آسِیدْاِبرآهیم؛
⁶⁰⁰ تایی خانواده مون مباارکک زیادت میکنم تا شناخته شی آسید:))
⁷⁰⁰ تایی خانواده مون مباارکک
زیادت میکنم تا شناخته شی آسید:)
6.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پزشکیان vs آسید ابراهیم رئیسی
در مقابل خبرنگاران
#فور
| @seyedebram |
🔹آخرین نگرانی شهید، سلامتی آقا بود...
برادر شهید تعریف میکرد که برادرش بر اثر انفجار جراحات زیادی برداشته بود و در بیمارستان بقیة الله بستری شد، شهید عزیز، در لحظات آخر که میخواست به فیض شهادت نائل بشه... دیدیم داره با ناله ای ضعیف حرف میزنه...هر چه دقت میکردیم که متوجه بشیم چی میگه، صحبت هاش نامفهوم بود...به اطرافیان گفتم یک قلم و کاغذ بیارید تا بنویسه که چی میخواد بگه...
قلم و کاغذ رو دادیم بهش ولی متاسفانه بر اثر شدت جراحات توان نداشت که بتونه قلم رو روی کاغذ فشار بده و بنویسه...مقداری خطوط روی کاغذ کشید ولی باز هم مشخص نبود که چیه....اما تمام توانش رو جمع کرد و روی کاغذ نوشت ، آقا سالمه؟؟
بهش گفتم آره الحمدلله سالمه...بعد از شنیدن این حرف به فیض شهادت نائل شد....
| @seyedebram |
3.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
-چقدر قدرتو ندونستن؛
-چقدر ناشکری کردن؛
+خداهم جواب ناشکریهامون رو داد ...
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
-چقدر قدرتو ندونستن؛ -چقدر ناشکری کردن؛ +خداهم جواب ناشکریهامون رو داد ... | @seyedebram |
چرا اینقدر گریه میکنی اون فقط گزارش بوددد:)))))))))))))))
آسِیدْاِبرآهیم؛
-
آن یتیم؛آن دخترک؛آن کارگر؛
از چه میگردند پی ات؟
هارداسان؟:) . .
| @seyedebram |
2.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
نگو نمیای آسید. . .
آخر نبودت از همه ابعاد حس میشود!
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
نگو نمیای آسید. . . آخر نبودت از همه ابعاد حس میشود! | @seyedebram |
ولی این روزا عشق به آسید داره خیلی پررنگ تر میشه:))
| @seyedebram |
فکر میکنی زندگی سخته؟ پس ببین و زار بزن:))
| @seyedebram |