eitaa logo
※ صافات ※
110 دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.4هزار ویدیو
44 فایل
✅ #امام‌شهید (رحمةالله‌علیه): •علاج پروپاگاندا تبیین است• #جهادتبیین یک واجب فوری و قطعی است. #اتحادمقدس #لبیک‌یاخامنه‌ای‌لبیک‌یاحسین‌است #Minab168🎒 . 🇮🇷 We stand with Palestine 🇵🇸 . ارسال نظرات: @Sarbaznz
مشاهده در ایتا
دانلود
برخی عزیزان در مورد اظهارات جناب نبویان در برنامه‌ی زنده‌ی شبکه‌ی خبر می‌پرسند و... پیشنهاد می‌کنم این تحلیل‌های حجةالاسلام روحانیِ علی‌آبادی رو ببینیم و تأمل کنیم
🔺فتنه همین است؛ شاخ و دُم که ندارد! 🔹یادتان هست آن روز که شورای نگهبان را میکوبیدند، و ما میگفتیم این کار غلط است؟ 🔹آن روز که وزارت اطلاعات را زیر سوال بردند و به بهانه انتقاد، بی جهت دست به تخریب اطلاعات سپاه زدند؟ 🔹آن روز را که خبرگزاری های رسمی کشور، هر یک را به کسی نسبت دادند، و با قرار دادن آنها در دو قطبی های سیاسی اعتبار آنها و رسمیت شان را منهدم کردند؟ 🔹یادتان می آید که حتی از رسانه های بیت رهبری هم نگذشتند، و سایت دفتر امام شهید را سایت مهدی فضائلی نامیدند؟ 🔹آن روز که فرماندهان شهید ما را بیانیه خوان و دیپلمات و ترسو نامیدند که یادتان نرفته؟! 🔹یادتان که هست، وقتی میگفتیم تخریب شورای عالی امنیت ملی بی جهت نیست، و یحتمل در راستای اعتبار زدایی از ارکان نظام است؟ 🔸امروز هر آنچه پیش بینی کردیم اتفاق افتاده و مردم انقلابی نسبت به همه اینها تردید دارند، اما ادعاهای فلان بلاگر را چشم بسته قبول میکنند. حرفی را از فرمانده ارشد سپاه، از نماینده ولی فقیه در سپاه، از فرمانده ارتش نمیپذیرند، اما آنچه بلاگر مشکوک لندن نشین میگوید را قبول دارند! 🔸حالا خودِ خودِ فتنه است، و هم اکنون همه ما در میانه آن قرار داریم، غبار همه جا را فرا گرفته و هیچ چیز به وضوح دیده نمیشود؛ خوب را بد، و بد را خوب میبینیم؛ شاخص ها را گم کرده ایم؛ حتی رهبری که پیامی میدهند، هر کسی آن را با تفسیر بلاگر مورد علاقه اش میفهمد! 🔸آهای ملت! دیدید عمار بودن به شعار نمیشود؟ دیدید سوراخ غربال چقدر گشاد است و چه آدم های گُنده ای را از خود عبور میدهد؟ 🔸در روز روشن مسئولان خدوم نظامی و سیاسی کشور که امتداد یاران شهید خود هستند را خائن و کودتاچی معرفی میکنند؛ این شکایت را جز نزد خدا، به کجا میتوان برد؟ جانشان را کف دست گرفته، از یک طرف در حال مبارزه با کید دشمن و از یک سو آماج سنگ های خودی قرار گرفته اند. مگر دنیا چه ارزشی دارد که یک انسان با سالها مجاهدت بخواهد خود را در موقعبتی قرار دهد که هم از خودی بخورد و هم از دشمن؟ نهایتش چه میتواند باشد؟ 🔸همه با هم خائن شدند؟ همه فرماندهان دروغ میگویند؟ سران قوا در پی تحمیل شکست به ملت اند؟ نهادهای امنیتی و حاکمیتی رهبری را منزوی کرده و به او دروغ میگویند؟ تا کجا میخواهید پیش بروید؟ مرزی هم برای این رفتارهایتان آیا هست؟ چند شمخانی و لاریجانی دیگر باید بدهیم تا به هوش آیید؟ 🔸رهبری روزانه با فرماندهان و مسئولان ارشد کشور در ارتباط است، آمار و گزارش میگیرد، دستور صادر میکند، جلسه میگذارد، تبیین میکند و رهبری مینماید، آن وقت شما میگویید رهبری را دور میزنند؟ حتی توضیحات سپاه را هم نمیپذیرید؟ مگر خمینی کبیر نگفت اگر سپاه نبود کشور نبود؟ مگر این سپاه و این ارتش و این سربازان بی نشان و نشان دار پاسدار این مملکت نیستند؟ 🔸آیا برایتان سوال نشده که "مگر میشود همه سران و فرماندهان جان بر کف و معتمدین و منصوبان رهبری شهید و رهبری جدید، و اعضای شعام مسیر را اشتباه رفته باشند، بی اطلاع از امور باشند، دلباخته این مملکت و رهبری الهی آن نباشند؟ 🔸این البته مختص امروز نیست؛ امروز فقط شدت آن بیشتر شده است؛ در واقع این فتنه غبارش غلیظ تر است، و گرنه قبل از شهادت آقا نیز همین حرف ها بود، و آقا همه را رد کردند؛ فرماندهانی که عده ای آنها را بی غیرت خواندند همه شهید شدند؛ بعضی هایشان حتی در کنار آقا به شهادت رسیدند، و این نکته که فرماندهان بطور مستمر با رهبری در ارتباط اند یک واقعیت است؛ ما که نمیگوییم به غربگرایان اعتماد کنید؛ میگوییم هر آنگاه غباری فضای سیاسی کشور را فتنه گون کرد، نگاهتان حداقل به فرماندهان و پاسدارانمان باشد. 🔸یک انقلابی عاقل، یک مومن و مسلمان و شیعه دلسوز ایرانی، باید شاخص ها را بشناسد؛ رهبری که نمیتواند بابت هر بحث ریز و درشتی با شما حرف بزند؛ من نمیدانم برخی چهره ها را چقدر دوست دارید، چقدر قبولشان دارید، ولی بنده اگر بین ادعای برخی سیاسیون و نهاد مقدسی چون سپاه مخیّر شوم، قطعا دومی را انتخاب میکنم. این روزها هم از سر این ملت خواهد گذشت و هیچ دشمنی هم هیچ غلطی نخواهد کرد، اما طوری رفتار کنید که فردا روز اگر به یاد امروز افتادید از اشتباهات خود شرمنده و خجالت زده نشوید! @Ansari_rahim
7.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اینو برسونین هم به نماینده‌هایی که در پست قبلی اشاره کردیم بهش، هم به برخی کانال‌داران ایتا که منتظرن دولت زمین بخوره. اونم توی شرایط جنگی با مدیریت واقعا هنرمندانه‌ش در دو جنگ آخرالزمانی...
بیانیه‌ی اعضای خبرگان رهبری در مورد مذاکرات ایران و آمریکا: بسم الله الرحمن الرحیم مردم بصیر و انقلابی ایران اسلامی با عرض تسلیت ایام عزای سالار شهیدان و اصحاب باوفای آن حضرت و آرزوی سلامت و طول عمر با عزت رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله‌العالی) و پیروزی قاطع رزمندگان فداکار و آرزوی عزت و سربلندی بیشتر برای شما مردم حاضر در صحنه، پیرو پیام راهگشای رهبر حکیم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) و حوادث اخیر نکات ذیل تقدیم می‌شود: 1️⃣ ضمن تشکر از مسئولان به‌ویژه مذاکره‌کنندگان محترم، که بنا بر تعبیر رهبری معظم از سر دلسوزی و حسن نظر به دنبال احقاق حقوق ملت ایران و جبهه مقاومت هستند، انتظار داریم که با ملاحظۀ تجربه‌های مذاکرات خسارت‌بار گذشته کاملاً‌ مراقب ترفندهای دشمن فریبکار و بد سابقه باشند و توجه داشته باشند که رعایت خطوط قرمز رهبری واجب شرعی است و تخطی از آن‌ها به هیچ وجه جایز نیست. 2️⃣ موضوع تعیین متجاوز و معرفی عاملان مهدورالدم جنایت‌های کم‌نظیر جنگ تحمیلی اخیر به‌ویژه رئیس‌جمهور جنایتکار آمریکا و نخست‌وزیر پلید رژیم صهیونیستی و مجازات آن‌ها و انتقام خون امام شهید امت (رضوان‌الله‌تعالی‌علیه) به هیچ وجه مورد اغماض و بی‌توجهی قرار نگیرد و بر هر مکلفی که به آن‌ها دسترسی پیدا کند واجب است که این جنایتکاران را به درک واصل کند. 3️⃣ مطابق تعهد مسئولان محترم به رهبری و مردم، انتظار می‌رود که هرگونه پیمان‌شکنی و نقض بندهای تفاهم‌نامه سریعاً پاسخ داده شود. از این‌رو با توجه به استمرار تجاوزات و جنایات رژیم پلید صهیونیستی در لبنان و عدم عقب‌نشینی از مناطق اشغالی که نقض آشکار بند اول تفاهم‌نامه محسوب می‌شود، بازگشایی تنگه هرمز خلاف تعهدات مسئولان است و خطایی راهبردی شمرده می‌شود و دشمن را در ادامۀ پیمان‌شکنی‌ها و نقض تعهداتش گستاخ‌تر خواهد کرد. 4️⃣ مجدداً یادآور می‌شویم که بنابر رهنمود واجب‌الاتباع رهبری معظم (مدظله‌العالی) حقوق هسته‌ای کشور نباید مورد بحث و مناقشه قرار گیرد و بایستی از دایره گفتگوها خارج شود. 5️⃣ تثبیت مدیریت تنگه هرمز و دریافت غرامت خسارت‌ها و بازگشت اموال بلوکه‌شده و رفع تحریم‌ها و خروج آمریکا از منطقه از مطالبات تخلف‌ناپذیر رهبری و مردم است که لازم است با حفظ عزت و کرامت ملت ایران دنبال شود و هرگونه سهل‌انگاری در این زمینه قطعاً با عکس‌العمل ملت مواجه خواهد شد. 6️⃣ مسئولان بایستی از هر سخنی که موجب گستاخی دشمن و ایجاد توهم ناتوانی کشور و عدم تاب‌آوری ملت باشد اجتناب کنند و اینک که مقاومت جانانۀ رزمندگان جان‌فدای ما، آمریکای مستکبر را به استیصال کشانده نبایستی سخنانی گفته شود که ضعف و ناتوانی کشور از آن استشمام گردد. 7️⃣ همگان به‌ویژه مسئولان محترم می‌دانند که در نظام ولایی، نظر و دیدگاه ولی‌امر فصل‌الخطاب است و پس از اطلاع از نظر قطعی ولی‌فقیه هیچ مسئولی نمی‌تواند و نباید بر خلاف نظر ایشان اقدام نماید. 8️⃣ از آنجا که بر اساس شواهد فراوان، دشمن به دنبال کسب فرصت برای تجدید قوا و خرید زمان برای برخی برنامه‌های خود از جمله انتخابات آینده است و پس از آن احتمال حمله مجدد بسیار خواهد بود بایستی در مهلت مقرر ۳۰ روزه و ۶۰ روزه تکلیف موارد مطروحه در تفاهم‌نامه تعیین شود و از فرسایشی شدن این گفتگوها جداً پرهیز گردد. 9️⃣ از ملت عزیز تقاضا داریم که کماکان حضور آگاهانه و با صلابت خویش را در میدان ادامه دهند و ضمن حفظ اتحاد مقدس و پرهیز از هر اقدام مخل این اتحاد، به سخنان تفرقه‌افکنانۀ برخی ناآگاهان که به دنبال محدودسازی این بعثت الهی هستند، اعتنایی نداشته باشند. حضور مردم تا زمانی که رهبری معظم (مدظله‌العالی) مصلحت بدانند ضروری و تعیین‌کننده است. 🔟 خادمان ملت در مجلس خبرگان نیز به عنوان بخشی از مردم در کنار رهبری عزیز و قاطبۀ ملت، ضمن آرزوی موفقیت برای مسئولان محترم منتظر تحقق شروط و وعده‌ها می‌مانند و عنداللزوم به تکلیف شرعی خود عمل خواهند کرد. و السلام علیکم و رحمة الله و برکاته ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
هدایت شده از شیخ فرهاد فتحی
4.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
این سخنان قالیباف رو باید با طلا نوشت و دیوار هر خانه ای قاب کرد. واقعا دنیای عجیبی است، کسانی که تو کتاب موش و گربه هم اسمشون نیست به افرادی که سالها مجاهدت کردند و همه ی این پیشرفت ها را مدیونشون هستیم ، حمله میکنند. ▫️@sheikh_farhad_fathi
10.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔺توضیحات نماینده ولی فقیه در سپاه درباره دیدار خود با جلیلی/ تعجب کردم دفتر ایشان آن بیانیه را دادند/ خودشان بیایند با مردم صحبت کنند 🔹حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: موضوعاتی را به دکتر جلیلی نسبت داده بودند که از اساس اشتباه بود. 🔹آقای جلیلی در آن جلسه تایید کردند که حضرت آقا با اصل مذاکره مخالف نیستند. @Ansari_rahim
هدایت شده از عقل سرخ | مهدی محمدی
War report55 mohammadi 64405.mp3
زمان: حجم: 9.4M
گزارش به‌روزرسانی وضعیت جنگ - شماره 55 (وضعیت نظامی) مهدی محمدی - 6 تیر 1405 @mohammadi61
واقعیت میدانی در هرمز؛ آن سوی روایت‌های شتاب‌زده ✍🏻 مهدی محمدی آنچه در بیست‌وچهار ساعت گذشته در تنگه هرمز رخ داد، نه یک گشایش ساده، که نمایشی پیچیده از منطق جدید حاکم بر آب‌های خلیج فارس بود؛ منطقی که نشان می‌دهد تهران هرمز را نه به مثابه یک آبراه، که در قامت یک دارایی استراتژیک فهمیده و به کار بسته است. واقعیت این است که آمریکایی‌ها، ذیل تفاهم اسلام‌آباد، توهم «بازگشایی مطلق» هرمز را در سر پروراندند و برای دور زدن مسیر تحت کنترل ایران، تلاش کردند یک کریدور جنوبی در سواحل عمان تعریف کنند. پاسخی که دریافتند، فراتر از محاسباتشان بود. نیروی دریایی ما شناورهای متخلف را برگرداند و به آنانی که بر طبل تهدید کوبیدند، ضربه زد. این کنش قاطع یک پیام روشن داشت: تنگه هرمز اگر هم «باز» باشد، فقط با ترتیبات ایرانی باز خواهد بود و بس. تعلیق شصت‌روزه عوارض، به هیچ‌وجه به معنای دادن مجوز عبور آزادانه از هر مسیری نیست؛ این اقدام تاکتیکی، تضمینی است برای اینکه طرف مقابل بداند گردنه حیاتی اقتصاد جهانی در مشت ماست و هرگونه نقض عهد در لبنان و دارایی‌های بلوکه‌شده، این مشت را بسته‌تر خواهد کرد. برخلاف جوسازی برخی در داخل که با اغراض سیاسی، تصویر عقب‌نشینی را پمپاژ می‌کنند، آمریکایی‌ها به عینه دریافتند که واشنگتن مجبور است با زبان زور تحمیل خواست ایران را بپذیرد. عمانی‌ها نیز صریحاً به اروپایی‌ها اعلام کردند که بازگشت به وضعیت ماقبل جنگ، یک سراب است و مسقط نه توان و نه اراده ایستادگی در برابر تهران را دارد. اینجاست که باید گفت ترامپ اساساً تن به این تفاهم داد تا فشار از بازار انرژی برداشته شود و جمهوری‌خواهان با خیالی آسوده‌تر به انتخابات میانه کنگره بنگرند. ما این نیاز را به خوبی درک کردیم و متقابلاً اهرم هرمز را گروگان گرفتیم تا رفتار دشمن را تصحیح کنیم؛ چه در حوزه نظامی، چه در اقتصاد تحریم. در بُعد نظامی، حملات بامدادی آمریکا به سیریک و قشم را باید خوانشی دقیق کرد. آنها همان نقاطی را بمباران کردند که طی هفته‌های گذشته نیز زده بودند. این تکرار، اعتراف ضمنی به شکست در از کار انداختن زیرساخت‌های نظارتی ماست. آمریکایی‌ها هنوز درگیر این چالشند که نتوانستند حتی یک آسیب معنادار به لایه‌های دیده‌بانی و حفاظتی هرمز وارد کنند. تحرکاتی که صرفاً ضربات تاکتیکی و گذرا هستند و ما راه هضم و مدیریت آن را به خوبی آموخته‌ایم. تسلط ایران بر تنگه مطلق است و پهپادها و موشک‌هایمان هر شناوری را در تیررس دارند. اینجاست که هماهنگی میدان و دیپلماسی، برخلاف تصور آنان که اتاق فکرشان رسانه‌های غربی است، خود را نشان می‌دهد. اگر بنا بر روایت نادرستِ «باز شدن کامل هرمز» بود، چرا باید این درگیری ها رخ می داد؟ بازی پیچیده‌تر از آن است که در هیاهوی حملات جناحی روایت شود. ما ایستاده‌ایم و می‌جنگیم و توافق را با قدرت تحمیل می‌کنیم؛ چه آنها بخواهند از مسیر ما عبور کنند و مقررات را بپذیرند، چه بخواهند با تمسک به عمان رمسیر جدیدی ایجاد کنند. ریل‌گذاری جدید این است: تا زمانی که آتش‌بس در لبنان به طور کامل اجرا نشود، گلوی فشار در هرمز بسته خواهد ماند و ریسک و تسلط نظامی ایران همچون شمشیری داموکلس بر سر بازار جهانی انرژی باقی است. در لایه‌های عمیق‌تر راهبردی، آمریکایی‌ها در یک مخمصه ژئوپولیتیکی گیر افتاده‌اند. با انهدام بیش از بیست پایگاه و خروج تجهیزات بی‌قیمت، واشنگتن در حال عقب‌نشینی اجباری زیرساختی از مجاورت ایران است. فرودگاه بن‌گوریون مملو از هواپیماهای سوخت‌رسانِ از نفس افتاده است و فاصله عملیاتی‌شان معنای مانور را برایشان عوض کرده. آنها فهمیده‌اند که در جنگ‌های بلندمدت حرفی برای گفتن ندارند و هشتاد میلیارد دلار درخواستی ترامپ برای بازسازی زرادخانه‌های خالی‌شده، سندی بر این استیصال است. ما اما در خاک خود مستقریم و درس‌های این دو جنگ را با شتابی شگفت‌انگیز اجرایی می کنیم. اما در این وانفسای نبرد، صدای شیپوری از داخل به گوش می‌رسد که گویی رسالت خود را سوراخ کردن کشتی در دل طوفان تعریف کرده است. حرف از کودتا زدن در شرایطی که دست‌ها روی ماشه است، حلقومی جز حلقوم دشمن ندارد. کسانی که با این ادبیات، ذهن جامعه را مشوش می‌کنند، باید بدانند آبی که به آسیاب دشمن می‌ریزند، آسیاب جان و امنیت خودشان را نیز خواهد چرخاند. این کشتی، باوجود این امواج داخلی، مسیر خود را می‌رود و دیده‌بان همچنان بیدار هستند.