″بِسمِرَبِّآسِیداِبراهیم
"
سَلَامٌعَلَىإِبْرَاهِيمَ﴿۱۰۹﴾
درودبرابراهيم
كَذَلِكَنَجْزِيالْمُحْسِنِينَ﴿۱۱۰﴾
نيكوكارانراچنينپاداشمیدهيم
إِنَّهُمِنْعِبَادِنَاالْمُؤْمِنِينَ﴿۱۱۱﴾
درحقيقتاوازبندگانباايمانمابود
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
-
حاج آقا!
ما دلمون پُرِه؛
از جای خالی شما. . .
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
-ولی من این دعا رو هیچوقت یادم نمیره:))))))))))))))))))))))) | @seyedebram |
ولی این دختر بدجووووور قلب منو زیر رو میکنه؛
+وجود دیگه من:)))
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
ولی این دختر بدجووووور قلب منو زیر رو میکنه؛ +وجود دیگه من:))) | @seyedebram |
آسید میبینی؟ عشق تو؛
دو تا عشاقت رو که
یک روح در دو بدن هستند
رو بهم رسوند:)