eitaa logo
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.6هزار ویدیو
1 فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاری‌ست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون | @dakedel📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
دانلود
سلام علیکم؛
آسِیدْاِبرآهیم؛
-
حاج آقا! ما دلمون پُرِه؛ از جای خالی شما. . . | @seyedebram |
-وقتی یکی از اعضا؛با دیدن یک کلیپ یاد من می‌افته. . . | @seyedebram |
ولی من با اون پیاما؛با اون کلیپ دیگه آدم سابق نیستم:)
آسِیدْاِبرآهیم؛
-ولی من این دعا رو هیچوقت یادم نمیره:))))))))))))))))))))))) | @seyedebram |
ولی این دختر بدجووووور قلب منو زیر رو میکنه؛ +وجود دیگه من:))) | @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
ولی این دختر بدجووووور قلب منو زیر رو میکنه؛ +وجود دیگه من:))) | @seyedebram |
آسید میبینی؟ عشق تو؛ دو تا عشاقت رو که یک روح در دو بدن هستند رو بهم رسوند:)
•ولی چون چهارشنبه ست: اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى عَلِيِّ بْنِ مُوسَى الرِّضَا الْمُرْتَضَى الْإِمَامِ التَّقِيِّ النَّقِيِ‏ وَ حُجَّتِكَ عَلَى مَنْ فَوْقَ الْأَرْضِ وَ مَنْ تَحْتَ الثَّرَى الصِّدِّيقِ الشَّهِيدِ صَلاَةً كَثِيرَةً تَامَّةً زَاكِيَةً مُتَوَاصِلَةً مُتَوَاتِرَةً مُتَرَادِفَةً كَأَفْضَلِ مَا صَلَّيْتَ عَلَى أَحَدٍ مِنْ أَوْلِيَائِكَ. | @seyedebram |
{webahang.ir}Salavat.Emam.Reza.1(WebAhang).mp3
زمان: حجم: 710.1K
-ولی چون چهارشنبه ست: یک حالی به گوشاتون بدید:) | @seyedebram |