هدایت شده از خانوممیمزد^᪲ 🇮🇷
کاش با خبر تعطیلی فردا خوشحالم میکردن، من واقعا خستم.
شَقَف .
خب خب قرار شد از فردا هر دو هفته یدونه کتاب بخونیم [ اگر بیشترم خوندین که چه بهتر ] وقتی که کتاب ر
- دو هفتهی اول / کتابِ دومی / تب مژگان ؛
#چالشِکتاب *