میتونم به جرئت بگم امشب از آروم ترین شب های زندگیم شد:)
مزار شهدای گمنام که طلبیده شدم. . .
دعای رفیقمون بر سر مزار آسید. . .
معرفت شما برای ختم صلوات آسید. . .
شکرت پروردگار آسید:))
| @seyedebram |
″بِسمِرَبِّآسِیداِبراهیم
"
سَلَامٌعَلَىإِبْرَاهِيمَ﴿۱۰۹﴾
درودبرابراهيم
كَذَلِكَنَجْزِيالْمُحْسِنِينَ﴿۱۱۰﴾
نيكوكارانراچنينپاداشمیدهيم
إِنَّهُمِنْعِبَادِنَاالْمُؤْمِنِينَ﴿۱۱۱﴾
درحقيقتاوازبندگانباايمانمابود
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
-
حاج آقا!
ما دلمون پُرِه؛
از جای خالی شما. . .
| @seyedebram |