eitaa logo
" سراج "
2.7هزار دنبال‌کننده
16.4هزار عکس
4هزار ویدیو
553 فایل
@seraj1397 کانال خبری- تحلیلی روز ایران و جهان، و گزیده مهمترین اخبار شهرستان اسلامشهر ارتباط با ادمین: @admin_seraj
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴 | صلح یا سازش⁉️ 🔻چند روز است تلاش رئیس‌جمهور درباره تطبیق صلح امام حسن(ع) با نقشه راه اقدامات دیپلماتیک‌ دولت، باعث تفاسیر زیادی از شرایط صلح امام حسن(ع) و شرایط کنونی سیاسی و بین‌المللی ما شده است. چند نکته مهم در این خصوص: 1⃣ مسلّم‌ است فلسفه و شرایطی که منجر به صلح امام حسن(ع) شد، نه ترس از عوامل خارجی بود و نه وادادگی! بلکه مجموعه خیانت‌ها و سستی‌هایی بود که حضرت را مجبور کرد برای "حفظ وحدت جامعه اسلامی" صلح را انتخاب کند. وگرنه کیست که نداند فرزندان علی مرد میدان‌های مبارزه‌اند! 2⃣ اشتباه نشـود! سازش را به جای صلح جـا نزننـد. مگر کسی هست که نداند معاویه صلح‌نامه را سفید امضاء کرد و نزد امام حسن (ع) فرستاد تا ایشان شرایط صلح را یک‌طرفه مرقوم فرماید؟! آیا آقایان روی‌شان می‌شود این صلح عزتمندانه را با توافقات عقیم و ضعیف خودشان در این سالها مقایسه کنند؟!      3⃣ همان‌طور که رهبرانقلاب بارها تاکید کردند، نقشه راه انقلاب اسلامی بر مبنای " منطق مقاومت" است. 🔻منطق مقاومت همان چیزی‌ست که دنیا ایران و اندیشه امام خمینی را در چارچوب آن می‌شناسد و تحسین می کند حتی اگر بوق‌چی‌هایشان خلاف آن را نمایش دهند. منطق مقاومت اسلوبی‌ست که حزب‌الله لبنان را آفرید و عزت بخشید.‌ منطق مقاومت مسیری‌ست که امام حسین(ع) و شهدای کربلا و تمام شهدای صدراسلام تا کنون رفته‌اند. 🔸اما همین رهبر حکیمی که منطق‌ مقاومت را رکن رکین انقلاب معرفی می‌کنند، آنقدر بر رسانه تسلط دارند که وقتی عده‌ای در مراسم شعار می‌دهند: «نه سازش نه تسلیم نبرد با آمریکا»، فوراً در مقابلشان پاسخ می‌دهد که: «بحث ما است نه نبـرد»!  و راه را بر کسانی‌که مترصند نیروی فداکار و از جان‌گذشته‌ انقلابی را جنگ‌طلب نشان دهند، می‌بندد تا دوستان و دشمنان بدانند منطق مقاومت، منطق مبارزه و دفاع آگاهانه و شجاعانه است نه استقبال از جنگ. و ای کاش این نکته‌بینی‌ها را تندروها و کندروها نصب‌العین کنند که منطق مقاومت، شناخت، آگاهی و ابتکار عمل می خواهد نه هیجانات احساسی نسنجیده! 4⃣ حفظ وحدت جامعه اسلامی، فلسفه‌ صلح امام حسن (ع) بود و آنچه امروز بسیار مهم است و شاید بتوان به عنوان شاه‌کلید عبور از شرایط سخت این روزهای کشور ، به آن پرداخت، ایجاد و حفظ وحدت و هم‌بستگی ملی و اجتماعی و دوری از حواشی مهندسی شده‌ای‌ است که جامعه را دچار گسست و چندقطبی‌های خطرناک می‌کند؛ که مسلمان جماعت هر کجا در طول تاریخ شکست خورده از تفرقه بوده و هر جا پیروزی را به خانه آورده از وحدت کلمه بوده است. ✍ هـوشمنـدی @seraj1397 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 از سخن این روحانی تا توئیت آن روحانی و نهایتاً... حرف آخری که قالیباف زد‼️ 🔸حاشیه‌سازی از یک اظهارنظر بی‌موقع شروع شد و در ادامه..... ✔️ بگو مگوهای سیاسی برای مردم نان و آب نخواهد شد. @seraj1397 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴🎥 پاسخ منطقی به جنگ روانیِ حسن روحانی در مورد امام حسن علیه‌السلام 🔺یک بار برای همیشه پاسخ این شبهه رو یاد بگیریم که در جنگ روانی و رسانه‌ای امثال رئیس جمهور و همفکرانش سرگردان نشویم! 🔺چرا امام حسن(ع) با معاویه صلح کرد و مفاد این پیمان صلح چه بوده است، و از طرفی چرا امام حسین(ع) قیام کرد و تن به صلح نداد؟! 🎙 حجت‌الاسلام پورآقـایـی @seraj1397 .
Imam Hassan.mp3
17.63M
🔻 این صوت را به دقت گوش کنید. 🔸 تحلیلی کلان از دوران امام حسن مجتبی(ع) و شباهت‌های آن با دوران امـروز که لازم است همه بدانند. 🎙 استـاد امیـنی‌خـواه @seraj1397 .
🔴 | پیرامون استیضاح رئیس‌جمهور 🔻با حـرکت رسانه‌ای جناب ذوالنـور (رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس) دوباره بحث رئیس‌جمهور داغ شد. چند نکته مهم در این خصوص:👇👇 1️⃣ اولاً برخی دوستان ”استیضاح” را با ”رأی به عدم کفایت سیاسی” اشتباه گرفته‌اند که باید گفت استیضاح به معنای رای به عدم کفایت سیاسی نیست. 2️⃣ ثانیا کنار رفتن روحانی به معنای کنار رفتن دولت روحانی نیست. بلکه دولت او با حضور معاون اول تا انتخابات بعد پابرجا می‌ماند. فقط همین نظـمِ نیـم‌بنـد هم از بین خواهد رفت! 3️⃣ فرض بر اینکه رای به عدم کفایت سیاسی روحانی داده شد، پلـن و طرح استیضاح‌کنندگان برای فردای بدون روحانی چیست؟ استیضاح‌کنندگان نگاه سلبی خوبی دارند ولی نمی‌توانند پاسخ ایجابی برای پساروحـانی داشته باشند. 4️⃣ "میخواستم، نگذاشتند" ؛ مطمئن باشید این دو کلمه روایت مظلومانه روحانی در طول تاریخ خواهد بود. معتقدم او باید بابت ناتوانی هایش تا آخر بایستد و فردا نگوید که "خواستم و نگذاشتند." 5️⃣ کسانی که موافق برکناری روحانی هستند به این سئوال نمی‌توانند پاسخ دهند که برکناری او چگونه و براساس چه مکانیسمی به کم شدن التهابات فعلی خصوصا گرانی‌ها و تورم کمک می‌کند؟ 6️⃣ سئوال دیگر اینکه افراد که جای جلاد و شهید را در انتخابات قبل عوض کردند و آیت‌الله رئیسی را ترور شخصیت نمودند، از روحانی یک قهرمان نخواهند ساخت؟ 7️⃣ معتقدیم جامعه باید به الزامات مردمسالاری پایبند باشد و مردمسالاری شیر بی یال و دم و شکم نیست. مطمئن باشید این نکته به بلوغ سیاسی جامعه ما در آینده کمک خواهد کرد. 8️⃣ سئوال و نکته آخر اینکه آیا دشمن خارجی و ضدانقلاب داخلی و خارجی در التهابات پدید آمده ساکت خواهند بود؟ ساده لوحی است اگر جوابمان بله باشد. ✍ یعقـوب ربیـعے @seraj1397 .
🔴 فـردای چـه خواهـد شـد؟ 🔸در حالی که تعدادی از نمایندگان به دنبال استیضاح رئیس‌جمهور هستند، برخی دیگر معتقدند بی‌دولتی، فرار دولت از پاسخگویی، احتمال روی کار آمدن فردی شبیه روحانی، اختلال در رسیدگی به مشکلات مردم و... از اثرات مخرب استیضاح است. 🔸دولت پس از استیضاح، تا انتخابات بعدی در اختیار جهانگیری قرار می‎گیرد. او اگر کننده‌ی کار بود الان کار می‌کرد. روحانی این طور کنار رفتن را ایده‎آل می‎داند چرا که تا ابد خواهد گفت ”برکنارم کردند وگرنه چنین و چنان می‎کردم!” 🔸مقصر وضعیت فعلی روحانی است. حالا در نقطه‌ای که باید پاسخگو باشد، با استیضاح، او را فراری می‌دهند. شاید عزل روحانی فضا را برای رأی‌آوری فردی شبیه او مهیا کند. 🔸پیشنهاد استیضاح، روی دیگرِ پیشنهاد استعفاست که از سوی حامیان دولت مطرح می‌شود. تمایل غرب به ایجاد بی‌دولتی در ایران، سیاستی پنهانی نیست و آنها نیز منتظر همچین اتفاقی هستند تا فضای داخل کشور را ملتهب‌تر کنند و تا مرز براندازی پیش ببرند! @seraj1397 .
صدای انقلاب ۱81.mp3
5.85M
🔰 صوتی/ 🔴 آیا استیضـاح رئیس جمهور در این مقطع گره گشاست یا بر گره‌های کشور می‌افزاید؟ 🎧 ”سردار یدالله جوانی” معاون سیاسی سپاه در این خصوص پاسخ می‌دهد @seraj1397 .
سوال 12.pdf
287.5K
🔴 چرا این دولت با همه ضعف‌هایی که دارد باید ادامه دهد؟ @seraj1397 .
سوال 14.pdf
72.9K
🔴 تحلیلِ ذهنـیتِ آیت‌الله خامنه‌اي درباره تـداومِ دولتِ روحـانی مهدی جمشیدی @seraj1397 .
سوال 16.pdf
141.8K
🔴 دلیل سکوت در برابر این همه فشاری که به مردم تحمیل می‌شود چیست؟ @seraj1397 .
سوال 19.pdf
40.8K
🔴 مقام معظم رهبری فرمودند: برخی ریشه‌های افزایش قیمت دلار، سیاسی و امنیتی است. اکنون با توجه افزایش غیر منطقی قیمت دلار چگونه این موضوع قابل تبیین است؟ @seraj1397 .
سوال 18.pdf
93.1K
🔴 مسئولین کجای و ایستاده‌اند؟ @seraj1397 .
سوال 17.pdf
81.2K
🔴 چــرا شورای نگهبـان در تاییـد صلاحیت‌ها مماشات می‌کنـد؟ @seraj1397 .
سوال 11.pdf
40K
🔴 آیا جریان یک طیف به هم پیوسته و متحد است و هیچ اختلافی بین آنها وجود ندارد؟ @seraj1397 .
بایدن و ایران.pdf
229.8K
🔴 ریاست‌جمهوری احتمالی جو بایـدن و مسائل مربوط به ایــران @seran1397 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔥 فتنــه سلبـریتـی‌هـا... ❌ تحلیلی مهم از فتنه سلبریتی‌ها برای حوادث و انتخابات ۱۴۰۰ از زبان استاد پورآقایی 📣 مردم دوباره گـول سلبریتی‌ها را نخورند و بازیچه آنها قرار نگیرند!... @seraj1397 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴 آشنـايـی با فـرقـه‌های شيعــه 🔸مهمترين فرقه‌های شيعـه، در دو قرن اول و دوم انشعاب يافته‌اند و با پايان يافتن قرن دوم جدايي قابل ملاحظه‌ای در شيعـه رخ نداده است. 🔻برای آشنایی بیشتر با این فرقه‌ها، پست‌های زیر را بخوانید... @seraj1397 .
🔴 آشنايی اجمالی با فرقه‌های شيعـه 🔸مهمترين فرقه‌هاي شيعه، در دو قرن اول و دوم انشعاب يافته‌اند و با پايان يافتن قرن دوم جدايي قابل ملاحظه‌اي در شيعه رخ نداده است؛ لذا اصحاب ملل و نحل، در مقابل واقفيه، به شيعيان امامي كه قائل به امامت امام رضا(ع) شدند، قطعيه و ”أثنـا‌عشريـه” گفته‌اند كه به امامت امام رضا(ع) و امامان بعد از او تا امام عصر(عج) قائل‌اند. البته در قرن اول هجري هم تا سال ۶۱ هجري، يعني تا شهادت امام حسين(ع) انشعابـی در تشيّـع رخ نداده است. به گفته رجال كشی، عده‌اي غالي در زمان علی(ع) بوده‌اند كه آن حضرت آنان را امــر به توبــه كرده و چون توبه نكرده‌اند، ‌اعدامشان كرده است. 🔸امام‌حسن و امام‌حسين (عليهما السّلام) در كيـان مسلمانان موقعيت ممتازي داشتند و تنها ذريـه پيامبر به شمار می‌آمدند و علاوه بر شيعـه، عموم مسلمانان هم آنان را اولیٰ به خلافت مي‌دانستند؛ لذا در زمان اين دو بزرگوار، شبهـه‌اي در امر امامت پيش نيامد و هيچ انشعابي رخ نداد. اما بعد از شهادت امام حسين(ع) ما شاهد انشعاب در تشيـّع هستيم كه فرقـه‌هاي منشعـب شده، عبارتنـد از: 👈 كيسانيه: معتقدان به امامتِ محمد حنفيه. 👈 زيـديـه: معتقدان به امامتِ زيد بن علي 👈 ناووسيه: قائلان به غيبت و مهدويت امام صادق ـ عليه السّلام ـ. 👈 فطحيـه: كساني كه به امامت عبدالله افطح، فرزند امام صادق(ع) قائل بودند. 👈 سمطيـه: معتقدان به امامت محمد ديباج، فرزند ديگر امام صادق(ع). 👈اسماعيلیـه: كساني كه به امامت اسماعيل، فرزند امام صادق(ع) معتقدند. 👈 طفـيــه: كساني هستند كه معتقدند امام صادق(ع) به امامت موسي بن طفي وصيت كرده است. 👈 اقصميـه: كساني كه مي‌گويند امام صادق(ع) به امامتِ موسي بن عمران اقمص وصيت كرده است. 👈 يـرمعيـه: كساني كه مي‌گويند: امام صادق(ع) به امامت يرمـع بن موسي وصيت كرده است. 👈 تميـميـه: گروهي كه قائل هستند امام صادق(ع) در امامت، شخصي به نام أبي‌جعده بوده است. 👈 يعقـوبيـه: منكران امامت موسي بن جعفر(ع) كه مي‌گويند امامت در غير فرزندان امام صادق(ع) مي‌تواند باشد؛ بزرگشان شخصي به نام ابو يعقـوب بود. 👈 ممطـوره: كساني كه در مورد امام كاظم(ع) توقف كرده و گفتند ما نمي‌دانيم آن حضرت از دنيا رفته يا نـه. 👈 واقـفيـه: كساني كه قائلـند امام كاظم(ع) نمـرده و تا قيامت نخواهد مرد. 🔸البته بعضي از اين فرقه‌ها به فرقه‌هاي كوچكتري نيز منشعب شده‌اند؛ مثلاً كيسـانيـه در مورد امامتِ محمد حنفيــه دو گـــروه بودند: عده‌ای قائل بودند كه محمد حنفيه بعداز امام حسين(ع) به امامت رسيده است؛ گروهي ديگر می‌گفتند كه محمد حنفيه پس از پدرش علي(ع) امام بوده است؛ و بعد از اين كه امامت را به پسرش أبـوهاشم نسبت مي‌دهند نيز چند گروه شده‌اند: گروهي معتقد بودند كه أبـوهاشم به امامت محمد بن علي عباسي وصيت كرده است؛ گروه دوم قائل بودند، كه ابوهاشم به امامت برادرش علي بن محمد حنفيه وصيت كرده است؛ گروه سوم می‌گفتند كه ابوهاشم برادرزاده‌اش، حسن‌بن‌علي را جانشين خود كرده است؛ گروه چهارم نيز معتقد بودند وصي ابوهاشم در امامت عبدالله بن عمروكندي بوده است. 🔸زيـديــه نيز به سـه گروه اصلي تقسيم می‌شوند: * جاروديـه: بعد از پيامبراكرم(ص)، علي‌بن‌ابیطالب(ع) را مستحق خلافت می‌دانستند و عقيده داشتند پيامبر آن جناب را با وصف به مردم شناساند، نه با اسم. مردم در عدم شناسايي ايشان تقصير كردند و ابوبكر را اختيار نمودند و با اين كار كفر ورزيدند. * سُليمـانيـه: قائل هستند امامت با شورا تعيين مي‌شود و امامت مفضول را با وجود افضل جايز مي‌شمارند و از اين راه مشروعيت خلافت ابوبكر و عمر را اثبات مي‌كنند و امت را در عدم اختيار علي(ع) خطار كار مي‌دانند كه خطايشان به درجه فسق نمي‌رسد. عثمان را نيز تكفير مي‌كنند. * بتــريــه: عقايد اینها نيز مانند عقايد سليمانيـه است. با تفاوت كه در مورد عثمان توقف مي‌كنند. ... @seraj1397 .
🔴 آشنايی اجمالی با فرقه‌های شيعـه 🔸فرقه اسماعيليـه نيز به سـه دسته تقسيم شدنـد: * فرقـه‌اي قائلـند كه امامِ بعداز امام صادق(ع) فرزندش ”اسماعيل” است و او نمـرده و زنده است و او مهدي موعود مي‌باشد. * فرقـه دوم قائل شدند كه اسماعيـل مرده و امامت به پسرش ”محمـد” منتقل شده و او غيـب است و ظاهر خواهد شد و زمين را پـر از عدل و داد خواهد كرد. * فرقـه سوم نيز مثل فرقه دوم قائل به امامت ”محمد بن اسماعيل” هستند، با اين فرق كه مي‌گويند محمد مُـرده و امامت در نسل او باقي مانده است. البته اكثر اين فرقـه‌ها عمر چنداني نداشتند و به سختي مي‌شود نام فرقـه بر آنان اطلاق كرد. بلكه گروه‌هايي بودند كه با مرگ رهبرانشان منقـرض مي‌شدند و در صحنه‌هاي سياسي ـ اجتماعي نمـودي نداشتند. از ميان اين فرقـه‌ها سـه فرقـه‌ی كيسانيـه، زيديــه و اسماعيليه در قرن اول، دوم و سوم دوام و ظهور داشتند. البته فرقه اسماعيليه، اگر چه در قرن دوم و بعد از وفات امام صادق(ع) نمودي نداشت و به اصطلاح، ائمـه‌ی آن در خفـا به سر مي‌بردند. 🔸در قرن اول هجري، پس از شيعه‌ی اماميـه، تا خروج زيـد، ”كيسانيـه” مؤثرترين فرقـه شيعه بوده است. كيسانيـه در قيام مختــار نمـود و ظهور داشت و اگر خود مختــار را كيسـاني ندانيم بسياري از نيروهايش بر مذهب كيساني بودند. اين فرقـه تا پايان قرن اول، فعاليت سيـاسي داشت و ابـوهاشم، عبدالله بن محمد حنفيه كه رهبر اين فرقـه بود، براي نخستين بار واژه‌هاي داعي و حجت را بر مبلّغـانش اطلاق كرد و بعدها توسط ساير فــرق چون عباسيان، زيديـان و اسماعيليان مورد استفاده قرار گرفت. آخرين نمود سياسي ـ اجتماعیِ كيـسانيان را مي‌توان در قيام عبدالله‌بن معاويه ـ از تبار جعفرطيار ـ جستجو كرد؛ چنان كه شهرستاني مي‌گويد: «عده‌اي از كيسانيـان معتقد به وصايت عبدالله بن عمروكندي بودند و آنگاه كه از او كـذب و خيانت مشاهده كردند، به امامت عبدالله بن معاوية بن عبدالله بن جعفرطيار قائل شدند... ميان اصحاب عبدالله بن معاويه و اصحاب و پيروان محمد بن علي اختلاف شديدي در امامت بود». 🔸بعد از كيسانيـه، دومين فرقه‌اي كه در صحنه سياسي و اجتماعي فعال بود، فرقـه‌ی ”زيــديــه” است كه بعد از قيام زيــد ايجاد شد و سياسي‌ترين فرقه‌ی شيعـه بوده است و از همه فرقه‌هاي شيعـه به اصول اهل‌سنت نزديك‌تر بود؛ چنان‌كه فرقـه بتريــه زيديــه علاوه بر پذيرش خلافت ابوبكر و عمر و عثمان، عايشه، طلحه و زبير را نيز تكفير نمي‌كردند. مذهب زيـدي، يعني تشيـع به معناي اعم، چندان تعارضي با معتقدات اهل سنت نداشت، بدين سبب در بعضي از قيام‌هاي زيـــدي چون قيام محمدي نفس زكيـه و برادرش ابراهيم تعدادي از بزرگان و عالمان اهل‌سنت شركت داشتند. همچنين شيعياني كه در قيام‌هاي زيدي شركت مي‌جستند، احتمالاً بر اين باور بودند كه رهبران علـوي قيام‌ها، منصوب از طرف امام معصوم هستند و شايد پراكندگي شيعيان از اطراف اينان بدين سبب بود و در نهايت فقط زيديان در كنار اين رهبران باقي مي‌ماندند. مثلاً ابراهيم بن عبدالله، برادر محمد نفس زكيــه، به گفته مسعودي در آخر كار، با چهارصد نفر از زيديـه مي‌جنگيد كه اين عـده همراه او كشته شدند. ... @seraj1397 .
🔴 آشنايی اجمالی با فرقه‌های شيعـه 🔸سومين فرقـه‌اي كه در صحنه‌هاي اجتماعي ـ سياسي فعال بوده‌اند و نمود داشتند، فرقه ”اسماعيليـه” است. اين فرقـه در نيمه دوم قـرن دوم هجري از پيكـره تشيّـع جدا شده است، ولي تا اواخر قـرن سوم هجري چندان نمودي در اجتماع نداشته است و رهبران آنها تا سال ۲۹۶ هجري يعني سال ظهور عبيدالله مهدي ـ اولين خليفه فاطمي در مغرب ـ در خفـا به سر مي بردند؛ بدين سبب مراحل تكوين اين فرقـه كاملاً مجهول مان. نوبختي كه در قرن سوم مي‌زيسته حركت‌هاي اوليه آنان را به غلات و پيروان ابي‌الخطاب ربط می‌دهد. عقايد آنان نيز در هاله‌اي از ابهام مانده است. این فرقـه را نیز در مناطق مختلف به نامهای متفاوتي می‌خوانند؛ خواجه الملك در اين باره نوشته: «آنها را به هر شهري و ولايتي به نامي می‌خوانند؛ در حلب و مصر ”اسماعيلي”، در قم و كاشان و طبرستان و سبزوار ”سبعي”، و در بغداد و ماوراءالنهر ”قرمطـی” و در ری ”خلفی”». قبل از تشكيل دولت فاطمي، اسماعيليان كمتر به فعاليت‌های سياسی می‌پرداختند و بيشتر روي تبليغ و جـذب و تربيت نيـرو تمركز داشتند، لذا شاهد سفر رهبران اسماعيلي از جمله محمدبن‌اسماعيل، عبدالله‌بن‌محمد، احمد‌بن‌عبدالله و حين‌بن‌احمد به مناطقي چون ري، نهاوند، منطقه دماوند، سوريه، جبال قندهار، نيشابور، ديلم، يمن، همدان، استانبول و آذربايجان هستيم كه در اين مناطق داعيان و مبلغان خويش را پراكنده مي كردند. با توجه به اين زمينه‌ها بود كه قرمـطيان خود را به اسماعيليـه منسوب كردند و با چنان گستردگي به فعاليت پرداختند كه لشكريان عباسي نتوانستند فتنـه آنان را خاموش كنند. در سال ۲۹۶ هجري نيز دولت فاطمي بر اسـاس مذهب اسماعيلی در مغرب شكل گرفت و بخش وسيعي از سرزمين اسلامي را از قلمـرو عباسيـان خارج ساخت. @seraj1397 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 ۳۰ نفر از اراذل و اوباش نامی اسلامشهر دستگیر شدند 🔸سرهنگ مهدی کرمی فرمانده نیروی انتظامی اسلامشهر گفت: در راستای برقراری نظم و امنیت عمومی با اجرای طرحی، ۳٠ نفر از اراذل و اوباش سابقه‌دار در سطح شهرستان اسلامشهر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل شد. 🔸در این طرح ۱٠ قبضه سلاح‌کمری ، ۲ قبضه سلاح جنگی و ۲ قبضه سلاح شکاری به همراه تعداد زیادی سلاح سرد نیز کشف و ضبط شده است. @seraj1397 .