♪ دنیایی برای سایه ها ♪
دمت گرم عاشقتم یه شخصیت شرور دارم تو داستان که هدفش حکم فرمایی بر کل دریاست و بعد احتمالا کل دنیا
خب واسه اون ببین شخصیت زن باشه اسمشم اوبری باشه
نیمه شب فرا رسید و ستاره ها کم کم رخ نشان دادند و این فقط آغاز یک پادشاهی عظیم است . شب تان به خیر و خوشی ساکنان سایه ها هر چند فکر نمیکنم در قلمرو سایه ها چنین چیزی پیدا کنید .🌑
هدایت شده از وروجک سیاسی 😊 🇮🇷🇵🇸
2.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بحق قاسم (ع)
#ششم_محرم
@vorojaksiyasi
هدایت شده از حسینیه سیاسی
7.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
او کیست که لشکر دشمن را بهم ریخته...
«قاسم به میدان آمده؟»
🆔@hosiniye