خب خب
قرار شد از فردا هر دو هفته یدونه کتاب بخونیم [ اگر بیشترم خوندین که چه بهتر ]
وقتی که کتاب رو خوندین و تموم شد ، تو ناشناس اعلام کنین و اسم کتابتون روهم بگین ، منم تو چنل میگم 😀 ؛
بعد میتونیم راجب کتابامون صحبت کنیم و نظراتمون رو باهم به اشتراک بذاریم ✨
نظری چیزی هم بود ، شنوام 🌱
https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_50yb6d&btn=شَقَف
#چالشِکتاب
شَقَف .
این کتاب خیلی قشنگه ، خیلی خیلی خیلی
بچهها ، این کتاب انقدر قشنگ بود ، انقدر قشنگ بود
که دارم نمیتونم
پیشنهاد میکنم بخونین 😭✨
شَقَف .
خب خب قرار شد از فردا هر دو هفته یدونه کتاب بخونیم [ اگر بیشترم خوندین که چه بهتر ] وقتی که کتاب ر
- دو هفتهی اول / کتابِ اولی / دفترچه نیمسوخته یک تکفیری ؛
#چالشِکتاب *