3.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
-چقدر قدرتو ندونستن؛
-چقدر ناشکری کردن؛
+خداهم جواب ناشکریهامون رو داد ...
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
-چقدر قدرتو ندونستن؛ -چقدر ناشکری کردن؛ +خداهم جواب ناشکریهامون رو داد ... | @seyedebram |
چرا اینقدر گریه میکنی اون فقط گزارش بوددد:)))))))))))))))
آسِیدْاِبرآهیم؛
-
آن یتیم؛آن دخترک؛آن کارگر؛
از چه میگردند پی ات؟
هارداسان؟:) . .
| @seyedebram |
2.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
نگو نمیای آسید. . .
آخر نبودت از همه ابعاد حس میشود!
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
نگو نمیای آسید. . . آخر نبودت از همه ابعاد حس میشود! | @seyedebram |
ولی این روزا عشق به آسید داره خیلی پررنگ تر میشه:))
| @seyedebram |
فکر میکنی زندگی سخته؟ پس ببین و زار بزن:))
| @seyedebram |