eitaa logo
※ صافات ※
110 دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.4هزار ویدیو
44 فایل
✅ #امام‌شهید (رحمةالله‌علیه): •علاج پروپاگاندا تبیین است• #جهادتبیین یک واجب فوری و قطعی است. #اتحادمقدس #لبیک‌یاخامنه‌ای‌لبیک‌یاحسین‌است #Minab168🎒 . 🇮🇷 We stand with Palestine 🇵🇸 . ارسال نظرات: @Sarbaznz
مشاهده در ایتا
دانلود
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران: مخالفان مذاکره و کسانی که آن را مبارزه می‌دانند، بدانند دشمن می‌خواهد ما را با مسائل داخلی مشغول کند@shebrahimiii | رِسانو
هدایت شده از بصیرت
11M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💢 نماینده ولی فقیه در سپاه: عامل اقتدار ما ولایت است و مردم ☑️ با بصیرت تحلیل کنید 🇮🇷| basirat.ir 🇮🇷| @basirat_fa
12.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎬 اخیرأ این کلیپ و صوت‌هایی شبیه به این، از افراد برجسته یا ناشناس، در حال انتشار گسترده‌ هست؛ 📌 در ادامه، نکاتی درباره این دست محتوای در حال نشر بخوانید 👇 ➥ @saafat 🎒
. ↩ نکات کلیپ بالا: کاملا ناخواسته، کم صبری و عجله‌شون در مقابل هر نوع توضیح و تبیین مسئولان رو به نمایش گذاشتن! این پا و اون پا می‌کنن تا حرف تموم بشه، یا نشه، و جواب‌های آماده و همیشگی رو تکرار کنن. فارغ از این‌که آیا این حرف‌ها حق هستن یا نه؟ فارغ از این‌که این مسئول چه کسی هست؟ چه سابقه‌ای داره؟ چه شأن اطلاعاتی و علمی داره؟ چقدر التزام عملی به ولایت داره؟ چون همه این‌ها در نگاه به مواضع یک فرد مهم هستن. ولی این دوستان دقت نمی‌کنن، تنها ملاکشون فقط اینه که آیا این فرد اون چه در ذهن و نگاه من هست رو قبول داره یا نه؟ با دولتی‌ها و مسئولان موافقه یا نه؟ و بعد رگبار حرف‌های بهم پیوسته و تکراری شروع میشه، در میانه‌ی مسیر اوج می‌گیره و در پایان، به ناسزا و هتاکی ختم میشه! ↩ اگر دیدیم در انتخابات دولت ۱۴ به اغلب علمای برجسته ازجمله استاد نظافت، استاد رفیعی و... هتاکی شد، فقط بخاطر حمایت از کاندیدای مقابل، دقیقا به دلیل وجود همین روحیه‌ هست، که نه پرده‌ی حرمتی این‌جا برقرار می‌مونه، نه استدلالی شنیده میشه، نه حق ملاحضه میشه، و نه اساسا فصل‌الخطابی وجود داره! ⚠️ تصور بفرمائید و وجود نداشت، به جای اون‌ها یک وجود داشت، این دوستان با این روحیه، تردید می‌کردن در کوبیدن اون چماق بر سر طرف مخالفشون؟ ⚠️این شب‌ها، با افزایش پرچم‌های 🚩 که صراحتا در این کلیپ‌ها و صوت‌ها و کانال‌ها، به مخاطبانشون گفتن باید به جای پرچم ایران! به دست گرفته بشه! و با افزایش تعداد بالای پلاکارهای تفرقه‌افکن و وحدت‌شکن، و افزایش محسوس بگونگوهای سیاسی در میادین، دقت کردید به افزایش حجم نظام در میادین و کوچه و خیابان‌ها؟ اون‌هم نه مأمورانی که فقط به حالت آماده‌باش هستن؛ مأمورانی که بطور محسوس افزایش چندین برابری داشتن، با اسلحه آماده به شلیک! و گویا شرایط آنقدر حساس هست که زمان برای ملاحظه‌ی نگاه نگران مردم ندارن، و براشون مقدم هست بر ملاحظه‌ی نگران نشدن‌شون! ↩ این‌ها یعنی چه؟ • موتور برخی سوپرانقلابی‌های عزیز! خیلی گرم شده و آماده گاز دادن هستن و زدن به دل مخالف، با سوخت ! که این روزها بشدت درحال هست! • وزارت اطلاعات بازهم بدون این‌که وقت داشته باشه به نگران نشدن مردم اولویت بده، اطلاعیه سراسری میده برای هوشیاری و گزارش موارد مشکوک و.... . 📌 خاطرتون هست قبل از دی ماه ۱۴۰۴ تلاش ما این بود به این سوپرانقلابی‌های عزیز بگیم الان وقت و نیست؟ و هست برای سوءاستفاده؟ 📌 خاطرتون هست گوش شنوایی نبود! و دو کلید واژه و تبدیل شده بود به چماقی بر سر مسئولان و سران قوا، و محملی برای دعوت مردم برای تجمعات اعتراضی نسبت به دولت بی‌کفایت؟! 📌 خاطرتون هست به یک روز نکشید، اعتراضاتی که باهاش مخالف بودیم مصادره شد و تبدیل شد به و بعد عزیزانمون؟! جوری که خود معترضان هم شوکه شدن، گویا هیچ‌وقت هیچ‌کسی به اون‌ها نگفته بود دشمن در کمینه!! 📌 خاطرتون هست بعد از اون واقعه، خون‌های ریخته شده توسط همین سوپرانقلابی‌ها به سرکردگی علیزاده لندن‌نشین، به گردن رهبری شهیدمون گذاشته شد؟ و همه دوستان سوپرانقلابی‌ در مقابل توهین‌های شدید‌الحن این فرد نسبت به ، اختیار کردن و حتی با او هم‌داستان شدن؟! 📌 خاطرتون هست امام شهید توطئه‌ خارجی و کودتای آمریکا در این حادثه رو تشریح کردن، اما این دوستان نوک پیکان اتهام رو بردن سمت دولت و سایر قوا، اون‌ها رو عامل و مقصر در موارد زیر معرفی کردن: ۱. اعتراضات و تجمعات خیابانی مردم! ۲. سوءاستفاده از اعتراضات! ۳. خون‌های ریخته شده! ۴. کودتا علیه نظام و رهبری! و حالا بعد از شهادت امام ما، دوباره در تلاش هستن همه مسئولان و سران قوا رو غرب‌گرا، منافق و مسئول خون به ناحق ریخته امام شهید معرفی کنن، و مردم رو دوباره با این هیجان، عصبانی کنن و به میدان بکشن، میدان که نه، به ! 📌 این روزها در سخنان تند این افراد می‌شنویم که برخلاف توصیه‌های مکرر ، مدام به مخاطبانشون میگن: (برید در کوچه‌های خلوت، تو میادین شلوغ نمونید، نیروی انتظامی مکلف هست به حفظ امنیت شما...!!) شنیدید؟! واقعا این‌ها یعنی چه؟ . ↩ واقعا کمی تأمل و عبرت گرفتن از تاریخ چند ماه گذشته، و جلوگیری از ، و به ، که خودشون هستن؛ که اگر مطالبه امام شهید حق مردم هست، قبل از ملت ما، و سایر امت اسلام، ایشون هست که باید بزودی گرفته بشه و قطعا میشه. ⚠️ نادیده گرفتن ولایت تا کجا؟ @saafat 🎒
هدایت شده از استاد عابدینی
استاد عابدینیپرسش و پاسخ موکب ربیون 14050303.mp3
زمان: حجم: 34.1M
🇮🇷 مذاکره از نگاه قرآن 🎙 استاد محمدرضا عابدینی 1:45 اصل قرآن بر عدم جنگ 6:33 جنگ از سوی مستکبران 9:03 پیمان با پیمان‌شکنان 14:44 در ضعف صلح نخواهید 17:43 مقابله در جنگ شناختی 28:20 کارهای مؤمنانه مؤثر است 32:31 انفاق راه مقابله با نفاق 55:25 چگونه از دولت مطمئن شویم 📍موکب ربیون 📆 3 خرداد 1405 @Abedini
هدایت شده از عمارآنلاین
⚠️🚨همین الان تمام کانال هایی که عضو آن هستید را کنید و ببینید نسبت هر و با این فرمان رهبری چیست⁉️ 😕⛔️یعنی اگر یک نفر پیدا بشه بین این همه هجمه داخلی و خارجی از و دفاع کند اما یک اگر تمام تلاشش را بکنه تا تمام دولت و نظام و شورای عالی امنیت ملی را و نشون بده میشه ... ‌ ⭕️🟡‌اگر دفاع از و و قوه و تصمیم نظامی‌های ما هست بله ما ماله‌کش نظامیم🖐 🙃همانطور که در دوران رئیسی و دفاع از دولت ایشان را برخی اصلاح طلبان افراطی ما رو ماله‌کش رئیسی نامیدند. الان هم یکسری با پوسته انقلابیگری حمله می کنند هر دو شبیه همید و نمیتونید خودتون رو بعنوان نسخه اورجینال معرفی کنید ☝️مجددا جمله رهبر انقلاب را بخوانید @ammaronlin
پیام حضرت آیت‌الله سیّدمجتبیٰ خامنه‌ای رهبر معظّم انقلاب اسلامی به مناسبت سالروز افتتاح اولین دوره مجلس شورای اسلامی و آغاز سومین سال فعالیت مجلس دوازدهم.pdf
حجم: 135K
📖 متن کامل پیام حضرت آیت‌الله سیدمجتبی خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی به‌مناسبت سالروز افتتاح اولین دوره مجلس شورای اسلامی و آغاز سومین سال فعالیت مجلس دوازدهم | ۷ خرداد ۱۴۰۵ 🔗 farsi.khamenei.ir/news-content?id=62984 📲 @rahbar_enghelab_ir
📝 هم‌افزایی با دولت، نوسازی کشور، اعتلای فرهنگ و حل مسائل اقتصادی و معیشتی اولویت‌های نمایندگان مجلس است. 📝 مصوّبات مجلس براساس نیازهای مردم و معطوف به امیدآفرینی و آینده‌سازی کشور باشد. 📝 دستورکار اصلی مجلس تمرکز بر شعار سال و ترسیم نقشه راه حرکت دولت متناسب با دوران پساجنگ است. 📝 نمایندگان مجلس مطالبات عمومی را بر نیازها و منافع جناحی و گروهی و منطقه‌ای ترجیح دهند / اعلام مواضع مقتدرانه در برابر زیاده‌خواهی‌های مستکبران از الزامات ایفای نقش در تراز ملت مبعوث شده است. 📝 از تلاش‌های نمایندگان و رئیس محترم مجلس آقای دکتر قالیباف در راه اعتلای کشور قدردانی میکنم. ⚠️ نخبگان جامعه از اختلافات پوچ سیاسی و برجسته کردن تفاوت‌های اجتماعی پرهیز کنند. ❗️ اختلافات غیرموجّه و حتی موجّه را به تنازع و تفرقه تبدیل نکنید. ✍🏼 گزیده‌ای از پیام حضرت آیت‌الله سیدمجتبی خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی به‌مناسبت سالروز افتتاح اولین دوره مجلس شورای اسلامی و آغاز سومین سال فعالیت مجلس دوازدهم | ۷/خرداد/۱۴۰۵ 📲 @rahbar_enghelab_ir . پی‌نوشت: برخی از نمایندگان مجلس که صاحبان کانال‌های مطرح تفرقه‌افکن و وحدت‌شکن هستند، و طی چند هفته اخیر پرقدرت، مسئولان و سران قوا را غرب‌زده، خائن و آمریکایی معرفی می‌کردند، امروز هفتم خرداد ۱۴۰۵ طی تعیین تکلیف رهبر معظم انقلاب، موظف به هم‌افزایی با دولت، صیانت از وحدت و پرهیز از اختلافات پوچ سیاسی، و ترجیح مطالبات عمومی بر منافع حزبی و گروهی خود هستند. 📌 از امروز ملت_مبعوث_شده ایران میزان ایشان را محک خواهند زد. ➥ @saafat 🎒
1_27383544698.pdf
حجم: 274.2K
🔲 برادر نبویان ! برجام مُرد؛ شما هنوز دنبال تعهد گرفتن از آمریکای بد عهد هستید! اتّکا به تعهد دشمن، یادآور شناختِ رمانتیکِ اصحابِ برجام از غربِ سیاسی خصوصا آمریکای جنایتکار است! ضمانتِ یادداشتِ تفاهمِ احتمالیِ اسلام آباد، زورِ قانونیِ ما و ژئوپلتیکِ خدادادی ماست! ▪️برجام‌زدگی‌های تحلیلی در یک جریان سیاسیِ کشور هم، بی‌توجهی یا بی‌اعتنایی به منابع نوپدید قدرتِ ملّیِ ایرانیان است! برجام‌اندیشی و برجام‌زدگیِ تحلیلی یا برجام‌ترسی، هر دو در اندازه‌ی بعثت ایرانیان و خون‌بهای نفس زکیه‌ی خامنه‌ایِ نیست! ✅ نقدِ دکتر مجتبی زارعی، عضو کمیسیون امنیت ملّی و سیاست خارجی بر نامه‌ی سرگشاده‌ی حجةالاسلام دکتر نبویان (نایب رییس کمیسیون) به دکتر قالیباف و سردار ذوالقدر پیرامون یادداشت تفاهم احتمالی ایرانِ عزیز و آمریکای جنایتکار ✔️ متن کامل نقد را در فایل بالا مشاهده فرمایید
آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان اردبیل و نماینده مردم اردبیل در مجلس خبرگان رهبری: ممکن است یک عده تندرو بگویند رهبری تحت فشار است.در حالیکه این اهانت به شأن رهبری است. ╭┅───────┅╮ @porseshgar📻🌿📮°  ╰┅───────┅╯
حرکت چراغ خاموش کشتی آمریکا / حمله قایق های تندرو ایران به کشتی تجاری آمریکایی / حمله آمریکا به اهدافی در ساحل / حمله ی قایق های تندرو ایران به سمت کشتی جنگی آمریکا / انهدام حداقل یک هواگرد آمریکایی / حرکت حداقل 6 شناور ایرانی به سوی آب های امارات... مهم در ادامه گزارش غیر رسمی که دقایقی قبل توسط برخی دوستان مطلع در خصوص اتفاقات ساعات اخیر به دست بنده رسید تقدیم شما میگردد. کلیت ماجرا قطعی است اما در جزئیات ممکن است چیزهایی تایید و رد شود که در بیانیه رسمی در ساعات بعد می آید. علت تاخیر در گزارش ابتدایی هم این بوده که درگیری اگرچه متوقف شده اما اقدامات تامینی ایران در فرا ساحل ادامه داشته و تا لحظه تنظیم این خبر ادامه دارد.... خلاصه ماجرا: در ساعات قبل و پس از حماقت دشمن آمریکایی سطح تنش در خلیج فارس به‌ ویژه در مسیر منتهی به تنگه هرمز به مرحله درگیری محدود و نقطه‌ ای تغییر کرده است. ماجرا از آنجا شروع شد که یک نفتکش آمریکایی با خاموش‌ سازی عمدی سامانه‌ های راداری تلاش کرد به ‌صورت پنهانی از منطقه عبور کند. پس از این اتفاق قایق‌ های تندرو سپاه پاسداران با اجرای مانورهای تهاجمی و شلیک هشدارهای متعدد (در حداقل سه نوبت) مانع عبور کشتی مورد نظر شده و در مرحله بعدی تیراندازی هدفمند به سمت کشتی مورد نظر صورت گرفته که منجر به توقف ابتدایی و سپس عقب‌نشینی آن گردیده است. از سوی دیگر آمریکا هواگرد هایی را برای تسلط بر حریم هوایی در منطقه ی حضور شناور ها و کشتی تجاری خود اعزام میکند که یکی از آنها برای تغییر وضعیت اقدام به سه شلیک به یک محدوده غیرمسکونی در اطراف بندرعباس کرده که به موجب آن انفجارهای شنیده شد که البته خسارت جانی و مالی در خصوص آن تا این لحظه گزارش نشده است. در پاسخ به این اقدام سامانه‌های پدافندی ایران با هواگرد های آمریکایی در منطقه خلیج فارس درگیر شده و آنها را هدف قرار داده که اصابت حداقل یک مورد قطعی می باشد. همچنین در ادامه درگیری نیروی دریایی متوجه یک شناور نظامی آمریکا (که احتمالا برای عبور دادن کشتی تجاری وارد شده) میشوند که با تهاجم نیروی ایرانی رو به رو گردیده که بر اساس روایت منابع مطلع شلیک های متعدد به ناو یا شناور آمریکایی رخ داده و حداقل یک اصابت قطعی می باشد. مسئله ی مهم تر اما مربوط به یک اقدام مهم از سوی قایق های تندرو سپاه پاسداران بوده است. پس از این تبادل‌ ها تعدادی از قایق‌ های تندرو سپاه مسیر خود را از سواحل ایران به سمت سواحل جنوبی خلیج فارس در محدوده منتهی به مسیر آب‌ های امارات تغییر داده‌ اند که علت این ماجرا هنوز مشخص نیست. البته گزارش هایی از چند نوبت شلیک هشدار و همچنین اقداماتی احتمالا برای ایجاد فاصله و دور نگه ‌داشتن شناورها یا هواگردهایی گزارش شده است. که به نظر میرسد با هدف ایجاد حریم بازدارنده و مدیریت فاصله محل تنش صورت گرفته است. در درگیری رخ داده برتری قطعی تاکتیکی با نیروهای مسلح ایران بوده و همچنین اقداماتی فرا ساحلی با فرض بر افزایش حضور پهپاد های شناسایی و عملیاتی دشمن اجرا گردیده که تا لحظه ی تنظیم این گزارش در جریان است. عملیات امشب ایران یادآوری کرد که هرگونه شناور متجاوز با سامانه شناسایی غیرفعال، هدف مشروع آتش بدون اخطار است و طرف امریکایی قادر به محافظت از هیچ شناوری تحت هیچ عوان نخواهد بود.... پ ن : در حالی که ایران در 24 ساعت گذشته اجازه عبور به 25 کشتی را داده آمریکا کوشیده که خود یک کشتی را عبور دهد. علت هم این است که طرف آمریکایی میخواهد نظم کنونی خلیج فارس را قبول نکرده و از آن سرپیچی کند. امشب روشن شد که اولا تنگه باز است و همه از مسیر ایران حق عبور دارند. دوما چنانچه آمریکا به هر شکل قصد عبور داشته باشد ، هدف قطعی ایران خواهد بود. @mrtahlilgar1