eitaa logo
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.6هزار ویدیو
1 فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاری‌ست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون | @dakedel📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
دانلود
چندش ترین سکاااااانس☠ | @seyedebram |
میتونم به جرئت بگم امشب از آروم ترین شب های زندگیم شد:) مزار شهدای گمنام که طلبیده شدم. . . دعای رفیقمون بر سر مزار آسید. . . معرفت شما برای ختم صلوات آسید. . . شکرت پروردگار آسید:)) | @seyedebram |
نگاه آسید بهتون؛ شبتون نشه ³⁰ اردیبهشت:)
بِسمِ‌رَبِّ‌آسِیداِبراهیم " سَلَامٌ‌عَلَى‌إِبْرَاهِيمَ﴿۱۰۹﴾ درودبرابراهيم كَذَلِكَ‌نَجْزِي‌الْمُحْسِنِينَ﴿۱۱۰﴾ نيكوكاران‌راچنين‌پاداش‌میدهيم إِنَّهُ‌مِنْ‌عِبَادِنَاالْمُؤْمِنِينَ﴿۱۱۱﴾ درحقيقت‌او‌ازبندگان‌باايمان‌مابود | @seyedebram |
سلام علیکم؛
آسِیدْاِبرآهیم؛
-
حاج آقا! ما دلمون پُرِه؛ از جای خالی شما. . . | @seyedebram |
-وقتی یکی از اعضا؛با دیدن یک کلیپ یاد من می‌افته. . . | @seyedebram |
ولی من با اون پیاما؛با اون کلیپ دیگه آدم سابق نیستم:)