شَقَف .
وای بچهها ماگم رسید 😭😭😭
این خنگو نگاه کنین آخه شما 😭
خب بچهها
قرار شد از اول مرداد شروع کنیم و هفتهای یدونه کتاب بخونیم [ اگر بیشتر تونستین بخونین که چه بهتر ، اگر هم کمتر خوندین عیبی نداره ] ، بعد یکی دو هفته هم ازتون میپرسم که چقدر کتاب خوندین و چه کتابایی خوندین [ خودمم میگم بهتون ] و اگر دوست داشتین میتونیم راجبشون صحبت کنیم (=
اگر نظری هم بود اینجا بهم بگین
https://abzarek.ir/service-p/msg/2472971
#چالشِکتاب ؛
شَقَف .
خب بچهها قرار شد از اول مرداد شروع کنیم و هفتهای یدونه کتاب بخونیم [ اگر بیشتر تونستین بخونین که چ
دوست داشتین میتونین تو ناشناس بهم بگین که با چه کتابی میخوایین شروع کنین 😃🙏🏻