ چادر هست...👆 🦋کانال الله اکبر @allahoak_bar
🔴چند جلد کتاب در نیم صفحه متن فوق گزیده ای از بخش های مختلف کتاب خاطرات اسدالله علم است که در آن عَلم به فساد حکومت پهلوی، لاشخوری، پلید، پدرسوخته، مسخره و ریاکار می نامد ✍فقط اونجاش که میگه: تمام کارها مسخره اندر مسخره اندر مسخره است😏😂😑🤣 🦋کانال الله اکبر @allahoak_bar
هدایت شده از تبیین
✨🔹✨🔹✨🔹✨🔹✨ ✨ ⭕️مردم سالاری از ديدگاه امام خمينی (بخش دوم) 🔸 و در بيانات امام خمینی (ره) به دو شكل به كار گرفته شده است: نخست، و مثبت و ديگر، و به تعبير امام، غيرحقيقی‌ و جعلی كه در مغرب زمين بنا نهاده شده و طبق نظر ايشان اساساً دموكراسی نيست. در اين ميان، نكته آن است كه امام خمینی (ره) طرح خود از دموكراسی مطلوب را بر تعريف و قرائت ويژه ای از مفهوم دموكراسی بنا گذشته اند. حضرت امام برای دموكراسی مطلوب خود ويژگی ها و مشخصاتی بيان كرده اند كه طرح آن می‌تواند به شكل گرفتن تصوير نسبتاً واضحی از دموكراسی و مردم سالاری مطلوب ايشان بینجامد. 💠ويژگی‌ها و شاخصه‌های دموكراسی و مردم سالاری مطلوب امام خمینی (۱) 1⃣«نافی استبداد و ديكتاتوری»؛ ايشان در اين باره ميفرمايد: «اصول دموكراسی، در تضاد با رژيم شاه قرار دارد»؛ [صحیفه‌ نور، ج۲، ص۵۰] و يا «دست از مبارزه بر نمی‌داريم، تا حكومت‌ دموكراسی به معنای واقعی آن، جايگزين ديكتاتور ها شود»؛ [همان، ص۲۶۹] و يا «با قيام ملت، شاه خواهد رفت و حكومت دموكراسی برقرار خواهد شد». [همان] 🔹در جمع بندی سخنان فوق، يك نكته آشكار می‌شود و آن تضاد مردم‌سالاری با نظام‌ سياسی‌ مستبد است. استبداد و ديكتاتوری از جمله صفات محوری حكومت پهلوی است و بر همين اساس، امام خمینی (ره) تحقق مردم سالاری در ايران را منوط به زوال نظام شاهنشاهی دانسته اند. اين ادعا هنگامی به واقعيت نزديكتر ميشود كه بدانيم حضرت امام، تحقق دموكراسی را در زمان حكومت پهلوی امری محال توصيف كرده اند. [همان] 2⃣«تأمين و حفظ آزادی»؛ ديگر مشخصه دموكراسی مطلوب امام خمینی (ره)، تأمين و حفاظت از آن در مقابل موانع تحقق آزادی است. ايشان با اشاره به اين مطلب كه «هيچكس مثل اسلام، آزادی طلب نيست»، [همان، ج۵، ص۲۵۸]  مشخصاً به دو نوع از موجود در دموكراسی مطلوب خود اشاره كرده اند. نخستين آزادی مد نظر ايشان را می‌توان، آزادی‌ در مشاركت‌ سياسی دانست. حضرت امام آزادی‌ مردم در انتخابات را از جمله مبانی دموكراسی و مردم سالاری دانسته اند، [همان، ج۲، ص۲۲۲] و به عنوان نمونه از آزادی مردم در گزينش نمايندگان مجلس ياد كرده اند. 🔹 و عقيده، دومين نوع آزادی است كه امام خمینی (ره)، دموكراسی مطلوب خويش را بانی و حافظ آن معرفی كرده اند: «در اسلام، دموكراسی مندرج است و مردم در بيان عقايد آزادند». [همان، ج۸، ص۲۳۴] و نكته قابل توجه آن است كه حضرت امام، محدوده‌ی آزادی مورد نظرشان را انحراف انسانها از مسير صحيح و همكاری با دشمنان نظام می‌دانند؛ [همان، ج۴، ص۲۳۴] به اين معنی كه در دموكراسی مطلوب ايشان، آزادی بيان و عقيده تا آنجا به رسميت شناخته شده و حفاظت ميشود، كه منجر به انحراف اذهان و سوء استفاده دشمنان نظام نشود. ... نویسنده: محمدصادق‌ کوشکی (تأملاتی در انديشه سياسی امام خمينی ره) ص۷۱ منبع: وبسایت‌ مرکز مطالعات و پاسخگویی‌ به‌ شبهات حوزه علمیه @tabyinchannel
🔴👆کذبیات مهناز افشار. 🔻مهناز افشار در گفتگو با شبکه ی صدای آمریکا گفته کدوم عالم دینی و کدوم آخوند در جنگ ایران و عراق کشته و مجروح شده؟ 🔻در جواب باید بگیم بیشترین تعداد شهید در بین اقشار مختلف جامعه رو روحانیت داره، ما در جنگ تحمیلی ۳۶۴۱ شهید روحانی داشتیم حالا جانباز و اسیر بماند،جالبه بدونید در دهه شصت تعداد روحانیون کشور کمتر از ۵۰هزار نفر بوده،حالا حساب کنید ازاین ۵۰هزار نفر ۳۶۴۱نفرشون شهید شده! و باز هم جالبه بدونید ۲۲نفر از روحانیون شهید در زمان دفاع مقدس در سطح فرمانده لشکر بودن. 🦋کانال الله اکبر @allahoak_bar
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♥️هرچی میبینم سیر نمیشم فقط اون چادر زرده که یهو بر میگرده میپره بالا پایین 😍♥️ 😍‏دیدین امروز دختر بچه ها چجوری بعد از ورود رهبر انقلاب امام خامنه ای دست و جیغ میزدن؟ این حال درونی همه کسانی هست که به اون حسینیه دعوت شدن ولی خب سن و سال مانع میشه از جمله خودم ...😅❤️ ✍عطیه 🦋کانال الله اکبر @allahoak_bar
🔴اصلا شاعر میگه هر کس که تو را دوست ندارد به جهنم!👆😍♥️ 🦋کانال الله اکبر @allahoak_bar
سلام علیکم ان شاءالله کانال ایجاد شده برای احیاء فرهنگ عفاف و حجاب و جهت جلوگیری از ناهنجاری های جامعه به خصوص کشف حجاب های رخ داده در سطح شهرستان نجف آباد که موجب نگرانی مومنین و متدینین شده است از تاریخ۱۴۰۱/۱۰/۳ فعالیت خود را جهت رفع این آفت بزرگ جامعه، با روش های قانونی و شیوه های اقناع اندیشه نسبت به حسن وجود عفاف و حجاب در بین مردم شریف شهرمان فعالیت خود را آغاز می کند. لینک کانال را به دوستان و مومنین معرفی کنید تا با هم به این بی حجابی ها و بی قانونی ها پایان دهیم.👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇 https://eitaa.com/joinchat/2540437778C479e7e3544 لطف کنید به آیدی حقیر تمام گزارشات خود را جهت رفع ناهنجاری های شهرمان نجف آباد ارسال نمایید. @Atayekhoda نکات قابل توجه این کانال زیر نظر مراجع قضایی مشغول به فعالیت می باشد لذا لازم است جهت پیگیری و رفع مسائل حاد و خاص موارد زیر در رصد ها حتماً رعایت شود: آدرس دقیق مغازه/عکس از کشف حجاب ها / ان شاءالله با اتحاد مردمی و پیگیری های خود، فضای جامعه را برای ایجاد آرامش فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی بهتر می کنیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🕌 ✅بازنشر به مناسبت ایام اعتکاف 💠اگر جوانی خودساخته بود می تواند جامعه را هم بسازد . 🔺یکی از اقدامات در زمان تولیت ایشان در راه اندازی اعتکاف دانش آموزان ی سراسر کشور در مسجد گوهر شاد بود، که دارای برکات زیادی برای کشور شد. 🦋کانال الله اکبر @allahoak_bar
هدایت شده از اسرار روانشناسی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
☝مرزبان ها درحال مرزبانی 👈 وظیفه ی ما چیست ؟؟؟؟ یه عده آدم با غیرت اینطوری از مرزهای کشور دفاع می کنند و ایستادگی می کنند و عده ای هم تو شهر تا بهشون می گیم برای حفظ امنیت اجتماعی و حفظ عفاف و حجاب تذکر لسانی بده می گه بهمون بر می گردند، می گند به تو چه.....!!!!! سرمای چند درجه زیر صفر برای حفظ امنیت مرزها کجا و یه به تو چه شنیدن، برای حفظ امنیت اجتماعی کجا. لطفاً یکمی روی این کلیپ فکر کنید. https://eitaa.com/joinchat/2540437778C479e7e3544