هدایت شده از -کتابفروشیِخانماندرسون-
این به پیام تقدیمیه.❗️
یا توجه به اینکه مدارس داره شروع میشه گفتم یه تقدیمی باحال در رابطه با مدرسه بدم،داستان از این قراره که همهی ایتاییون توی یه مدرسه درس میخونن و قراره نقش هرکدومشون توی مدرسه مشخص بشه که چه نوع دانش آموزیه و چه ویژگی هایی داره و دوست صمیمیش که باهاش همنیمکتی هم هست کیه و حال و هوای کلاسشون چه جوریه. برای شرکت توی این تقدیمی این پیام و اینیکیپیام رو توی چنلتون فور میزنید و توی پیوی لینک چنلتونو برای من میفرستید.💞
@Caro2023
ظرفیت: بینهایت😧
امضا: کارویِحقگو
شَقَف .
خب بچهها قرار شد از اول مرداد شروع کنیم و هفتهای یدونه کتاب بخونیم [ اگر بیشتر تونستین بخونین که چ
هفته ششم / کتاب دهمی ؛ سایه شوم ؛
#چالشِکتاب ؛
شَقَف .
هفته ششم / کتاب دهمی ؛ سایه شوم ؛ #چالشِکتاب ؛
یکی از هدفایی که برای تابستون داشتم این بود که حداقل دهتا کتاب بخونم ؛ و خداروشکر تونستم 🙏🏻😂